یک مادر داستان زودرس زایمان coronavirus و جدایی

Sonja Isger پالم بیچ پستمنتشر شده 10:18 PM EDT Jul 10, 2020پالم بیچ ایالت فلوریدا — هفته آینده Whitfield, Eric

توسط ABTINNEWS در 21 تیر 1399

پالم بیچ ایالت فلوریدا — هفته آینده Whitfield, Erica بازیگران رای خود در مورد اینکه آیا برای ارسال پالم بیچ شهرستان معلمان و دانش آموزان به کلاس درس در میان یک بیماری همه گیر. این عضو هیئت مدیره مدرسه می گوید انتخاب شده است چیزی جز تحصیلی.

COVID-19 تسهیل به Whitfield خانه در ماه آوریل با وجود خانواده اش را بهترین تلاش در سوريه و ماسک پوشیدن. احتیاط خود را رانده شد نیاز به حفاظت از کوچکترین Whitfield یک معجزه نوزاد که وارد 11 هفته زود بود و هنوز هم در بیمارستان بیشتر از یک ماه بعد.

اریکا و همسرش, برنت, نمی خواهم به راه رفتن مرگبار coronavirus به بیمارستان در بخش مراقبت ويژه نوزادان. در حال حاضر آنها مشکوک بیمارستان — شاید کافه تریا — است که در آن برنت آن را برداشت و سپس آن را به اریکا و دیگر دختر 12 ساله نوئل.

آنچه به دنبال آن بود و نزدیک به سه هفته از انزوا در که مامان و نوزاد متصل تنها در نادر ویدیو چت و یا پس از چهار طبقه از جدایی Whitfield زل زده تا از پارکینگ به عنوان یک پرستار برگزار کودک نورا به پنجره.

در حالی که علائم خود را هرگز رز فراتر از ناراحتی از بد سرد Whitfield گفت: هفته طولانی عفونت و عواقب آن بودند با این وجود حادثه.

در سال های اخیر Whitfield تا به حال سهم خود را از ضربه. سه کریسمس پیش او را شکست و او را به عقب بر روی یک بد بخت hoverboard سوار. را پس از سقوط او را کشف او تا به حال سرطان روده بزرگ — و ضرب و شتم آن.

سپس در این سال در سن 42 او متوجه شد که باردار است. این بود هدیه غیر منتظره برای زن و شوهر که فکر کردم دیگر کودک نیست در کارت های, اما آن را بیش از حد با یک هزینه. Whitfield تشخیص داده شد با یک تهدید کننده زندگی مورد پره اکلامپسی یک عارضه بارداری است که با دستکاری چشم انداز خود را کردیم تا فشار خون خود را و شروع به خاموش کردن کلیه ها و ریه ها.

شرط رفع شد زمانی که دختر او وارد Feb. 23 به مراتب کمتر از او ممکن است تاریخ به علت.

به عنوان Whitfield بهبود تغییر پاسخ به کروناویروس بازی کردن قبل از زن و شوهر ،

در این روز پس از نورا ورود به Whitfields دعوت خانواده پدربزرگ و مادربزرگ و بیشتر به دیدار او در بیمارستان است. COVID بود و هنوز هم چیزی است که اتفاق افتاده است در خانه های سالمندان در کشورهای دیگر. فلوریدا ندارد یک مورد تایید شده. اما به عنوان ویروس ساخته شده بیشتر تاخت و تاز تنها نورا پدر و مادر می تواند به او مراجعه کنید. پس از آن تنها یکی از والدین می تواند بازدید در یک روز داده می شود.

و سپس برنت Whitfield تشخیص داده شد با COVID. هیچ کس می تواند بازدید کنه.

کودک که رفته بود از طریق شش عمل جراحی بر روی کاغذ نازک ریه ها منتقل شد به انزوا پرستاران چک تنها به خوراک و او را تغییر دهید و به او دارو با توجه به پدر و مادر خود را.

بیشتر: Coronavirus نگه داشته و آنها را از هم جدا برای 114 روز. بنابراین جکسون زن در زمان ظرفشویی به دیدن شوهرش

عکس: خسته پزشکی ستاد مبارزه برای نجات زندگی در زمان coronavirus

بیشتر: 'این یک برکت و رحمت': سه نفر از اوهایو خواهر به هنگام تولد در همان روز توسط همان دکتر

Whitfield گفت: او سپرده شد به تحویل شیر به بیمارستان درهای جلو و تماشای نورا از خانه از طریق یک در اتاق کودک که با نبود همیشه آموزش دیده در کودک است.

نزدیک او آمد به یک فرد در سفر اتفاق افتاده است در چهار طبقه از جدایی به عنوان یک پرستار برگزار شد نورا تا به یک پنجره در حالی که Whitfield بود در زیر زمین. مادر نیز موفق سه یا چهار تصویری چت, اما تنها زمانی که برخی از پرستاران — اریکا تماس آنها فرشتگان — وظیفه بودند.

"توضیحات من به دوستان این است که ما شروع به نوع راه رفتن را از طریق زندگی و پس از آن ما در یک تعادل پرتو و پس از آن ما در tightrope و سپس خالص رو کشیده دور" برنت گفت. "همه زمان امید همه ما در حال رفتن به خوب خواهد بود."

یک بیت از یک گلو درد

تعجب آور بیت هر چند تحقیقات نشان می دهد آن را نباید بیش از حد تعجب آور این است که این ویروس بود به طوری پنهانی در آن مصرف از Whitfield خانه است که آن را احتمالا رفته کشف نشده اگر آن را به حال شده است برای برنت سالانه معاینه.

COVID-19 بود چیزی که در زمان تاریخ آزمون نورد در اطراف و برنت Whitfield به نام آینده به مطمئن شوید که او پزشک بود و هنوز هم از دیدن بیماران. منشی پرسید: اگر او تا به حال سرفه یا تب. نه ؟ در آمده. این اولین دوشنبه در ماه آوریل است.

آنها را به خود جلب کرد خون, بررسی خود temp و سپس برنت دکتر پرسید که چگونه او احساس شد. برنت گفت: او بیش از یک سرد که به ظاهر دو روز زودتر. آن را به او داده بود یک بیت از یک گلو درد و برخی از سردرد.

"دکتر ایستاده بود در مقابل یک علامت 'علائم سرماخوردگی و coronavirus" برنت گفت. او به یاد می آورد تفکر "اوه نگاه کنید که در نمودار می گوید: من خوب هستم." دکتر نبود بنابراین مطمئن شوید. بیرون آمد و یک بینی گرد و خاک.

Whitfield, Erica به یاد می آورد اذیت کردن او را در مورد آن که شب است. "من حتی گفت:" آنها تلف آزمون بر شما. شما آن را ندارید. شما لازم نیست که هر گونه علائم یا نشانه.'"

یک شیر معمای

چگونه می تواند او بیمار می شود ؟ آنها می شده است پس مراقب باشید.

Whitfield متوقف نمی شود کار کار می کرد اما از راه دور شماره گیری در به جلسات هیئت مدیره از اواخر ژانویه زمانی که او قرار بود در تخت استراحت برای بارداری. پس از کودک آمد و او را به عقب آنلاین. یک جلسه هیئت مدیره Whitfield از دست رفته بود زمانی که او در بیمارستان برای نوزاد را تحویل اورژانس — ورود به طوری غیر منتظره زن و شوهر مورد نیاز سه روز بیشتر به شرکت تا نوزاد را به نام.

نفت برنت یک مهندس در یک شرکت محلی به یاد می آورد در بازدید از دفتر شاید چهار بار در سه هفته قبل به تشخیص خود. تنها زمان دیگر کسی در سمت چپ خانه بود برای مواد غذایی اجرا و پس از آن انجام شد با ماسک و دستکش. به جز برای تمام کسانی که بازدیدکننده داشته است برای دیدن نورا.

دو روز پس از swabbed برنت احساس بهتر اما آزمون برگشتم مثبت است.

اما در همین هفته نوئل فرار یک تب خفیف شاید برای هشت ساعت Whitfied گفت. همچنین در حال حاضر-مادر-از-دو تجربه متناوب درد چاقو در ریه ها. Whitfield نمیفهمد jabs شد و اثرات باقی مانده از پره اکلامپسی اما زمانی که او به او گفت که دکتر برنت آزمایش مثبت برای COVID دکتر تجویز هیدروکسی کلروکین دارو ترویج شده توسط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک پتانسیل COVID درمان است.

Whitfield ادامه به پمپ شیر او شده است می خواهم ارائه به بیمارستان. اما او تا به حال به تخلیه هر دسته ای به دلیل مواد مخدر ساخته شده است آن را نا مناسب برای نوزاد است.

(هر مادر شیرده به شما بگویم این است که مانند گرگرفتگی طلا مایع: به چالش کشیدن اما به خصوص با ارزش برای یک کودک در تلاش برای توسعه آن زودرس اندام. خوشبختانه Whitfield گفت: او banked خیلی شیر قبل از شروع دارو او تحویل 17 روز ارزش و بدون وقفه. و چون او را نگه داشته و جمع آوری شیر حتی در حالی که مصرف مواد مخدر در بدن او هرگز متوقف ساختن آن.)

COVID استاندارد: نگه داشتن نفس به مدت 10 ثانیه

دو هفته پس از برنت را تشخیص coronavirus بود خارج شد سیستم خود را, اما Whitfield و خود را 12 سال مورد آزمایش مثبت است.

این ویروس کاملا خوش خیم است.

Whitfield را از ریه ها شده است به خطر بیافتد توسط پره اکلامپسی.

"دکتر من خیلی می ترسم برای من" Whitfield به یاد می آورد. "او گفت: مطمئن شوید که شما می توانید یک نفس عمیق بکشید اما این چیزی که من نمی تواند انجام دهد. من می خواهم احساس درد چاقو."

دکتر به او گفت که اگر او نمی تواند نگه داشتن نفس خود را برای مدت 10 ثانیه او تا به حال برای رفتن به بیمارستان است. "من خودم تست هر روز احتمالا یک هفته" Whitfield گفت. "من واقعا خسته ام. خسته. و پس افسرده قادر به چک در (نورا)."

به زودی-به-هفتم-گریدر نوئل توصیف تب و سرفه است. "عمدتا بزرگترین نشانه بود احتقان. من تا به حال سردرد و گلو درد بود اما واقعا خفیف. آن را واقعا احساس می کردم که به طور منظم سرد است. آن به نظر نمی رسد مانند هر چیز متفاوت است."

هنگامی که این ویروس تنها چیزی که مردم در مورد صحبت نوئل گفت که او فکر نمی کنم او می خواهم آن را دریافت کنید — تا زمانی که پدر او بود.

"این واقعا عفونی بنابراین من نمیفهمد من بود و بیمار بود یا در حال حاضر. من تا به حال آن را شنیده بود و بهتر با کودکان و نوجوانان. من بیشتر از ترس از دادن آن به افراد دیگر. مادر من به تازگی باردار شده و در بیمارستان" نوئل گفت.

آزمون های متعدد بیش از چند هفته بودند به همان اندازه به یاد ماندنی آنها به توافق رسیدند.

"آنها بهتر از من پرسید:" نوئل گفت: از افرادی که swabbed هر دو او و مادر او است. "این هنوز هم واقعا عجیب و غریب است. این احساس واقعا سرد قرار گرفته است."

این ویروس نه بهانه ای او را از مدرسه آنلاین کار می کنند. در واقع مادر می گوید: Noelle سرآمد.

"نوئل به حال معلمان شگفت انگیز و آنها همه چیز را راست و او نمرات خوب — و او هنوز هم آن منفور" Whitfield گفت. "اگر بد بود چه در مورد دیگران؟"

چه در مورد کسانی که به مدرسه می آیند برای مواد غذایی, خدمات بهداشت روان به خارج از سوء استفاده از خانه ؟ "فقط وجود دارد بسیاری از چیزهایی که ما کاهش است."

تا هفته گذشته این نگرانی سوار Whitfield, قبلا منطقه را سلامتی مدیر باید بلندترین صدا در هیئت مدیره مدرسه در حمایت از بازگشت به کلاس درس و این سقوط تا موج جزر و مدی از بیماری او متقاعد شده است که می تواند بیش از حد به زودی.

"من واقعا می خواستم برای انجام آموزش ترکیبی. من واقعا پردازنده با آن" Whitfield گفت اجازه می دهد پدر و مادر را انتخاب کنید که آیا برای فرستادن فرزند خود را در فرد و یا آنها را از راه دور کار. نوئل است "خیلی ناراحت" است که قصد ندارم به اتفاق می افتد.

نوئل در ادامه به لابی برای بازگشت به مدرسه و دوستان و معلمان است. و بر خلاف اکثر بچه نوئل مادر دارای یکی از کلید Whitfield گفت.

نوئل گفت که او فکر نمی کنم او می تواند آلوده coronavirus. اما پس از آن اتفاق افتاد او احساس موظف به گسترش این کلمه در.

"من احساس آن مانند بخشی از وظیفه من به من بگویید دوستان به اجازه دهید آنها را می دانم که آن را شایع تر از همه فکر" نوئل گفت.

درد برای تست منفی می شود و با کودک

برای اریکا, آزمون شدند دردناک تر هر دو از نظر جسمی و عاطفی از ویروس.

"آن زمان من پنج هفته به یک تست منفی من نگه داشته و تلاش و تلاش. من نیاز به می دانم که من منفی بود به دیدن نوزاد" Whitfield گفت.

در پایان این پزشکان می گویند که آنها فرستاده نورا با برنت در آوریل 28. آن زمان دیگر دو هفته قبل از نوئل و سپس اریکا اعلام شد ویروس رایگان. آن را ممکن است برخی از اریکا ایمنی را تصویب کرده است از طریق به نورا در شیر مادر است.

آنتی بادی نیست حل هر مشکل است. برنامه ریزی نورا بازدیدکننده داشته است به قلب و عروق و متخصصان دیگر یک چالش بوده است. به نظر می رسد که گفت: شما از بهبود COVID هنوز هم می دهد receptionists در این دفاتر مکث برنت گفت.

او گفت که او تا به حال به نورا برای دیدن برخی از پزشکان پس از ساعت ها و خارج از منزل.

در حال حاضر 4½ ماه, نورا گاهی می شکند به یک لبخند و او در آستانه انجام است که نقطه عطف کودک مانور: نورد بیش از.

متولد کمتر از 3 پوند او رشد کرده است گذشته 11 پوند است. (نه اینکه دلیل تا زمانی که ممکن است او هنوز هم نسبتا ریزه اندام اما او حداقل فرود در اطفال استاندارد رشد, نمودار Whitfield می گوید با سرور و نشاط.)

Whitfield هنوز درد تفکر از هفته زمانی که دختر او به تنهایی در بیمارستان است.

"پرستاران تلاش خود را, اما او در انزوا. او سمت چپ به تنهایی برای هفته" Whitfield گفت. "ما تلاش کردیم که آن را تشکیل می دهند همیشه از آنجا. که سخت ترین چیزی که من تا کنون بوده است."

این داستان در اصل منتشر شده به palmbeachpost.com و به اشتراک گذاشته شده به دیگر فلوریدا روزنامه ها در ایالات متحده آمریکا امروز شبکه — فلوریدا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن