پس از مذاکرات شکستن, مدرسه, مدیره, مجموعه Aug. 11 تاریخ شروع; معلمان غرق نا امید'

Sommer Brugal Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:40 PM EDT Jul 29, 2020مارتین کانتی — معلمان را به بازگشت به ک

توسط ABTINNEWS در 9 مرداد 1399

مارتین کانتی — معلمان را به بازگشت به کلاس های درس خود را روز شنبه برای اولین بار از ماه مارس پس از مذاکرات بین اتحادیه و منطقه مدرسه به عقب راندن اولین روز مدرسه را خراب اواخر روز سه شنبه.

در حالی که این منطقه در سرزنش معلمان به صورت ناتوانی در رسیدن به یک اجماع در این اتحادیه می گوید که تا به حال بیش از حد زمان کمی مواجه شده و از دست دادن توانایی خود را برای مذاکره.

"این نیست که ما تمایلی به رضایت به پیشنهاد تقویم" Martin County انجمن آموزش و پرورش رئیس جمهور کارن Resciniti گفت. "ما مجبور به موافقت با یک طرح پیشنهادی که رد ما چانه زنی جمعی حقوق."

بیشتر: Martin County مدارس برای شروع Aug. 11 پس از منطقه و اتحادیه موفق به توافق در شروع با تاخیر

به عنوان یک نتیجه, بسیاری از معلمان مانند اندرسون مدرسه, معلم, Michelle Piasecki هستند "ضعف و نا امید" چشم انداز از رفتن به کلاس درس و در میان یک بیماری همه گیر.

پس از شکست مذاکرات خاموش هیئت مدیره مدرسه به نام اواخر شب جلسه اضطراری روز شنبه و تایید یک Aug. 11 باز تاریخ برای همه طبقات.

مقامات منطقه ارائه راه حل های خوب قبلی در جلسات Piasecki گفت: اما آنها هیچوقت دنبال از طریق.

آن زمان را برای همه به انطباق به یک مدرسه جدید محیط زیست و با عجله به عقب او ترس می تواند منجر به مدارس قادر به مراقبت از خود را برای جوامع به عنوان بهترین آنها می توانند.

کیت لوگان یک معلم در پورت سلرنو ابتدایی مشترک Piasecki را احساسات گفته او شوکه شده بود توسط هیئت مدیره تصمیم به برگرداندن به زمان قبل از همه گیر تاریخ افتتاح.

بیشتر: گنج ساحل مدارس بازگشایی برنامه های ارائه 'گزینه' برای دانش آموزان, پدر و مادر, در سال جدید

"آن را مانند به نظر می رسید وجود دارد بسیاری از گزینه های پرواز در اطراف (و) من می توانید ببینید که چگونه آن را می تواند گیج کننده و خسته کننده" لوگان گفت. "اما در پایان جلسه آن را احساس مانند (اعضای هیئت مدیره) فقط داد تا مانند آنها نمی خواهند به بحث در مورد آن را ندارد."

صرف نظر از نتیجه Logan گفت: "من احساس مانند معلمان را به دنبال مانند مردمان بد است."

هیئت مدیره مدرسه جولای 21 تا به حال به طور آزمایشی مورد تایید سرپرست لوری Gaylord توصیه برای به تاخیر انداختن شروع مدرسه به اوت. 25, مشروط بر منطقه و اتحادیه رسیدن به توافق تا سه شنبه.

اتحادیه اقدام به مذاکره با منطقه به زودی پس از Resciniti گفت: اما در منطقه را رد کرد و درخواست خود را برای یک جلسه ویژه جمعه. به جای "به روی میز یا دو روز پس از آخرین جلسه هیئت مدیره ما رو به جدول سه شنبه" صبح قبل از جلسه هیئت مدیره, او گفت:.

بیشتر: St. Lucie مدارس شهرستان برای شروع Aug. 24 زیرا از COVID-19

اما مقامات منطقه در بیانیه ای روز شنبه گفت: این اتحادیه درخواست یک جلسه شب قبل از این منطقه برنامه ریزی شده روز جمعه که باعث دوشنبه پاسخ.

Resciniti گفت: او به رسمیت شناخته شده در این منطقه قرار داده شده است در یک موقعیت دشوار توسط دولت آموزش و پرورش کمیسر ریچارد Corcoran جهت است که مدارس در شخص back-to-school, گزینه, گفت, اتحادیه شد "پرتاب به یک جعبه در آخرین لحظه و آن را بسیار سخت به خارج شدن از آن است."

با وجود طولانی نگرانی های ایمنی و بهداشت لوگان و Piasecki برنامه ریزی برای بازگشت به کلاس های درس خود را دوشنبه.

"استرس در همه حال رفتن به قریب به اتفاق (و) آن را سخت به تصور کنید حتی در این مرحله" Piasecki گفت. او گفت: "معلمان "واقعا از دست ما دانش آموزان است."

بیشتر: Indian River County تاخیر در اولین روز مدرسه به دلیل COVID-19

Sommer Brugal است TCPalm آموزش و پرورش خبرنگار هندی در رودخانه سنت لوسی و مارتین شهرستانهای استان است. شما می توانید نگه دارید تا با Sommer در توییتر @smbrugal و به او تماس بگیرید در 772-221-4231.

برای اقامت تا تاریخ با TCPalm شکستن پوشش اخبار و محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن