$6.9 میلیون از مراقبت در عمل برای کمک به IRC ساکنان تحت تاثیر COVID-19 شهرداری ها

کالین Wixon Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:48 PM EDT Jul 7, 2020INDIAN RIVER COUNTY — پول از فدرال مراقبت

توسط ABTINNEWS در 18 تیر 1399

INDIAN RIVER COUNTY — پول از فدرال مراقبت عمل می تواند کمک به پرداخت هزینه برای مواد غذایی-توزیع برنامه ها و آموزش های شغلی برای کمک به ساکنان محلی تحت تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس.

شهرستان واجد شرایط برای حدود 28 میلیون نفر از مراقبت عمل County مدیر براون گفت: شهرستان کمیسیون روز سه شنبه. اما این شهرستان در حال برنامه ریزی تنها برای 25 درصد یا $6.9 میلیون دلار به دلیل الزامات مورد نیاز برای, تخصیص 75 ٪ باقی مانده هنوز معلوم نیست ،

بیشتر: Martin شهرستان واجد شرایط برای توزیع به $28 میلیون نفر در مراقبت های عمل پول

بیشتر: Indian River County انتظار تا $28 میلیون از مراقبت در عمل به پرداخت COVID-19 هزینه های

پس از شهرستان صرف $6.9 میلیون دلار به دولت است که نیاز به بررسی هزینه های به اطمینان حاصل شود آن را به درستی مصرف قهوه گفت. همه پول صرف شده توسط Dec. 30.

این شهرستان توزیع طرح به اتفاق آرا مورد تایید این کمیسیون است:

• 2.3 میلیون دالر برای COVID-19 پاسخ چنین به عنوان ماسک صورت ضد عفونی کننده اضافه کاری و امنیت بیشتر در شهرستان دفاتر

• 2 میلیون دلار برای جامعه کمک. در مورد $500,000 از این است که اختصاص داده شده برای توسعه اقتصادی از جمله شغل-آموزش کمک های مالی و کمک به کسب و کارهای کوچک. دیگر $1.5 میلیون استفاده می شود برای حمایت جامعه از جمله توزیع مواد غذایی, مواد غذایی, بانک ها و منابع ارشد انجمن, او گفت:.

• $1.9 میلیون نفر به اشتراک گذاشته شود در میان پنج شهرداری در این شهرستان بر اساس جمعیت است. این امر می تواند توزیع شده با استفاده از همان فرمول در محل نیم درصد مالیات بر فروش تخصیص براون گفت. سباستین شهرستان اکثر مردم شهرداری را دریافت خواهد کرد $610,736; Vero Beach, $610,736; Fellsmere, $209,067; رودخانه هند سواحل $157,916; و ارکیده $15,871. هر شهرداری را صرف طرح باید قبل از تایید توسط شهرستان در پیشبرد.

• $500,000 برای وزارت بهداشت COVID-19 پاسخ هزینه های چنین به عنوان تست, قرارداد, آثار, سلامت مربیان و لوازم اضافی.

"آنها واقعا در خط مقدم این" براون گفت. "یک پنی صرف وجود دارد می تواند صرفه جویی بسیاری از دلار پایین جاده ها است."

• $200,000 برای دیگر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و امکانات بهداشت عمومی است.

فلوریدا دریافت 8 میلیارد دلار از مراقبت عمل می کنند. حدود نیمی از آن فرستاده شد به طور مستقیم ارسال به شهرستانها با جمعیت بیش از 500 ، 000 قهوه ای گفت:. حدود 1.3 میلیارد دلار در حال حاضر است که اختصاص داده شده به شهرستانهای کوچکتر او گفت:.

می خواهید بیشتر Treasure Coast خبر ؟ اگر شما در حال حاضر یک مشترک به TCPalm با تشکر از شما! اگر نه لطفا عضویت و کمک به نگه داشتن اخبار شما می خواهید در آینده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن