ماجراجویی پارک باز می شود در پورت سنت لوسی با وجود بیماری همه گیر کوروناویروس

لوری K. بلندفرد Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:21 PM EDT Jul 24, 2020ماجراجویی پارک باز است آخر این هفته د

توسط ABTINNEWS در 4 مرداد 1399

ماجراجویی پارک باز است آخر این هفته در پورت سنت لوسی با وجود این بیماری همه گیر کوروناویروس.

شهری ماجراجویی هوا پارک از 40 ، 000 فوت مربع سرپوشیده, سرگرمی تسهیلات باز می شود شنبه به مردم گفت: جکی Hoegger که دسته ماجراجویی پارک بازاریابی است.

آن بوده است در آثار به مدت دو سال و با تاخیر در افتتاح چند ماه به دلیل COVID-19, Hoegger گفت.

پارک قصد دارد به دنبال اجتماعی فاصله ایمنی و دستورالعمل های تعیین شده توسط وزارت امور خارجه و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

اعضای هیات پوشیدن ماسک و پاک مجدانه در طول باز ساعت, او گفت:. مشتریان که نیاز به رزرو آنلاین بلیط برای دو ساعت افزایش خواهد باید خود را به درجه حرارت گرفته شده به عنوان آنها را وارد کنید.

ساعتی اعلام خواهد شد و مشتریان را تشویق به ماندن 6 فوت از هم جدا و به شستن دست های خود و یا استفاده از ضد عفونی کننده دست ایستگاه در سراسر پارک, او گفت:.

"ما کارکنان آموزش دیده در تمام این مراحل" Hoegger گفت. "ما درک مسئولیت بزرگ تمیز تسهیلات است."

پورت سنت لوسی پارک شهری و هوا 12th, ماجراجویی پارک برای باز کردن در فلوریدا, او گفت:. شهری هوایی به نزدیکترین دیگر ماجراجویی پارک در ملبورن و ولینگتون. هوا در مناطق شهری دارای 135 پارک ماجراجویی در بیش از 30 کشورهای در سراسر ایالات متحده عمدتا در شرق میانه و جنوب.

ترامپلاین پارک در ساحل گنجینه شامل راش جنسن بیچ و مخالف شدید هوا, ورزش, قبلا پرواز پاندا در پورت سنت لوسی.

ماجراجویی پارک امکانات سرگرمی برای تمام سطوح تناسب اندام سنین 2 و به خصوص خانواده ها با بچه ها Hoegger گفت. جاذبه های شامل سرپوشیده جنگجو البته یک طناب البته یک خط فایل های فشرده دو طبقه go-karts, واقعیت مجازی, بالا رفتن از دیوار یک چرخش منطقه بین رفتن هاکی باز و طرمبلنس.

پورت سنت لوسی پارک برنامه ای برای اضافه کردن لیزر تگ بعد.

"ما جاسازی خودمان را به جامعه و تبدیل شدن به یک بخشی از گروه های جوانان کلیساها (و) مدرسه سیستم" Hoegger گفت. "ما استخدام بیش از 80 باور نکردنی بچه های محلی که بسیاری از آنها با بهره گیری از اولین کار خود را تا کنون."

لوری K. بلندفرد است TCPalm سرگرمی خبرنگار و مقاله نویس اختصاص داده شده به پیدا کردن بهترین چیز برای انجام در ساحل گنجینه. او در توییتر دنبال کنید در @TCPalmLaurie یا Facebook در faceboook.com/TCPalmLaurie.

پشتیبانی محلی نگاری و تبدیل شدن به یک مشترک.

شهری هوایی پارک ماجراجویی

آدرس: 9020 S. U. s. 1 پورت سنت لوسی

ساعت: 11 صبح تا 7 بعد از ظهر دوشنبه تا پنجشنبه 11 صبح تا 9 بعد از ظهر روز جمعه تا یکشنبه

وب سایت: urbanairportstlucie.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن