کالیفرنیا, نوجوانان آغاز شده ضد نژادپرستی باشگاه کتاب با یک Instagram post. او انتظار می رود 15 نفر. صدها نفر امضا کردن.

الینور Aspegren ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 12:14 AM EDT Jun 22, 2020ساشا Ronaghi هرگز انتظار می رود ای

توسط ABTINNEWS در 2 تیر 1399

ساشا Ronaghi هرگز انتظار می رود ایده خود را برای یک ضد نژادپرستی رسانه ای باشگاه به ویروسی.

در واقع او "فکر 15 نفر واکنش نشان خواهد داد" به او Instagram داستان اعلام این پروژه است.

"من به معنای واقعی کلمه دانلود Instagram آن روز به پست این Instagram داستان" 17 ساله گفت: ایالات متحده آمریکا امروز.

اما کمتر از پنج روز پس از کالیفرنیا, نوجوان پست شده او درخواست شرکت کنندگان در مه 31 350 نفر امضا کرده بود. در حال حاضر سه هفته بعد ضد نژادپرستی آموزش و پرورش پروژه بیش از 470 شرکت کنندگان و 115 دهندگان از 38 متحده و 16 کشور جهان است.

Ronaghi توصیف هستند پروژه به عنوان یک جامعه "برای اتصال نوجوانان — جوانان در مدارس و کالج ها — با منابع مورد بالا بردن سطح آگاهی جامعه سیاه و سفید."

Ronaghi گفت: ایده اولیه برای این پروژه در حال توسعه از مشاهدات خود را در پی جورج فلوید قتل و پس از آن تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادی و نابرابری. او متوجه بحث نژادپرستی تبدیل شدن به شایع تر, هر دو آنلاین و آفلاین و می خواستم به "در بخشی از این گفتگو و حمایت از آنچه که من در باور" با دانش در کنار او.

"من فکر می کنم به عنوان یک غیر فرد سیاه و سفید آن است که من افتخار است که من لازم نیست به فکر می کنم در مورد ضد سیاهی 24/7," Ronaghi گفت. "پس از آن بود در مورد پیدا کردن یک وسیله به طور مستمر آموزش خودم چون من احساس نمی تحصیل ندارند."

بیشتر خدمات لب': پس از جورج فلوید می خواهید دانش آموزان از کالج ها بیش از نژادپرستی

بدیهی است با توجه به این باشگاه رشد دیگر 14 - 21-ساله احساس همان.

این گروه قصد دارد برای ایجاد یک محتوای لیست هر ماه متشکل از یک فیلم, پادکست, مقاله و داستان کوتاه در میان رسانه های دیگر است. این گروه پس از آن دیدار به بحث در مورد محتوا و تقویت سیاه, صدای, طول ماه با بلندگو سری.

Ronaghi ویژگی های فوری موفقیت این باشگاه به سه عامل: لفاظی آموزش مکالمات اطراف در نژادپرستی COVID-19 بسیاری مجبور به ماندن در خانه و میل به گفت و گو است.

زوم هماهنگ کننده جلسه امانوئل فلرس اضافه شده که این باشگاه رشد کرده است به این دلیل که "ملی کانون توجه در مورد این مسائل" خشونت پلیس و نژادپرستی مستلزم آن است.

"دیدن این که این پروژه در اینجا به ارائه یک پلت فرم برای هنرمندان از تمام رسانه ها است که واقعا با طراوت" فلورس گفت.

DePaul دانشگاه دوم گفت: ایالات متحده آمریکا امروز است که او آرزو او در دسترسی به یک باشگاه زمانی که او در مدرسه بالا است. که بخشی از دلیل او پیوست و به عنوان یک سازمان.

اگر چه در حال پروژه در ابتدا او ایده Ronaghi گفت: "همه چیز این نوع از بیرون آمدن از این باشگاه است 100% چه" دیگر برگزارکنندگان و شرکت کنندگان می خواهید به انجام بیشتر برای مکالمه.

"شماره 1 من در اینجا به آموزش کسی چون من نه و این که کاملا نقش من" او گفت:. "و شماره 2 من در تلاش برای اجازه می دهد هر کس به ایده های خود را."

برخی از کسانی که ایده های Ronaghi که شروع یک وبلاگ و ایجاد یک پروژه مستند به مکمل های موجود سخنران سری و رسانه ای باشگاه.

"ما در حال از دست دادن بچه های ما': سیاه و سفید جوانان نرخ خودکشی افزایش بسیار سریع تر از سفیده

Ronaghi امیدوار است که شرکت کنندگان را با استفاده از خود دانش جدید به "همچنان به حمایت برای گسترش آگاهی جوامع خود و به مرحله در مکالمات."

"ما در این سن و سال که در آن ما ممکن است مخالفت با پدر و مادر ما و یا ما ممکن است مخالف با نفوذ اعضای جامعه ما," او گفت:. "اما ما احساس نمی مانند ما می تواند هر چیزی می گویند و این واقعا در مورد پیدا کردن استراتژی برای انجام این کار است."

فلورس گفت: رشد این پروژه می کند بازگشت به آن امیدوار است.

"یک جلسه تقریبا یک باشگاه کتاب, که در آن مردم گرد هم می آیند فقط به بحث در مورد این مسائل و همچنین آموزش خود را بر ضد نژاد پرستی و ضد سیاهی است که واقعا طراوت" برای نوجوانان, او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن