متهم پورت سنت لوسی هروئین فروشنده گران توسط پلیس

خواهد Greenlee Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:05 PM EDT مارس 19 سال 2020پورت سنت. لوسی یک زن 56 ساله متهم

توسط ABTINNEWS در 31 اردیبهشت 1399

پورت سنت. لوسی یک زن 56 ساله متهم به فروش undercover محققان هروئین حداقل سه بار دستگیر شد و پلیس پس از اعدام یک حکم جستجو در خانه خود را با توجه به سوابق به دست آمده در روز سه شنبه.

مایکل Luis Rivera از 200 بلوک غرب بلوار لاله در پورت سنت لوسی برگزار شد روز سه شنبه در سنت لوسی زندان شهرستان در $173,250 باند پس از جمعه بازداشت با توجه به زندان های رسمی و سوابق.

بیشتر: Coronavirus: 2 زندانی در سنت لوسی زندان شهرستان و مواد غذایی قرارداد کارگر تست مثبت برای COVID-19; 17 دیگران قرنطینه

چهره او حداقل 10 اتهام جنایت از جمله چندین فقره مربوط به هروئین فروش و با استفاده از یک ارتباط دو طرفه دستگاه در فروش و یک اتهام تخطی از قانون ثبت دولت است.

با توجه به گواهی حسن پلیس در سه نوبت در ماه آوریل خریداری هروئین از ریورا.

در هر مورد مواد مخدر آزمایش مثبت برای هروئین و فنتانيل بسیار قدرتمند مواد مخدر است که می تواند کشنده حتی در مقادیر بسیار کوچک. اجرای قانون مقامات گفته اند فنتانيل اغلب مخلوط با هروئین.

بیشتر زندگی می کنند از فارغ التحصیلی تاریخ تعیین شده برای SLC مدارس

پلیس روز جمعه اعدام یک حکم جستجو در ریورا را به آدرس ذکر شده است که غرب فلوریدا شاهراه و نه چندان دور از جنوب غربی بندر سنت لوسی بلوار.

او به پلیس گفت "او مواد مخدر در کشو کنار تخت خود را."

پلیس 11 کپسول آنها گفت: تا به حال فنتانيل در آنها است.

خواهد Greenlee است اخبار خبرنگار TCPalm. او همچنین پوشش عجیب و غریب, وحشی و عجیب و غریب انجام جنایات در "خاموش ضرب و شتم." دنبال خواهد شد و در توییتر @OffTheBeatTweet و یا رسیدن به او از طریق تلفن در 772-692-8936. E-mail او را در will.greenlee@tcpalm.com

اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار و عجیب و غریب جرم پوشش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن