15 ساله, قتل مشکوک درگیر در ورو هلو فروشگاه سرقت از اسلحه های طلا و جواهر,

کوری Arwood Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 8:34 PM EDT مارس 13 سال 2020ورو بیچ — A 15-year-old boy متهم در ت

توسط ABTINNEWS در 25 اردیبهشت 1399

ورو بیچ — A 15-year-old boy متهم در تیراندازی مرگ یک دختر 18 ساله بود در میان یک گروه از شش نفر متهم به شکستن را به یک موسسه رهنی از طریق سقف آن و در نظر گرفتن اسلحه و جواهر و سه روز قبل از عکسبرداری با توجه به سوابق پلیس است.

شاهزاده Orgill یک مدرسه در شهرستان سنت لوسی که با نام کامل شاهزاده آلوین اسوالد Orgill جونیور دستگیر شد توسط سنت لوسی شهرستان کلانتر, مارس 25. سوابق نشان می دهد او را متهم درجه دوم غیر عمد, قتل در مارس 23 تیر اندازی که به کشته شدن جرمی پورتر.

در گزارش زیر یک مارس 27 کنفرانس خبری کلانتر کن ریمل مژه و ابرو گفت: نمایندگان بودند "100 درصد اعتماد به نفس" بر اساس شهادت شهود و نظارت فیلم که Orgill شات پورتر یک بار در خانه اش در 900 بلوک Fra Mar محل در جنوب فورت پیرس.

ریمل مژه و ابرو گفت: محققان بر این باورند دو نفر دیگر شد با Orgill در زمان تیراندازی و یکی از کسانی بوده است که راننده بعد از ظهر دستگیر شد نامربوط اتهامات عنوان شده علیه.

هویت خود را ناشناخته باقی می ماند.

Orgill را به اتهام مشارکت در سرقت از پول نقد پول و طلا و جواهر در 854 21st, خیابان, در ورو بیچ آموخته بود از طریق شهادت ارائه شده به کارآگاهان مارس 24.

که شهادت با توجه به دستگیری, گزارش, پیدا شد در ورو بیچ پلیس استشهاد برای 28 ساله دیوید سترود دستگیر شد و در یک حکم ممکن است 6 در اتصال به سرقت.

معاونین کلانتر دستگیر Stroud از 1800 جلوگیری از 14th, خیابان غربی و متهم او را با چندین جنایات از جمله در اختیار داشتن اسلحه گرم و مهمات, سرقت, مسلح, سرقت از یک خانه.

با توجه به اظهارات او در این گزارش Orgill گفت: کارآگاهان او در فروشگاه با حدود پنج نفر است.

او گفت: Stroud به او اسلحه در ازای مواظب و گفت: "به او داده شد 9mm و .45 کالیبر تفنگ دستی.

هر دو سترود و Orgill مورد سوال قرار گرفته بودند در فورت پیرس اداره پلیس توسط کارآگاهان در رابطه با تیراندازی مرگ پورتر, این گزارش نشان می دهد.

زمانی که کارآگاه پرسید: Stroud, چگونه یکی از متهمان درگیر در تیراندازی به دست آمده از یک سلاح, او به آنها گفت که اسلحه آمد از بنگاه رهنی سرقت.

Stroud, گفت کارآگاهان او سوار نقره خود را چهار درب نیسان با پنج نفر دیگر از جمله Orgill به فروشگاه.

او گفت: کلاغ میله مورد استفاده قرار گرفت به دیلم یا اهرم بلند کردن کفش سقف ساختمان, اما او ماند بر زمین و نمی صعود به بام تماس با فروشگاه.

سترود باقی مانده در زندان در یک 90000 دلار وثیقه آزاد شد.

ورو بیچ پلیس آگاه شد از سرقت مارس 20.

بنگاه رهنی مالک گفته محققان او افتتاح فروشگاه و یک سوراخ در سقف آن به سمت شمال و یا در پشت کسب و کار.

فیلم های نظارت نشان داد "ناشناخته متهمان با استفاده از یک شی ناشناخته را باز از طریق سقف" در اطراف 12:18 صبح گزارش اعلام کرد.

حدود 20 دقیقه بعد مظنون آمد که همه چیز را از فروشگاه.

حدود هفت سلاح گرم بودند به سرقت رفته: دو تفنگ ساچمه ای و پنج اسلحه در میان آنها یک 9mm .380 و 45 کالیبر. تقریبا 4000 دلار ارزش طلا گردنبند گرفته شد و همچنین با توجه به دستگیری ،

تنها دو نفر که پنهان هویت خود را از طریق سقف به حذف اسلحه و طلا و جواهر. آنها آنها را به دست کسی که از طریق سوراخ در سقف.

Finger print شواهد با اشاره به هویت یکی 16 ساله که گفته ورو بیچ پلیس Orgill از او خواست اگر او می خواست برای کمک به با سرقت.

ورو بیچ پلیس گروهبان. کریس رابرتز گفت اضافی بازداشت شد.

"این است که هنوز فعال بررسی" رابرتز گفت. "هنگامی که ما رپ آن وجود خواهد داشت بیشتر اتهامات آینده."

در حالی که عادی نیست نامگذاری نوجوانان متهم به جنایات TCPalm و گنج ساحل روزنامه ها می کند و نام برخی از نوجوانان بسته به شدت جرم و سن خود را تشدید شرایط و عوامل دیگر.

کوری Arwood است اخبار خبرنگار TCPalm. دنبال کوری در توییتر @coreyarwood یا رسیدن به او از طریق تلفن در 772-978-2246.

بیشتر: کلانتر کن ریمل '100 درصد اعتماد به نفس' 15 ساله است کسی که به کشته شدن 18 سال

بیشتر: "من (نیست) انتظار برای دیدن بدن فقط تخمگذار وجود دارد,' Fra Mar محل اقامت می گوید:

بیشتر: بدن بر روی Fra-Mar محل در سنت لوسی شهرستان پس از گلوله شنیده



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن