حدود 70 حیوانات نجات از باهاما را به Indian River County

جانت Begley ویژه به ساحل گنجینه روزنامه هامنتشر شده 5:07 PM EDT Jun 16, 2020سباستین — بیش از 50 سگ و 18 گربه ن

توسط ABTINNEWS در 28 خرداد 1399

سباستین — بیش از 50 سگ و 18 گربه نجات از باهاما ساخته شده راه خود را به رودخانه شهرستان هفته گذشته با تشکر از هاله بدون کشتن نجات.

حیوانات وارد شده از طریق یک پرواز چارتر از گرند باهاما اسپانسر شده از طرف GreaterGood.org فرود صبح روز جمعه در فورت Lauderdale. حیوانات شد و سپس حمل و نقل توسط هاله داوطلبان در سه وانت ورود ظهر در Sebastian.

"واقعا خوب پیش رفت" گفت: HALO, مدیر اجرایی, Jacque petrone را از دست. "هواپیما آمد و در اوایل و همه سگ و گربه ها در شکل واقعا بزرگ. ما امیدواریم که که آنها در دسترس برای تصویب به سرعت و تصاویر خود را خواهد شد ارسال شده در فازهای در وب سایت ما."

سگ و گربه بودند نجات از جزیره خیابان توسط جامعه انسانی از گرند باهاما که پناهگاه نابود شد در ماه اوت در طول طوفان دوریان. پناهگاه حیوانات بود با ضربه طوفان مرگبار افزایش نزدیک به 20 فوت بالا با بیش از 5 فوت از آب سیل پر کردن ساختمان است.

بیش از 110 گربه ها و سگ ها کشته در سیل اما شش اعضای هیات منینگ ساختمان جان سالم به در برد.

فقط به عنوان گرند باهاما پناهگاه بود در روند بازسازی COVID-19 زده این جزیره با سراسر کشور مستند به اثر در ماه آوریل است. همه حمل و نقل به و از این جزیره متوقف شد و یک بار دیگر حیوانات شروع به پایمال کردن این جزیره است.

پناهگاه نمی تواند نگه دارید تا با تعدادی از توله سگ ها و بچه گربه ها متولد می شود و باهاما قانون نیاز به حیوانات بود حداقل شش ماه قبل از آنها می تواند پرواز جزیره است.

داشتن یک کافی عقیم و خنثی برنامه در باهاما است که یک نقطه ضعف برای کنترل جمعیت حیوان خانگی petrone را از دست گفت.

"به نظر می رسد این راه حل باید خیلی ساده گفت:" petrone را از دست. "ما در حال صحبت کردن در مورد جزیره بنابراین باید آن را به عنوان آسان به عنوان رفتن به جامعه و گرفتن حیوانات spayed و بی خاصیت."

بسیاری از حیوانات petrone را از دست نجات در هفته گذشته از گرند باهاما جوان هستند - حدود 7 تا 10 سال سن داشتند. وجود دارد برخی از مسن, سگ ارشد نیز خواهد شد که برای تصویب در دسترس هنگامی که خود را در قرنطینه کامل است.

اگر چه بسیاری از نجات سگ در حال معمولی Bahamian "potcakes" به عنوان مخلوط نژاد شناخته شده در کارائیب وجود دارد دیگران نژاد مانند Pekingese, سگ شکاری و Shih را تزو مخلوط که نیز در دسترس برای تصویب.

"من امیدوار هستم اگر همه چیز به خوبی می رود, ما می توانیم شروع به روند تصویب به سرعت گفت:" petrone را از دست. "در باهاما آنها نمی واکسیناسیون سگ برای bordetella آورده بنابراین وجود دارد می تواند برخی از مسائل با لانه سرفه ظاهر اما به طور کلی آنها در شکل خوب است."

تصویب

هر کسی که علاقه مند در اتخاذ یکی از نجات سگ یا گربه باید بررسی HALO سایت www.halorescuefl.org برای اطلاعات بیشتر. به عنوان حیوانات خانگی در دسترس برای پذیرش و اطلاعات و عکس ها ارسال خواهد شد. تصویب مرکز در واقع 710 Jackson Street, Sebastian, درست کردن ایالات متحده 1. تماس 772-589-7257 برای جزئیات بیشتر.



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب