پر از صحرای گرد و غبار به زودی می تواند رسیدن به بخش هایی از فلوریدا. در اینجا چیزی است که انتظار می رود.

حداکثر Chesnes Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:13 PM EDT Jun 22, 2020کاملا رنگارنگ غروب به زودی ممکن است در

توسط ABTINNEWS در 3 تیر 1399

کاملا رنگارنگ غروب به زودی ممکن است در آینده به یک آسمان شب در نزدیکی شما.

به عنوان یک لایه گرد و غبار از صحرای همچنان نزدیک به 5000 مایل بازحمت حرکت کردن به سوی غرب از سواحل آفریقا و خدمات ملی آب و هواشناسان گفت فلوریدا می تواند کاهش احتمال گرمسیری فعالیت و به طور بالقوه مبهم و مه آلود آسمان در روزهای آینده.

در حالی که این plume جوی ذرات گرد و غبار است "غیر منتظره ای بزرگ در هر دو حجم و چگالی" آن است که مشترک برای امریکا گرد و غبار به حرکت در سراسر اقیانوس اطلس چندین بار در هر سال با توجه به خدمات ملی آب و هوا منطقه شرقی.

قوی با فشار بالا سیستم با گردش در جهت عقربه های ساعت است فشار صحرا گرد و غبار در سراسر کارائیب و به سمت فلوریدا در ساحل خلیج فارس در دوشنبه با توجه به خدمات ملی آب و هوا هواشناس تیم Sedlock در ملبورن.

بسته به نوع گرد و غبار را تراکم Sedlock گفت: plume می تواند بسیار جزئی اثر در فلوریدا متوسط.

"من فکر نمی کنم ما را ببینید (متوسط) اثر در سطح نفسه اما ما باید برخی از بهتر غروب" Sedlock گفت.

این واضح غروب اغلب ایجاد می شود که نور خورشیدی پراکنده کردن جوی ذرات گرد و غبار برجسته نارنجی و قرمز رنگ دیده می شود در نور مرئی طیف NWS ملبورن هواشناسان گفت.

گرد و غبار که باقی خواهد ماند عمدتا در بالاترین نقطهء کشتی در جو فوقانی و باید وارد سهشنبه یا چهارشنبه به احتمال زیاد خواهد شد در برخواهد داشت خطر به فلوریدا' تنفسی, سلامت, Sedlock گفت.

"شاید در جزایر کارائیب, اما آن را به طور کلی انتظار می رود که هر گونه عوارض برای مسائل تنفسی در سراسر فلوریدا" Sedlock گفت.

اما مقامات بهداشتی هنوز هم هشدار به کسانی که با زمینه ای ریه شرایط برای جلوگیری از فعالیت در فضای باز و پوشیدن ماسک با فیلتر هوا, گزارش نیویورک تایمز.

گرد و غبار لایه بود که حتی خال خال از فضای یکشنبه توسط فضانوردان مستقر در ایستگاه فضایی بین المللی است ساخت راه خود را در سراسر پورتوریکو و بخش هایی از جمهوری دومینیکن, با توجه به آخرین پیش بینی ها از ملی اقیانوسی و جوی اداره.

"شگفت آور بزرگ منطقه را پوشش می دهد!" نوشت: فضانورد سرهنگ داگ هرلی در توییتر که به تازگی راه اندازی از کیپ کاناورال فلوریدا در آمریکا ماموریت سرنشین دار در نزدیک به یک دهه.

پس از شروع به زود 2020 کومودو پنج روز گرمسیری چشم انداز نسبتا آرام برای فلوریدا گفت: ملی طوفان مرکز ارتباطات و امور عمومی افسر دنیس Feltgen.

در حالی که مرور در مناطق گرمسیری فعالیت نمی توان کاملا مرتبط به سوی غرب در حال حرکت با امریکا و گرد و غبار و قطعا آن را ایجاد یک محیط خشن برای طوفان به فرم Feltgen گفت.

"خشک دوست ما است. هوا خشک و گرمسیری سیستم های مخلوط نکنید," Feltgen گفت. "صحرا لایه هوا می کند و آن را دشوار است برای هر چیزی به رفتن."

همانطور که برای پنج روز چشم انداز Feltgen افزود: "آن بوده است نسبتا آرام است. هیچ چیز وجود دارد در افق در حال حاضر."

اما یک هفته آرام در مناطق استوایی نباید فلوریدا در ساحل گنجینه از ادامه آماده سازی خود را برای هر احتمالی طوفان Feltgen گفت.

"ما باید یک راه طولانی برای رفتن در این فصل طوفان," او گفت:. "مطمئن شوید که برای دریافت طرح خود را prepped در حال حاضر."

سفر گرد و غبار plumes به طور معمول رخ می دهد بین بهار و پاییز ماه با توجه به هواشناسان در آب و خدمات. مقامات نمی تواند با دقت اشاره کردن که چرا این plume است بزرگتر و متراکم تر.

گرد و غبار لایه اغلب به جزایر کارائیب, اما گاهی اوقات آن را به عنوان غرب تا ایالات متحده آب و هوا خدمات هواشناسان گفت.

حداکثر Chesnes است TCPalm اخبار خبرنگار. شما می توانید نگه دارید تا با حداکثر در توییتر @MaxChesnes ایمیل او را در max.chesnes@tcpalm.com و او را به یک تماس در 772-978-2224. برای اخبار بیشتر به دنبال حداکثر Chesnes در توییتر اینجا را کلیک کنید.

اگر شما مشترک با تشکر از شما. اگر نه, لطفا در نظر حمایت از کیفیت روزنامه نگاری محلی با عضویت اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب