2 زندانی در سنت لوسی زندان شهرستان و مواد غذایی قرارداد کارگر تست مثبت برای COVID-19; 17 دیگران قرنطینه

خواهد Greenlee Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:10 PM EDT مارس 18 سال 2020ST. لوسی شهرستان — دو زندانی در سن

توسط ABTINNEWS در 30 اردیبهشت 1399

ST. لوسی شهرستان — دو زندانی در سنت لوسی زندان شهرستان و مواد غذایی قرارداد ارائه دهنده خدمات تست مثبت برای COVID-19 و مقامات در حال کار برای کاهش وضعیت کلانتر کن ریمل روز دوشنبه گفت:.

ریمل مژه و ابرو گفت: دو زندانی ارائه شده با درجه پایین تب و بدن درد در زندان راک جاده مارس 13. در ضمن Aramark زندان مواد غذایی ارائه دهنده خدمات گزارش یک عضو هیات قرار گرفته شده بود به کسی که با COVID-19.

"ما بلافاصله جدا شده دو زندانیان و خواسته Aramark به قرنطینه کارکنان خود را در حالی که ما در پایان یک تماس ردیابی تحقیق به تعیین که ممکن است در تماس با آن شخص" ریمل مژه و ابرو گفت.

ریمل مژه و ابرو گفت: علاوه بر دو Aramark کارکنان,13 کلانتر کارکنان و پنج زندانی بودند شناسایی شده و قرار داده شده در قرنطینه.

دو زندانی و یک Aramark کارمند آزمایش مثبت است. نتایج برگشتم بیش از آخر هفته. سه اضافی زندانیان در انتظار نتایج آزمون.

"تنها یکی از این پنج زندانی که تست شده اند در حال نمایش هر COVID-19 علائم" ریمل مژه و ابرو گفت.

هیچ کس در بیمارستان بستری شده است.

کلینت Sperber مدیر در وزارت بهداشت و درمان در شهرستان سنت لوسی گفت: آنها متوجه شدند یک مورد تایید شده از COVID-19 در یک زندانی و یک هیات کارگر در روز شنبه.

او گفت: وزارت بهداشت و درمان تیم است که در این زندان بررسی مناطق از جمله کنترل عفونت, سیاست غربالگری شیوه های استفاده از تجهیزات حفاظت فردی و اجتماعی فاصله روش.

"سنت لوسی زندان شهرستان شده است اجرای CDC راهنمایی برای ماه برای جلوگیری از COVID از ورود به تاسیسات" Sperber گفت.

او گفت: در بخش بهداشت و درمان تمرکز به سند و گزارش تمام موارد. آنها همچنین ارائه توصیه هایی از دستورالعمل های موجود و پاسخ به سوالات.

بیشتر: انجام معاینات پزشکی داده میریزد نور در COVID-19 مرگ و میر

ریمل مژه و ابرو گفت: زندان جمعیت است 1,158 از دوشنبه. او گفت: آنها گمان Aramark کارگر معرفی COVID-19 در مرکز.

سرلشگر حسن فیروزآبادی ، کریس Cicio گفت: Aramark کارگر نبود علامتی اما یک تماس تلفنی روز شنبه از یک دوست در جامعه گفت که فرد تا به حال آزمایش مثبت است. این Aramark کارگر به او گفت: استاد راهنما.

"این فرد نیست عمل عمدی بی تفاوتی" Cicio گفت. "آنها نه بیمار. ما بررسی خود را متوسط در روز چهارشنبه و در روز سه شنبه."

Cicio گفت: زندان های کار با اهل بیت کار.

"اینها اهل بیت آشپزخانه خدمه است که در واقع کار در آشپزخانه برای کمک به ایجاد مواد غذایی و خدمت به مواد غذایی است." "به طوری که در این ارتباط صورت گرفت."

ریمل مژه و ابرو گفت: برنامه ریزی برای COVID-19 آغاز شد و در زندان Feb. 28 و زندان اضافه شده انواع پروتکل ها برای حفاظت در برابر ویروس.

اعضای هیات غربالگری تب قبل از ورود به مرکز و زندان است تمیز و مقادیر. او گفت: زندانیان جدید تکمیل 14 روز مشاهده قرنطینه قبل از قرار می گیرد به طور کلی اهل بیت جمعیت. آنها صادر شده و قابل شستشو قابل استفاده مجدد ماسک.

زندانی ملاقات و آموزشی برنامه های غنی سازی لغو شده است برای بیش از دو ماه است. زندان لابی نیز بسته شده است.

بیشتر زندگی می کنند از فارغ التحصیلی تاریخ تعیین شده برای SLC مدارس

"بزرگترین ترس من این است که آن را می شود در طول زندان است. که می تواند ویرانگر" ریمل مژه و ابرو گفت. "به همین دلیل ما خیلی متمرکز در حال حاضر به کاهش این گسترش و کار سخت به نگه داشتن آن را تحت کاری ادامه داده اند."

خواهد Greenlee است اخبار خبرنگار TCPalm. او همچنین پوشش عجیب و غریب, وحشی و عجیب و غریب انجام جنایات در "خاموش ضرب و شتم." دنبال خواهد شد و در توییتر @OffTheBeatTweet و یا رسیدن به او از طریق تلفن در 772-692-8936. E-mail او را در will.greenlee@tcpalm.com

اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار و عجیب و غریب جرم پوشش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن