بعد از شش ماه شما می خواهم انتظار بیشتر 411 در مورد چگونه برای جلوگیری از محلی COVID-19 نقاط داغ | نظر

نظرلورنس Reisman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 1:35 PM EDT Jun 30, 2020شما بوده ام به شنیدن آن برای ماه:شست

توسط ABTINNEWS در 10 تیر 1399

نظر

شما بوده ام به شنیدن آن برای ماه:

شستن دست های خود را اجتماعی فاصله پوشیدن ماسک زمانی که شما نمی توانید اقامت 6 فوت دور و اگر شما مسن تر هستند و یا عوامل خطر در خانه بماند.

آن را مانند یک رکورد شکسته اما ما بیشتر به دنبال مشاوره کندتر COVID-19 پخش خواهد شد به خصوص در معرض خطر افرادی که می تواند در نهایت در بیمارستان بستری است.

اما با حدود 150000 موارد در کتاب های ایالت از جمله حدود 700 در Indian River County, شما می خواهم فکر می کنم فلوریدا وزارت بهداشت می تواند ارائه اضافی بینش در مورد چگونگی امن نگه دارید.

چگونه می تواند ما را از افراد دیگر درس ؟ که در آن دقیقا همان مردمی هستند که ابتلا به این ویروس ؟ چه هستند که ما یادگیری در مورد منابع جدید موارد ؟

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis نگه داشته است آرام از طریق ژوئن تجدید حیات ویروس. روز دیگر او صحبت کرد از اهمیت اجتناب از آنچه که او به نام سه Cs:

  • فضاهای بسته با تهویه ضعیف.
  • مکان های شلوغ و با بسیاری از مردم است.
  • نزدیک-تماس با تنظیمات از جمله مکالمات.

او استدلال چرا Sunbelt شاهد افزایش در آزمون مثبت به خصوص در میان افراد جوان است. آن را داغ خارج و آن را بسیار راحت تر به معاشرت داخل, او گفت:.

"(اما) تهویه مطبوع است که نمی تواند دوستان خود را هنگامی که آن را به ویروس" گفت: با استناد به سه Cs.

او در مورد مردمی جوان دیدار در گروه های بزرگ در خانه. مشکل این است که شما نمی دانید که بیمار است و چه کسی نیست. پس از همه, برخی از مردم, ندارد, نشانه, اما باید این ویروس و تصویب آن همراه است.

DeSantis گفت: افراد جوان آنها تا به حال یک مسئولیت به دیگران مراقب باشید. اما گذشته از استناد به برخی COVID-19 نقاط داغ — شلوغ کارگر مزرعه, مسکن, برای مثال ما در حال شنیدن بسیاری از جزئیات از مقامات بهداشت در مورد که در آن دقیقا همان مردم هستند و ابتلا به این ویروس.

همه چیز در حال تحول است.

ميانه سن Indian River County ساکنان تست مثبت برای coronavirus رفت از 49 در ژوئن 15 تا 24 روز جمعه و آن را همواره در 30s به تازگی.

روز جمعه وزارت امور خارجه از کسب و کار و حرفه ای مقررات اعلام کرد بارها مجبور به توقف فروش الکل در محل خود. که یک اشاره اما DeSantis در مورد آن صحبت نمی در این جمعه در کنفرانس مطبوعاتی تا زمانی که او در مورد آن پرسید.

می رسد بیش از حد بسیاری از موسسات به حال "نادیده محدودیت" DPBR گفت noncompliance "مشکوک است در سراسر کشور به چنین درجه ای را به فردی اجرای قانون تلاش غیر عملی و کافی در این زمان است."

آیا این به این معنی قطعی میله کمک کرده اند خار مثبت آزمون ؟ آنچه در مورد رستوران ها سرو الکل? این یک اجتماعی فاصله موضوع ؟

به همان اندازه مبهم بود میراندا فروشنده دوره گرد وجار زن, وزارت بهداشت و درمان مدیر در رودخانه شهرستان است. من قرار دادن به سوال او سه بار به عنوان اواخر به عنوان دوشنبه.

"همه تایید موارد مثبت خواسته در مورد مخاطبین خود را و اگر آنها شده اند در معرض یک مورد تایید شده," او سخنگوی Stacy, Brock من فرستاده. "از آنجا که از جامعه گسترش موارد مثبت ممکن است قرارداد COVID-19 از تعدادی از منابع."

روز جمعه فروشنده دوره گرد وجار زن تنگ در یکی منبع: تسهیلات مراقبت دراز مدت است که در Indian River County تا به حال 20 نفر در مه 29 و 66 جمعه.

تعداد کسانی که با این حال بادام زمینی در یک روند که دیدم county موارد چهارگانه در یک ماه. افزایش دیده می شد در ساحل Vero سرزمین اصلی و در Fellsmere.

بزرگ احزاب و تجمعات خانواده ادامه داد: در Fellsmere با وجود COVID-19 به گفته رئیس پلیس کیت Touchberry.

"افرادی هستند که در حال حاضر دعوت نامه به احزاب در اینجا به دلیل COVID-19" او گفت:. "آنها تعجب که چرا مردم در حال جمع آوری است که می خواهم."

فروشنده دوره گرد وجار زن خاص یک منبع جمعه: جوانان تجمع در اجتماعات بزرگ.

اما معنا در ساحل, در تظاهرات, شب, باشگاه, تماشای Falcon 9 rocket راه اندازی و یا چه ؟

"من نمی توانم به جزئیات بیشتری از آن" فروشنده دوره گرد وجار زن به من گفت جمعه. "این چیزی است که ما در حال پیگیری."

نمی خواهید به دست یکی دیگر از ستون مانند این? در اینجا ما آخرین عضویت معامله

من امیدوارم که مقامات بهداشتی به اندازه کافی پرسنل برای پیدا کردن جایی که این موارد می آیند و از تماس با افرادی که ممکن است در معرض. با تنها هشت کارمند اختصاص داده شده به COVID-19 نبرد در ماه مارس فروشنده دوره گرد وجار زن گفت: او را خواسته مقامات دولتی به ارسال بیشتر پرسنل.

"(با) تعداد موارد ما ما اولویت ما در مورد تحقیقات قطعا توسط کسانی که در معرض خطر بیشتر است اما ما در حال کار راه ما را از طریق لیستی از موارد" او گفت:.

Indian River County تا به حال پنج نفر در بیمارستان در روز جمعه از جمله دو در هواکش. که قابل شماره.

ضمن فروشنده دوره گرد وجار زن چوب به پیام ساده:

"اگر مردم می تواند تمرکز بر کسانی که پایه همه چیز به سرعت گسترش — پوشیدن چهره و پوشش حفظ که شش پا فاصله اغلب تمیز کردن دست های خود را — اگر آنها می تواند تمرکز بر روی این پایه پیام این چیزی است که به ما کمک کند, گسترش," او گفت:.

او ممکن است درست باشد اما ما بیشتر اطلاعات دقیق در مورد نیمه فعال مردم باید از کمک خواهد کرد بیش از حد.

این ستون نشان دهنده نظر لورنس Reisman. حمایت از کار خود را با اشتراک TCPalm. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در larry.reisman@tcpalm.com تلفن در 772-978-2223, Facebook.com/larryreisman و یا در توییتر @LaurenceReisman



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب