'به یک دوست بزرگ برای بسیاری از': Siskiyou انسانی کارمند که جان خود را در سقوط به افتخار آنلاین

Skye Kinkade کوه شستا هرالدانتشار: 10:30 PM EDT 28 مه سال 2020یک جامعه شمع روشنایی یادبود برگزار خواهد شد آنلا

توسط ABTINNEWS در 9 خرداد 1399

یک جامعه شمع روشنایی یادبود برگزار خواهد شد آنلاین شنبه شب به افتخار زندگی ارین واگنر یک معشوق کارمند Siskiyou جامعه انسانی در کوه شاستا.

SHS نیز پذیرش کمک های مالی در واگنر نام.

Wagner, 40, در یک تصادف درگذشت مارس 26 پس از سقوط از یک عرشه در یک خانه در Dunsmuir به رودخانه ساکرامنتو. مرگ ناگهانی او ارسال امواج شوک از طریق جامعه و سمت چپ Siskiyou جامعه انسانی کارکنان وضعیتی وخیم به عنوان آنها در برخورد با از دست دادن محبوب خود دستیار پناهگاه مدیر.

SHS کمک می کند حدود 1000 حیوانات در هر سال از جمله سگ و گربه و حیوانات وحشی و "جیب حیوانات خانگی" مانند همسترها گفت: SHS پناهگاه مدیر کیم Latos.

در اصل از ویسکانسین Wagner کار کرده بود SHS برای هفت سال. کمک های مالی ساخته شده در حافظه او را به سمت مواد غذایی, سرپناه و نیازهای پزشکی برای حیوانات در پناهگاه Latos گفت.

Latos گفت واگنر در اصل یک مدیر برنامه SHS شده بود و به تازگی ارتقا به دستیار پناهگاه مدیر. او سخت کار می کرد برای مراقبت از گربه وحشی به دام انداختن سگ چیدن حیوانات در اتوبان و برخورد با مردم و اجرای قانون در این دوره از کار خود را.

واگنر بود گزارش از دست رفته توسط دوستان فقط قبل از ساعت 11 شب در شب یکشنبه, مارس 26. آنها گزارش کردند که Wagner گذشته به حال دیده شده است در وان آب داغ. پس از جستجو در منطقه, دو, دوستان, پیدا, مرطوب, نقطه بر روی نرده های عرشه جایی که آنها بر این باورند واگنر ممکن است نشسته قبل از تبدیل شدن به سرگیجه و افتادن به آب گفت: Latos.

نمایندگان جستجو این منطقه در نزدیکی رودخانه و اطراف آن منطقه بود اما نه کردهاید واگنر تا صبح روز بعد زمانی که Siskiyou County Sheriff فرو رفتن و تیم جستجو و نجات با کمک از گشت بزرگراه کالیفرنیا هوایی عملیات واحد در بر داشت او را در رودخانه فقط قبل از 8:30 صبح در حدود یک مایل و نیم از خانه که در آن او گذشته بود در نزدیکی تخته سنگ مشاهده درایو.

اگر چه واگنر بود بهبود در شاستا شهرستان Siskiyou County Sheriff دفتر رهبری به پزشکی قانونی بررسی است.

"همیشه وجود خواهد داشت این تقسیم لحظه قبل از ارین ما را ترک کرد و پس از ارین سمت چپ ما" گفت: SHS عضو هیات Deb فریمن. "او یک دوست بزرگ برای بسیاری از."

"ارین همیشه زندگی می کردند زندگی خود را بر روی لبه و نبود ترس به خطر و من او را تحسین برای آن" گفت: SHS کارمند Kaitlyn گریفیث. "بنابراین در حال حاضر من قصد دارم به زندگی من به کمال برای او. من دیگر به ترس از آنچه که در آینده نگه می دارد. هر بار که من تجربه چیزی جدید من قصد دارم به او فکر می کنم."

ارین "همیشه رفت مایل اضافی" Latos گفت. "ما در حال مبارزه بدون او."

بیشتر: 'فضا را برای مردم پخش': می تواند شمالی دولت بیابان بود واحه برای کسانی که مشتاق به فرار از خانه ؟

بیشتر: 'هدف این است که واقعا برای زنده ماندن.' که در آن Shasta County رستوران ایستاده پس از COVID-19

این Siskiyou جامعه انسانی در کوه شاستا خصوصی است, غیر انتفاعی, پناهگاه حیوانات و دریافت هیچ کمک مالی از سازمان های دولتی و یا ملی انسانی سازمان. بسیاری از بودجه می آید از کمک های مالی خصوصی و فروش در جامعه را دو فروشگاه های صرفه جویی در کوه شاستا و وایریکا.

کسانی که مایل به شرکت در یادبود دعوت به انتخاب کنید تا یک تعریف شمع در مقابل دروازه پناهگاه در 1208 N. Mt. شاستا بلوار. در کوه شاستا. کمک های مالی می تواند در SHS امن افت در صندوق پستی نیز در مقابل دروازه.

یادبود برگزار خواهد شد تقریبا در 8:30 p. m. روز شنبه, مارس 30 در SHS Facebook صفحه: www.facebook.com/siskiyouhumane. مردم را دعوت به نور شمع با هم و به اشتراک گذاری تصاویر و خاطرات ارین.

Skye Kinkade سردبیر تن. شاستا منطقه روزنامه ها و Siskiyou اخبار روزانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن