پس از دانشمند اخراج فرماندار فلوریدا خواستار coronavirus دستکاری داده ها به اتهام 'nonissue'

زک اندرسون ساراسوتا هرالد تریبونمنتشر شده 7:19 AM EDT مارس 20, 2020ساراسوتا فلوریدا. رو یک بار انفجاری که دولت

توسط ABTINNEWS در 31 اردیبهشت 1399

ساراسوتا فلوریدا. رو یک بار انفجاری که دولت او است که دستکاری coronavirus اطلاعات برای کمک به ایجاد پرونده برای بازگشایی, فلوریدا, رژیم صهیونیستی. ران DeSantis بازی کردن جنجال سهشنبه به عنوان یک "nonissue."

فلوریدا COVID-19 مرگ و میر در صدر 2,000 شنبه تاکید جدی تهدید ناشی از coronavirus و عواقب بالقوه از مردم با دادن اطلاعات دقیق در مورد خطرات درگیر است.

کارشناسان بهداشتی می گویند نقطه عطف باید در خدمت به عنوان یک یادآوری جدی به ورزش احتیاط به عنوان دولت بازگشایی و DeSantis ارائه شده را بازگشایی طرح به عنوان "امن" و "گام به گام" رویکرد. اما این اتهامات وضع شده توسط Rebekah جونز یک کارشناس اطلاعات در فلوریدا وزارت بهداشت می تواند تضعیف فرماندار بازگشایی فشار.

جونز نوشت: در یک ایمیل در هفته گذشته که او دیگر به نظارت بر دولت COVID-19 داشبورد که او ساخته شده و موفق برای دو ماه.

"به عنوان یک کلمه از احتیاط, من انتظار می رود تیم جدید به ادامه همین سطح دسترسی و شفافیت است که من ساخته شده مرکزی به روند طی دو ماه اول" جونز نوشت. "پس از همه تعهد من به هر دو تا حد زیادی (مسلما به طور کامل) به همین دلیل من دیگر مدیریت آن است."

اما DeSantis گفت: در یک شنبه در کنفرانس خبری که جونز ارسال یک ایمیل به سرپرست او گفت: این نظر بودند که اشتباه.

"من نمی دانم که او چه کسی است اما آنها به من یک ایمیل که او فرستاده شده به سرپرست او گفت که" آه آه من ممکن است گفت: چیزی که تحریف,'" DeSantis گفت.

او اضافه کرد که جونز در ادامه به نوشتن: "به من گفت: آنها یک تیم کار بر روی آن در حال حاضر و آنچه که من به معنای زمانی که من گفت: اصلا انتظار همان سطح از دسترسی است که آنها مشغول هستند و نمی توانید پاسخ هر ایمیل آنها را دریافت کنید حق دور و آن را مسخره بود که من موفق به انجام آن در وهله اول است و من خسته شده بود و نیاز به یک استراحت از کار دو ماه متوالی."

جونز گفت فلوریدا امروز که او از کار اخراج شد در روز دوشنبه. و او گفت: در یک ایمیل به CBS12 ایستگاه تلویزیونی در وست پالم بیچ که او در مواجهه مقاومت است چرا که او حاضر به "دستی تغییر داده تا بر طبل حمایت از این طرح به بازگشایی شده است."

DeSantis سخنگوی هلن آگور Ferré در بیانیه ای جداگانه پس از این کنفرانس خبری گفت: جونز اخراج شد برای "نافرمانی." (او کامل بیانیه نیز در پایین.)

جونز "به نمایش گذاشته تکرار دوره از نافرمانی در طول زمان خود را با این بخش از جمله یک جانبه تصمیم گیری برای تغییر بخش COVID-19 داشبورد بدون ورودی و یا تایید از اپیدمیولوژیک تیم و یا ناظران" Ferré گفت.

"این بی احترامی آشکار به صورت حرفه ای که مشغول به کار در سراسر ساعت به ارائه اطلاعات مهم برای COVID-19 سایت مضر بود به تیم," او اضافه شده است. "دقت و شفافیت همیشه ضروری به خصوص در طول یک بی سابقه ای اضطراری برای بهداشت عمومی مانند COVID-19.

"داشتن کسی مخل نمی توان تحمل در طول این بیماری همه گیر که رهبری گروه برای تعیین آن است که بهترین را به او خاتمه اشتغال است."

Asal M. Johnson, استادیار بهداشت عمومی در دانشگاه بریتیش کلمبیا sauder گفت فلوریدا امروز که او نگران DOH در تلاش است "برای تضعیف تصمیم گیری مبتنی بر شواهد را اولویت بندی کنید (این) اقتصاد است."

فلوریدا, حزب دموکرات صندلی Terrie ریزو به نام برای تحقیقات مستقل به اتهام دستکاری داده ها.

"اتهامات که فلوریدا دولت ممکن است تلاش کرده اند به دستکاری و یا تغییر داده ها را بازگشایی به نظر می رسد امن تر است ظالمانه" ریزو گفت. "این نوع از اقدامات خطرناک و رک و پوست کنده باید جنایی."

فلوریدا کشاورزی کمیسر نیکی سرخ شده تنها ایالتی منتخب حزب دموکرات در نامه ای به DeSantis درخواست که اعضای دولت او به نظر می رسد در دولت بعدی جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوال در مورد اتهامات وضع شده توسط جونز.

"این اقدامات تضعیف اعتماد عمومی در دولت ما هستند فوق العاده خطرناک برای سلامت عمومی و کاملا مغایر با شفافیت و دقت که فلوریدا انتظار و شایسته در این بیماری همه گیر" سرخ نوشت.

در ضمن فلوریدا وزارت بهداشت گزارش 55 بیشتر COVID-19 مرگ و میر سهشنبه آوردن ایالت مجموع به 2,052.

Coronavirus به روز رسانی های زنده:: دیزنی چشمه بازگشایی – با ماسک; تهمت می رود به میشیگان; کانکتیکات در میان آخرین متحده

"در نه دوره کوتاه از زمان ما از دست داده و بیش از 2000 نفر در فلوریدا به COVID-19 یک بیماری ما تا به حال حتی شنیده ام قبل از این سال" دکتر گفت: Marissa Levine, استاد بهداشت عمومی و پزشکی خانواده در دانشگاه فلوریدای جنوبی که منجر مدرسه را مرکز رهبری در بهداشت عمومی عمل.

"همانطور که ما کار به بازگشایی فلوریدا بسیار مهم است برای همه ما به یاد داشته باشید که ما هر یک نقش مهمی در کنترل این بیماری همه گیر. ما فردی و جمعی اقدامات را تعیین می کند البته از این بیماری همه گیر در جامعه خود ما و کلیدی خواهد بود که آیا ما تجربه و حتی بیشتر افزایش بیماری و مرگ در ماه های آینده."

فلوریدا مقامات بهداشتی گزارش دولت اول COVID-19 مرگ در مارس 6, معنی آن در زمان 74 روز به بالا از 2 ، 000 مرگ و میر.

رمان coronavirus تبدیل شده است یکی از علل منجر به مرگ در فلوریدا در بیش از دو ماه. بر اساس 2018 مرگ بالغ 2,052 مرگ و میر خواهد رتبه 16 در میان فلوریدا در صدر علل مرگ و مير بالاتر از قتل و HIV.

آنفولانزا و ذات الریه کشته 3,082 مردم در فلوریدا در سال 2018 است. Coronavirus می تواند بالا که در این سال.

فلوریدا مقامات بهداشتی گزارش یک جریان ثابت از جدید کروناویروس موارد و مرگ و میر بیشتر مطمئن هستید که به دنبال.

دولت coronavirus مورد مجموع افزایش 502 شنبه به 46,944.

فلوریدا باید مراقب باشید که آنها از ظهور یک ماه مستند گفت: Levine, که قبلا به عنوان ویرجینیا دولت کمیسیون بهداشت و درمان.

"ما می دانیم که ویروس هنوز در حال گردش در جوامع ما در فلوریدا و همچنین در سراسر کشور و جهان" لوین گفت. "اگر چه ما نمی باید تکمیل اطلاعات ما بهترین تخمین ما بگویید که در بسیاری از جوامع ما هنوز آسیب پذیر به ویروس.

"با توجه فلوریدا جمعیت و بار بیماری مزمن در جمعیت بسیاری از ما در معرض خطر عوارض جدی و حتی مرگ شود."

DeSantis شروع به بلند کردن اجسام فلوریدا مستند در اوایل این ماه. او با تمرکز بر این واقعیت است که دولت در سیستم مراقبت های بهداشتی بوده است نه ضعف به عنوان برخی از مدل های پیش بینی و بیمارستان ها باید مقدار زیادی در دسترس تخت.

DeSantis تبلیغ خود را بازگشایی استراتژی در یک کنفرانس مطبوعاتی در اورلاندو دوشنبه. او به مارک آن را "امن. هوشمند است. گام به گام." طرح به عنوان او به دنبال جلوگیری از انتقاد است که او در حال حرکت با سرعتی بیش از حد چیزی مقامات بهداشت عمومی هشدار در برابر.

Dr. Anthony Fauci, ملت را بالا متخصص بیماری های عفونی گفت: در سنای آمریکا در جلسه هفته گذشته که "عواقب می تواند واقعا جدی" اگر متحده بازگشایی "قبل از موعد مقرر."

در حال مستندات آرام بودن در دولت؟: در اینجا این است که چگونه امریکا بازگشایی میان coronavirus بیماری همه گیر.

Coronavirus بازماندگان هشدار بازگشایی: پس از تحمل هواکش بدن درد و تب coronavirus بازماندگان می گویند متحده نباید بازگشایی

"من فقط به دنبال به جلو به کمک به ما را به عقب" DeSantis روز دوشنبه گفت:. "بدیهی است که ما هنوز با مسائل بهداشت عمومی; که نمی خواهید به از بین رفتن اما من فکر می کنم ما باید یک مسیر برای رسیدن فلوریدا در حال حرکت دوباره."

DeSantis هل دادن مرحله به مرحله بازگشایی که شتاب این هفته زمانی که ورزشگاه کتابخانه ها و موزه ها اجازه داده شد به استقبال مردم در 50 درصد ظرفیت است. رستوران ها و دیگر موسسات خرده فروشی بودند مجاز به افزایش از 25 درصد به 50 درصد اشغال.

فرماندار همچنین اجازه آرایشگاه و سالن مو برای بازگشایی در هفته گذشته و بسیاری از شهرداری ها باید بازگشایی سواحل است.

کارشناسان بهداشت عمومی نگران هستند که تعداد موارد جدید و مرگ و میر می تواند سنبله اگر دولت بازگشایی و مردم ادامه ندهید به عمل اجتماعی فاصله و اقدامات احتیاطی دیگر.

"ما تنها ابزار برای مقابله با این باید همان باقی مانده است: فاصله فیزیکی (از جمله پارچه پوشش صورت) و تهاجمی بهداشتی شیوه" لوین گفت. "ما توانایی سازگاری و ترکیب شیوه های آن به زندگی روزمره ما را تعیین موفقیت ما بازگشایی.

"من امیدوار هستم که ما نمی خواهد تفسیر بازگشایی به عنوان یک بازگشت به حالت عادی ما یک بار می دانستند اما نه به صورت عادی که شامل سازگاری ما نیاز به پیاده سازی برای محافظت از یکدیگر است."

ماندن از هم جدا با هم: یک خبرنامه در مورد چگونه برای مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس

فرماندار ران DeSantis' دفتر کامل بیانیه در Rebekah جونز

Rebekah جونز' وظایف بودند برای نمایش داده های به دست آمده توسط وزارت اپیدمیولوژیک کارکنان. این تیم که گرافیک بر روی داشبورد که ساخته شده بود توسط چند نفر از دریافت داده ها ارائه شده بود که کارشناسان موضوع از جمله ارشد اپیدیولوژی نظارت اپیدیولوژی و ارشد پایگاه داده تحلیلگر.

جونز به نمایش گذاشته تکرار دوره از نافرمانی در طول زمان خود را با این بخش از جمله یک جانبه تصمیم گیری برای تغییر بخش COVID-19 داشبورد بدون ورودی و یا تایید از اپیدمیولوژیک تیم یا سرپرستان. این بی احترامی آشکار به صورت حرفه ای که مشغول به کار در سراسر ساعت به ارائه اطلاعات مهم برای COVID-19 سایت مضر بود به تیم.

دقت و شفافیت همیشه ضروری به خصوص در طول یک بی سابقه ای اضطراری برای بهداشت عمومی مانند COVID-19. داشتن کسی که مخل نمی توان تحمل در طول این بیماری همه گیر که رهبری گروه برای تعیین آن است که بهترین را به او خاتمه اشتغال است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن