530 جرم سازمان دیده بان: کلاهبرداری جدید دزد مزایای بیکاری

گزارش کارکنان منتشر شده 4:56 PM EDT Jun 4, 2020Scammers جدید شگرد به سرقت پول در طول COVID-19 بیماری همه گیر.ا

توسط ABTINNEWS در 16 خرداد 1399

Scammers جدید شگرد به سرقت پول در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

این Shasta County دفتر دادستان منطقه هشدار داده است از یک کلاهبرداری بزرگ مقیاس است که تلاش می کند برای فریب دولت توسعه اشتغال ادارات به آنها پرداخت مزایای بیکاری خود را.

Imposters فایل ادعا بیمه بیکاری با استفاده از نام و اطلاعات شخصی افرادی که واصل نشده ادعای کمیسیون تجارت فدرال می گوید.

مردم فقط پیدا کردن در مورد کلاهبرداری زمانی که آنها دریافت یک اخطار از دولت بیکاری دفتر و یا کارفرمای خود را در مورد یک برنامه در حال ثبت است.

بیشتر: ردینگ باشگاه کتاب ارائه می دهد یک فروم برای بحث در مورد نابرابری نژاد پرستی

"اگر این برای شما اتفاق می افتد به این معنی کسی است که با سوء استفاده از اطلاعات شخصی خود از جمله شماره امنیت اجتماعی و تاریخ تولد" با توجه به دا ،

منطقه وکیل مشاوره به سریع عمل می کنند و این مراحل برای محافظت از اعتبار و منابع مالی:

  • گزارش تخلف کارفرمای خود. نگه داشتن یک رکورد از که شما با صحبت و هنگامی که.
  • گزارش تقلب به دولت خود مزایای بیکاری آژانس. اگر ممکن است گزارش تقلب آنلاین. یک گزارش آنلاین را به شما صرفه جویی در وقت و آسان تر می شود برای آژانس به روند.
  • نگه داشتن هر گونه تایید و یا شماره پرونده شما دریافت کنید. اگر شما صحبت می کنند و با هر کسی که نگه داشتن یک رکورد از که شما با صحبت و هنگامی که.
  • بازدید IdentityTheft.gov به گزارش تقلب به FTC و دریافت کمک با مهم بعدی مراحل بهبود. این شامل قرار دادن رایگان یک سال هشدار تقلب در اعتبار خود را گرفتن شما گزارش اعتبار رایگان و بسته شدن هر جعلی افتتاح حساب به نام شما. IdentityTheft.gov همچنین کمک خواهد کرد که شما اضافه کردن یک رایگان تمدید کلاهبرداری هشدار و یا یخ اعتبار برای گزارش اعتبار خود را. این آن را مشکل تر برای یک دزد هویت جدید برای باز کردن حساب به نام شما.
  • نقد و بررسی گزارش های اعتباری خود را اغلب. برای سال آینده شما می توانید گزارش های خود را هر هفته به صورت رایگان از طریق AnnualCreditReport.com. این می تواند کمک به شما نقطه هر گونه تقلب جدید به سرعت.

DA دفتر می گوید به گزارش هر گونه مزایای دریافت می کنید اما نمی اعمال می شود برای به بیکاری دولت خود را ،

بیشتر: شمال کشور موسیقی کلاسیک جشنواره رشد پایه فن در زوم

"پاسخ نمی دهند به هر گونه تماس ایمیل و یا پیام های متنی به شما گفتن به سیم پول نقدی ارسال و یا قرار دادن پول در کارت های هدیه. دولت خود را سازمان خواهد شد و هرگز به شما بگویم به بازپرداخت پول آن راه. هر کسی که می گوید شما را به انجام آن چیزهایی است که یک کلاهبردار. هر زمان" دفتر می گوید.

اکثر اوقات بیکاری پرداخت سپرده به scammers' حساب اما گاهی اوقات آنها را به یک شخص حقیقی را به حساب.

در آن موارد imposters ممکن است تماس بگیرید و یا ایمیل شما به شما ارسال و یا برخی از پول برای آنها.

"آنها ممکن است تظاهر به دولت خود را بیکاری آژانس و می گویند پول فرستاده شد اشتباه است. این یک قاطر پول کلاهبرداری و شرکت در یک می تواند باعث شود شما بیشتر مشکلات" با توجه به دا ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن