پس از گفت و ناهار خوردن در رستوران ها می تواند بازگشایی Shasta County backtracks می گوید آنها نمی توانند

مت Brannon ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 7:48 PM EDT مارس 11 سال 2020سه روز پس از Shasta County اعلام ناهار خوردن

توسط ABTINNEWS در 23 اردیبهشت 1399

سه روز پس از Shasta County اعلام ناهار خوردن در رستوران ها می تواند شروع به میزبانی مشتریان مقامات بهداشت عمومی در روز دوشنبه تغییر البته روشن است که رستوران های محلی تنها می تواند خدمت به مشتریان از طریق carryout و یا تحویل.

"من فکر می کنم این باعث سردرگمی" Shasta County Health افسر دکتر کارن Ramstrom گفت: در یک شنبه در کنفرانس خبری. "این مایه تاسف است که ما نیاز به تغییر همه چیز کمی است."

مقامات برگزار شد کنفرانس خبری روز دوشنبه به روشن شدن سوء تفاهم پس از ارسال اطلاعیه مطبوعاتی جمعه شهرستان تا به حال ملاقات الزامات مورد نیاز برای یک "اجرای کامل" از مرحله 2 از فرماندار بازگشایی طرح است.

انتشار مربوط به شهرستان COVID-19 پاسخ سایت که اظهار داشت که با توجه به کالیفرنیا قوانین در اطراف منطقه "واریانس" در بازگشایی ناهار خوردن در رستوران ها و برخی دیگر Shasta County کسب و کار مانند مراکز خرید و سالن های برنزه شدن می تواند بازگشایی اگر آنها به دنبال سلامت راهنمایی در مورد نحوه بازگشایی با خیال راحت.

ظاهرا که معلوم بود غلط است.

مقامات شهرستان در روز دوشنبه پیشنهاد آنها به اشتباه چگونه گرفتن تایید شده برای منطقه ای واريانس در بازگشایی می کند.

"ما تحت درک — از اصلی دستورالعمل ارائه شده به ما توسط دولت و بر اساس تماس تلفنی با آنها در بعد از ظهر جمعه — که ما تسلیم و آنها را تصدیق دریافت (ما بازگشایی اسناد) کافی بود," گفت: Ramstrom.

"ما پس از ارسال مدارک ما بیش از آخر هفته ما آموخته است که دولت روند تصویب رفتن به بیشتر درگیر از ما در ابتدا درک" او گفت:. "ما نمی دانیم که آن فرایند تصویب نهایی خواهد شد. ما امیدواریم که به زودی."

Ramstrom روشن دوشنبه که در Shasta County, رستوران فقط می تواند خدمت به مشتریان با takeout و تحویل.

"(ناهار خوردن در رستوران ها) نیاز به صبر کنید تا زمانی که ما می گویند ما تا به حال ما واريانس مورد تایید" Ramstrom گفت. "ما می دانیم هنگامی که ما در حال تایید شده — ما هنوز رتبهدهی نشده است تایید شده است اما زمانی که ما تایید شده — به طور کامل پیاده سازی مرحله 2 که درک ما است که شامل رستوران با ناهار خوری."

Ramstrom گفت: بین فرماندار اعلام هفته گذشته و دولتی راهنمایی به صورت منطقه ای واريانس "این همه بسیار بسیار با عجله."

"آنچه فرماندار نورد در هفته گذشته از نظر اجازه می دهد منطقه ای تنوع ... این اتفاق افتاد خیلی سریع" Ramstrom گفت. "من فکر می کنم که وجود دارد نیاز به روش های به وضوح مشخص شده و چگونه است که با این نسخهها کار از نظر ارتباط و ارسال از شهرستان به دولت در بخش بهداشت و درمان و پس از آن چگونه است که نهایی ارتباطات اتفاق می افتد با فرماندار ، و من یک حس است که برخی از آن واقعا است مستحکم نشده است."

Shasta County باقی مانده در مرحله اولیه 2 از فرماندار recovery برنامه ای که اجازه می دهد تا برای ایالت بازگشایی خاص "کاهش خطر ابتلا به محل کار" با لوازم جانبی مانند منظقه خرده فروشی و تولید و تدارکات.

بیشتر: ردینگ اخبار خلاصه: Shasta County Superior Court رزومه خدمات

بیشتر: این شمال کشور اردوهای تابستانی باید برنامه ای برای باز کردن. در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن

مت Brannon را پوشش می دهد سیاست نظام عدالت کیفری و اخبار برای ثبت شوند. او را دنبال کنید در توییتر @MattBrannon_RS. حمایت از پوشش محلی و نگه دارید تا با شمال کشور برای عنوان کمی تا $1 در ماه است. مشترک شدن در امروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن