2020 Pathfinder برندگان در حال حاضر هموار کردن راه برای آینده ای روشن تر

Sonja Isger پالم بیچ پستمنتشر شده 9:24 PM EDT مارس 20, 2020بیش از 500 منطقه standout سالمندان دبیرستان پیچیده

توسط ABTINNEWS در 1 خرداد 1399

بیش از 500 منطقه standout سالمندان دبیرستان پیچیده خود را علمی و هنری ورزشی و دستاوردهای مدنی به بسته تنها چند ماه پیش و خواسته محسوب می شود در میان کلاس از سال 2020 نخبگان — به نام یک کاشف.

پس از آن تنها چند هفته پس از گریل شده توسط قضات در زمینه های مربوطه خود را یک بیماری همه گیر جاروب جهان خود تبادل حافظه های فوق لغو جشن های خود را و وادار کردن آنها فارغ التحصیلی به توزیع مجدد برای مشاهده ویدئو.

37 سالانه Pathfinder بورس جوایز مراسم تا به حال به تغییر چرخ دنده ها به عنوان به خوبی.

از زمان آغاز خود جوایز اسپانسر شده از طرف پالم بیچ پست را جشن گرفته به زودی به فارغ التحصیلان از پالم بیچ و مارتین شهرستان توزیع بیش از $3.2 میلیون دلار کمک هزینه تحصیلی به بیش از 2,450 دانش آموزان است.

در این سال 54 دانش آموزان به دست آورده اول و دوم و سوم جوایز در 18 دسته تخمگذار ادعا به $171,000 در بورس های تحصیلی.

در حالی که وجود دارد هیچ red-carpet یا سالن کراویس مرحله لحظه مسیریاب به رسمیت شناخته چهارشنبه در طول پخش آنلاین ثابت کرده اند که آنها می توانند قدرت را از طریق دشوار و یونجه را از بسیاری از موانع است.

آنها رو این.

ارتفاعات المپیک دانشجو فرانسوا Khouri جان سالم به در دوران کودکی مربوط توسط حملات موشکی در سوریه و دامن زدن به حس کنجکاوی در مورد علوم سیاسی. تعقیب او فرود آمد و او کارآموزی با هر دو حزب دموکرات فلوریدا و دو محلی جمهوری خواه کنگره مبارزات. برنده در گروه تاریخ و علوم سیاسی Khouri است به اشتراک گذاری اشتیاق خود را با هزاران نفر از یوتیوب بینندگان یک ماه خود را از طریق گفتمان سیاسی برای Dummies کانال.

تکرار بازديد خانواده به هند در معرض علم برنده روهان Jakhete به معضل فقر و آب ندارند. به عنوان یک دانش آموز در جنوب چنگال بالا او ابزار توسعه — یک ثبت اختراع در انتظار — برای پاک کردن آلودگی و مدیریت ناچیز است. او موسس و مدیر عامل شرکت دو شروع یو پی اس.

تقاطع اختراع و آب نیز پرداخت می شود برای سوفیا لوید جورج. این Oxbridge آکادمی دانشجویی کار برای ترجمه داده ها از لشکر مهندسان ارتش ایالات متحده و استفاده از وردپرس برای نقشه جلبک گیر افتاد توجه در علوم کامپیوتر دسته.

اما رزومه کاری بیش از حد است girded با موفقیت بیش از سختی. با الهام از برادر بزرگتر مبتلا به اوتیسم لوید جورج متقاعد شک بزرگسالان به او اجازه تدریس علوم کامپیوتر به کودکان مبتلا به این اختلال است. او غیر انتفاعی, کد اوتیسم بیشتر رو توسط یک 14000 دلار کمک مالی.

پارک ویستا بالا را نوح Cabarcas شد فقط به دنبال سرگرم کننده هنگامی که او تبدیل یادگیری یک زبان جدید به ورزش با دوستان جوان: چه کسی می تواند استاد دیگر زبان در کوتاه ترین مقدار از زمان ؟

اما به دیگران از دست داده علاقه Cabarcas در بر داشت هدف جدید به دنبال برای اتصال بهتر با بهترین دوست خود یک پیوند از برزیل.

بهره برداری از یوتیوب, Duolingo و بین المللی موسیقی پاپ صحنه Cabarcas cracked پرتغالی به خوبی به اندازه کافی به چت با دوستان خود و خانواده در هشت ماه. او رفت و به استاد ایتالیایی — که چه چیزی شما را بکنید هنگامی که خانواده می رسد از ایتالیا برای تابستان. و آن آغاز شد و با کلاس و سپس در زمان خاموش هنگامی که یک دانش آموز از این کشور وارد محوطه دانشگاه. پتفایندر در زبان های خارجی نیز اسپانیایی صحبت میکند و chipping دور در ژاپنی و روسی.

"این دلگرم کننده و الهام بخش است که می دانیم که ما مسیریاب باید این ویژگی را قادر خواهد ساخت که کشور ما نه تنها به ظهور از امروز بحران بی سابقه اما بهتر آماده به صورت چالش های مشابه در آینده" پالم بیچ پست اجرایی ویرایشگر نیک Moschella گفت. "آنها رهبران و دانشمندان رانده شده به موفقیت و خدمت به جوامع خود با شفقت و چشم انداز."

اعتبار انباشته توسط این سال مسیریاب خواهد بود که حسادت از بسیاری از بزرگسالان است.

علاوه بر ساختمان دانشگاهی و ریز نمرات که به ندرت اگر تا کنون دیدن هر چیزی در زیر یک B آنها سردبیران خود را در مدرسه روزنامه و سالنامه; آنها منجر بحث باشگاه زبان باشگاه ها و باشگاه ها برای برنامه نویسی کامپیوتر. Dreyfoos دانشکده هنر آموز الیزابت سین قرار داده دوم در Steinway تاریخ رقابت های پیانو برای دو سال در حال اجرا است. او همکلاسی ژاکلین Kaskel بود کسیکه در نیویورک شعر اپرا تئاتر مسابقات. جنسن بیچ بالا, دانشجو, ساندرا ادواردز در زنان زیر 19 چوگان سرپهن قهرمانی جهان (به عنوان یک جذب و رهبر برای تیم نوپای چین با تشکر از پدربزرگ نسب).

حتی اوقات فراغت خود را است عالی-شایسته. در میان آنها نگه داشتن کمربند مشکی در تکواندو, آموزش شطرنج, بازی سطح عملکرد هارپ.

و آنها آرزوی به انجام خیلی بیشتر.

در Glades مرکزی, فابیو لوئیس خواهد بود که برای اولین بار در خانواده اش به دبیرستان فارغ التحصیل و آماده به او مدرک کاردانی در دست دسامبر. نوه مردم هائیتی که مطرح گاو و درخت موز و برنده در فنی و حرفه ای: آموزش و پرورش, Louis مجموعه مناظر خود را در علوم کشاورزی. او می خواهد برای کمک به حل گرسنگی در جهان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن