پس از بازگشایی به کمتر مشتریان بازار فروشندگان نگرانی در مورد حفظ کسب و کار در طول همه گیر

اندرو Wigdor فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:00 PM EDT 28 مه سال 2020پس از 15 سال از فروش در بونیتا اسپرین

توسط ABTINNEWS در 8 خرداد 1399

پس از 15 سال از فروش در بونیتا اسپرینگز بازار, Brandy Contreras از ترس او ممکن است مجبور به ترک برای خوب است.

"اگر آن را انتخاب کنید تا وجود دارد هیچ راهی که من می تواند به حفظ هزینه" Contreras صاحب حیوان خانگی فروشگاه عرضه Pawz & Clawz گفت. "در حال حاضر این هزینه من پول وجود داشته باشد."

این واقعیت جدید برای فروشندگان در جنوب غربی فلوریدا بازارهای کک که به شدت رنج می برد و تحت فشارهای coronavirus بیماری همه گیر. برای بسیاری از صاحبان کسب و کار در بازارهای خود را تنها منبع درآمد خود را از دست داده بود وقتی فلامینگو جزیره بازار کک در بنیتا که در آن Contreras به فروش می رساند و Fleamasters Fleamarket در فورت مایرز بسته به علت این بیماری همه گیر در مارس 23.

با توجه به وب سایت این شرکت است که صاحب هر دو بازارهای ایران بازارهای کک Fleamasters تاسیس در سال 1986 به 900 هفتگی فروشندگان و دریافت سالانه 1 میلیون بازدید کننده است. فلامینگو تاسیس شده در سال 1997 به 400 فروشندگان و دریافت 500,000 سالانه بازدید کنندگان است.

اما در حال حاضر حتی پس از بازگشایی در مارس 9, فروشندگان نگران پایداری در میان کم ترافیک پا.

"ما هنوز تحت تاثیر آن," Contreras گفت. "مردم هنوز هم می ترسم به خارج. و نه هر کس می رود آنلاین برای دیدن اگر شما به عقب باز است یا نه."

با توجه به Contreras فروش از کسب و کار خود را هنوز هم پایین حدود 65 درصد. به طور کلی او تخمین می زند که او را از دست داده و در مورد $35,000 به عنوان یک نتیجه از عدم مشتریان در طول بیماری همه گیر.

Contreras در حال حاضر نگران آن است که اگر مشتریان بیشتر همین حالا شروع کنید که از طریق او نمی خواهد بود قادر به پرداخت هزینه برای حفظ Pawz & Clawz رفتن در بازار است. با کمتر خریداران و فروشندگان و هنوز هم به ماندن در بالای از پرداخت اجاره بها برای حفظ نقطه خود را در بازار محصول های مربوط به هزینه های حقوق و دستمزد و سایر هزینه های کسب و کار.

"هنگامی که آنچه پس انداز من تهی شده است و من نمی توانم حفظ اجاره و محصول من می خواهم که هیچ انتخاب دیگری (جز ترک)," او گفت:.

'راه اندازی مجدد SWFL': FGCU اعلام کرد 'راه اندازی مجدد SWFL' ابتکار برای کمک به کسب و کارهای محلی با همه گیر بازیابی

با وجود این ادامه اثرات این بیماری همه گیر او گفت که او را هیجان زده برای دیدن برخی از به طور منظم و دوباره میان او همکار فروشندگان.

Contreras توصیف ملموس حس جامعه در بازار ساخت و نزد برخی از فروشندگان مجبور به ترک دائم با توجه به مشکلات مالی یکی از سخت.

"آنها بوده است وجود دارد برای سال های بسیاری," او گفت:. "این بسیار غم انگیز به دیدن آنها بروید. آن را مانند یک عضو خانواده در حال حرکت به دور. این بسیار عاطفی به تماشای آن برای آنها را انتخاب کنید."

هنوز Contreras است "امید است."

"من خوشبین هستم," او گفت:. "بازار شده است بسیار عادلانه با همه ما و با ما است. من امیدوار است که هنگامی که مردم می دانند که ما باز امیدوارم همه چیز می تواند به حالت عادی بازگشت."

او گفت که مشتریان می توانید احساس اعتماد به نفس در آینده به بازار به عنوان اقدامات احتیاطی اضافی گرفته شده برای نگه داشتن مشتریان و فروشندگان امن در حالی که این ویروس همچنان در حال گسترش است.

ایالات کک بازار کاهش یافته است به نظر برای این مقاله اما با توجه به بازارهای وب سایت های فلامینگو و Fleamasters در حال حاضر در حال اجرای اجتماعی فاصله دستورالعمل میان مشتریان و فروشندگان و مشتریان تشویق به پوشیدن ماسک و الزام فروشندگان به پوشیدن ماسک.

دارل تاد صاحب دونده فرش و کلاه فروشگاه فروش است در Fleamasters در فورت مایرز برای 25 سال است.

برای کلاه, فروشگاه, کلاه, لباس و فرش فروشگاه فرش دونده فرش, فروشگاه, کسب و کار بوده است "واقعا آهسته است."

"مردم حتی نمی دانند که ما در اینجا" تاد گفت. "من به آن تماس بگیرید, تابستان, کسب و کار, اما آن را حتی کندتر از آن است. ما معمولا در تابستان به هر حال اما این است که کمی زود است ... آن را هنوز هم واقعا آهسته است."

او متوجه شده است که برخی از فروشندگان نیست دوباره در تمام, از آنجا که بازار بازگشایی شد. تاد تشبیه این بیماری همه گیر به رکود بزرگ گفت که برخی از فروشندگان به شدت تحت تاثیر 2008 بحران اقتصادی و "هرگز آن ساخته شده است."

"آنها شکل (با همه گیر), 'چرا من آن را در معرض خطر اگر من قصد ندارم به اندازه کسب و کار," او گفت:.

مانند بسیاری دیگر از فروشندگان بسته شدن سخت بود در تاد و چهار کارکنان که همه تا به حال به furloughed در طول زمان بازار نبود باز است.

"من در گرفتن هر گونه پول در دو ماه," او گفت:. "این واقعا خشن. و من باید کارکنان که نیاز به خرید مواد غذایی."

چرخه به این داستان: دوچرخه کسب و کار پررونق در لی ذغال سنگ پس از coronavirus همه گیر آغاز شد

فروشندگان مانند تاد گفت که بازار بسته شد در طول دوره است که صاحبان کسب و کار ایستاده به بسیاری از گردشگران است.

"هنگامی که آن را بسته بود و ما مشغول زمان از سال است," او گفت دونده فرش و کلاه مغازه آورده بودند در حدود 12000 دلار در هر آخر هفته قبل از بسته شدن.

جری Bradley صاحب جری را Scentsational خلق یک حمام و بدن محصولات فروشگاه در Fleamasters توافق کردند که فروشندگان از دست رفته را یکی از مهم ترین فروش دوره از سال است.

"کسانی که گذشته شش هفته خیلی خیلی شلوغ ترین فصل ما," او گفت:.

برادلی است که معمولا قادر به پرداخت اجاره بها در غرفه برای بقیه سال از که مشغول دوره اما آیا این جریان وجوه نقد برای انجام این کار این سال است.

"این واقعا تاثیر بسیار کمی," او گفت:. "در حال حاضر ما لازم نیست که پس انداز است که ما تا به حال."

"من خوشحالم که من باز دوباره اما من نگران هستم," او اضافه شده است. "باز بودن در حال حاضر ما در حال پرداخت کامل اجاره, اما ما در حال گرفتن مقدار کامل از مردم به آینده را دوباره و دوباره. آن را بسیار نگرانکننده برای ما چون ما نمی دانیم در آینده چه می باشد."

برخی از در حال دیدن نکات از چیزهای خوب به دلیل کاهش سرعت.

سو Tangredi صاحب Bella Luna عکاسی در فلامینگو به رسمیت می شناسد نازک تر جمعیت است اما امیدوار است که بازار و فروشندگان آن را به گزاف گویی از این بیماری همه گیر.

"من فکر می کنم ما در حال رفتن به خوب," او گفت:. "من بسیار سپاسگزار برای دیدن یک زن و شوهر از مشتریان به طور منظم از طریق آمدن."

Tangredi شده است که در فلامینگو جزیره به مدت پنج سال به فروش می رساند و او عکاسی در بازار بازگشایی فروشگاه خود را در مارس 9. او گفت که "این احساس می کند مانند آن را پس از (طوفان) ایرما نوع شروع کند."

Tangredi مانند دیگر فروشندگان در زمان قابل توجهی آمار در طول هفته که بازار بسته شد.

"در سال گذشته و مارس و آوریل من مقدار بسیار زیادی از کسب و کار" او گفت:. "چون ما بسته درست کردن ما از دست داد که در پایان فصل کسب و کار."

او تخمین می زند او از دست رفته بین $8,000 و 10,000 دلار در این دو ماه.

این آخر هفته گذشته به او امید برای یک چشم انداز مثبت در کسب و کار به عنوان مردم محلی خریداری شده که خانه های خود را درست قبل از همه گیر آمار در حال حاضر می خواهید برای تزئین.

"من اولین مشتری خوب پشت بسته شده بود در خانه خود در پایان ماه فوریه و رونق در آن زمان آنها آماده بودند به خارج و ارائه همه چیز بسته بود," او گفت:. "آنها بسیار هیجان زده است."

رسیدن به اندرو Wigdor در awigdor@gannett.com و در توییتر @andrew_wigdor



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب