ACA کمک کرده است محافظت از کم درآمد و بیماران از هزینه های فاجعه بار برای عمل جراحی

یافته هایدر سال های پس از سال 2014 زمانی که مقرون به صرفه مراقبت از قانون بیمه درمانی بازار تاسیس شد و کم درآم

توسط ABTINNEWS در 23 فروردین 1399

یافته های

در سال های پس از سال 2014 زمانی که مقرون به صرفه مراقبت از قانون بیمه درمانی بازار تاسیس شد و کم درآمد بیمارانی که تحت عمل جراحی نجات داد به طور متوسط $601 در خارج از جیب هزینه و $968 در حق بیمه هزینه های هر سال نسبت به قبل در بازار وجود داشته است. کسانی که کم درآمد و بیماران نیز تا به حال 35 درصد کاهش شانس داشتن فاجعه بار سطح خانوار پزشکی هزینه می شود.

اما برای درآمد متوسط بیماران گذراندن سطوح مورد همان قبل و بعد از بازار آغاز شد.

پس زمینه

عمل جراحی می تواند گران قیمت و غیر قابل پیش بینی منبع خارج از جیب هزینه برای بیماران. تحقیقات قبلی نشان داده است که ایجاد بیمارانی که تحت رایج در جراحی های بیشتر-از-70 درصد خطر تحمیل فاجعه بار خارج از جیب هزینه.

روش

این پژوهشگران تجزیه و تحلیل داده ها از هزینه های پزشکی پانل بررسی برای آمریکایی ها در سن 19 از طریق 64 که برای عمل جراحی از سال 2010 از طریق 2017. این بررسی شامل مصاحبه با اعضای حدود 15000 خانوار در نقاط مختلف در طول سال به درک مراقبت های بهداشتی خود را استفاده و هزینه های.

تاثیر

مقرون به صرفه مراقبت از قانون بیمه درمانی بازار کاهش ریسک مالی برای آمریکایی های کم درآمد که تحت یک عمل جراحی از طریق یارانه ها برای کمک به آنها را خرید بیمه بهداشت و درمان مقرون به صرفه تر. اما با درآمد متوسط آمریکایی تحت عمل جراحی نیست تجربه مشابه کاهش در خطر است.

این واقعیت است که بسیاری از آمریکایی بیماران تحت عمل جراحی در ادامه به صورت فاجعه بار هزینه ها حتی پس از قانون مراقبت مقرون به صرفه نشان می دهد که بیشتر کار باقی مانده است که باید انجام شود برای محافظت از آمریکا و خانواده ها از هزینه های پزشکی است.

نویسندگان

نویسندگان این مطالعه دکتر چارلز لیو دکتر ملیندا Maggard-گیبونز و دکتر Yusuke Tsugawa از UCLA و دکتر توماس وایزر ایالت و دکتر آردن موریس دانشگاه استنفورد است.

مجله

مطالعه منتشر شده در مجله کارشناسی سالانه از عمل جراحی.

بودجه

این پژوهش با حمایت و دفتر دانشگاهی وابستگی از طریق VA/ملی پزشک دانشمندان برنامه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن