2020 محقق-ورزشکار از برندگان سال قبول جوایز در C. R. گیبس

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 12:57 PM EDT Jun 12, 2020تصحیح و توضیحات: این داستان بود به روز جمعه به

توسط ABTINNEWS در 23 خرداد 1399

تصحیح و توضیحات: این داستان بود به روز جمعه به درست است که سال 2020 محقق-ورزشکار سال برنده یعقوب Johnston خواهد بود حضور در آکادمی نیروی دریایی ایالات متحده.

محقق-ورزشکار سال برندگان جایزه یعقوب جانستون و اشلی دیویس تا به حال به صبر طولانی تر از گذشته دریافت کنندگان خود را برای دریافت پول کمک هزینه تحصیلی و پلاک با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

در روز پنج شنبه جانستون و دیویس پذیرش خود را به بورس های تحصیلی در طول یک ویژه روتاری باشگاه ردینگ ناهار در C. R. گیبس آمریکایی پنجره مشبک است.

جوایز اسپانسر شده از طرف باشگاه روتاری ردینگ های Seamans بنیاد خانواده و ثبت می شوند. هر سال فینالیست و بالا دختر و پسر برندگان اهدا پول کمک هزینه تحصیلی.

جانستون فارغ التحصیل در هفته گذشته از غرب دره دبیرستان در کاتن وود در حالی که اشلی دیویس فارغ التحصیل از Burney دبیرستان. آنها هر رای دادند 2020 محقق-ورزشکار برندگان توسط یک پانل از قضات از رکورد افکن و یک رای گیری کمیته از باشگاه روتاری ردینگ بر اساس دستاورد برجسته در دانشگاهیان دو و میدانی و خدمات خود را در جوامع مربوطه.

هر یک به 1500 دلار کمک هزینه تحصیلی.

"بسیاری از آن است که واقعی فقط کار سخت و برنامه ریزی هر روز جلوتر از زمان" جانستون گفت. "در تعطیلات آخر هفته رو خیلی مشغول زیرا من می خواهم به ماندن مشغول است."

جانستون را به حضور ایالات متحده در آکادمی نیروی دریایی. جانستون تا به حال شده است در یک لیست انتظار برای حضور در آکادمی نیروی دریایی و قبلا پذیرفته شده را برای حضور در دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو یک افسر ذخیره آموزشی پارسیان بورس تحصیلی.

جانستون گرفته شد صبر و پذیرفته شده به آکادمی نیروی دریایی ایالات متحده در 10 ژوئن.

بیشتر: از کوییدیچ به نجوم پیدا کردن آنچه در گذشته محقق-ورزشکاران انجام می دهند در حال حاضر

بیشتر: 2020 محقق-ورزشکار برندگان تگرگ از غرب دره Burney مدارس

"من فقط همیشه دوست داشتم کمک به مردم و این باعث می شود من احساس خوب" جانستون گفت. "من فقط نمی خودخواه بودن و من می خواهم برای کمک به دیگران باید به خوبی از یک زندگی به عنوان من تا به حال."

دیویس مانند جانستون نیز حضور در مدرسه در سن دیگو و خواهد بود دو, ورزش, ورزشکار برای شهرستان سن دیگو ، در طول پاییز دیویس را بازی والیبال داخل سالن و سپس بازی والیبال ساحلی در بهار.

"پدر و مادر من باید یک کار بزرگ اخلاق و گرفتم که از آنها," دیویس گفت:. "من بسیار سپاسگزار است که به خاطر آنها انجام زمانی که آنها نیاز به انجام درست مانند من انجام دهد."

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن