10 ثانیه اول درست که می تواند قابل توجه همکاران در سال 2020

رابی Andreu گینسویل خورشیدمنتشر شده 11:35 AM EDT Jun 5, 2020SEC تبدیل به یک نیروی غالب در این زمینه در پیش نوی

توسط ABTINNEWS در 17 خرداد 1399

SEC تبدیل به یک نیروی غالب در این زمینه در پیش نویس NFL و در استخدام.

آن را کاملا قابل توجه trifecta برای قوی ترین فوتبال کنفرانس در کشور است.

هر سه جنبه تغذیه کردن یکی دیگر. قوی استخدام منجر به موفقیت در این زمینه که منجر به SEC پیشرو کشور در تعداد بازیکنان پیش نویس به NFL هر سال است.

بیشتر: Vero Beach, چهار ستاره استخدام کیانو محل باریک لیست به بالای چهار مدارس

بیشتر: Florida Gators آشکار برنامه ریزی برای از سرگیری فعالیت های ورزشی بعد از ثانیه به رفتن پیش رو

لیگ, استخدام, موفقیت در سال 2020 یکی برای ضبط کتاب با گرجستان و آلاباما در پایان یکی-دو تیم رتبه بندی و هفت ثانیه مدارس در پایان در بالا 10. دیگران در 10 صفحه در حال LSU (شماره 4), Texas A&M (شماره 6), Auburn, (شماره 7), فلوریدا (شماره 9) و تنسی (شماره 10).

با توجه به راه لیگ استخدام کرده است, درست سال اول به پایان رسید تا داشتن یک تاثیر در چند ثانیه مدارس در هر فصل. در این سال باید هیچ تفاوتی ندارد.

در اینجا نگاهی به 10 ثانیه درست دانشجوی سال اول است که می تواند قابل توجه همکاران در سال 2020:

Gervon دکستر, DT, فلوریدا -- Dexter برداشت پنجم ستاره در اواخر فرآیند استخدام و آن را به خوبی سزاوار. او به اتمام غالب دبیرستان حرفه ای ارشد نجومی که کردن نمودار. در 6-6, 286 پوند Dexter یک تخريبي در داخل نیروی (و تصویب حمله کننده) در مقابله با. و او را ورزشی به اندازه کافی به حرکت در خارج به پایان رسید. او را با فشار به صورت فوری ،

Xzavier Henderson, WR, فلوریدا -- برادر خود cornerback CJ Henderson شد استارت در سال اول در UF و Xzavier فرصتی برای بازی است که با ترکیبی از اندازه و سرعت-و این واقعیت Gators باید به جای چهار مولد ارشد گسترده گیرنده که در حال حاضر با تیم NFL.

Broderick جونز, OT, گرجستان -- یکی از کشور نخبگان چشم انداز گسترده جونز (6 فوت و 5 298 پوند) یک UGA متعهد که گوش به Auburn در اواخر روند اما با گیر اصلی خود را انتخاب کنید. برخی فکر می کنم این پنج ستاره, گل میخ می توانید شروع به در یک Bulldogs' خط است که از دست هر دو شروع پردازد (اندرو توماس و اشعیا Wilson هر دو در دور اول میدارد) به NFL.

Kelee رینگو, CB, گرجستان -- این پنج ستاره چشم انداز است یک مثال از اینکه چگونه قوی یوگا استخدام شده تحت مربی کربی هوشمند است. ملت شماره 1 جلد گوشه ای است از Scottsdale, Ariz., و تا به حال ارائه می دهد از هر بالا برنامه در کشور است. او به اندازه (6-2, 205) و توانایی به بازی حق دور.

برایس جوان, QB, آلاباما -- یکی از کشور نخبگان کارفرمایی چشم انداز جوان ثبت نام اولیه با این امید از رقابت برای شروع ایفای نقش در بهار. که اتفاق نمی افتد با توجه به لغو تمام ورزشی در محوطه دانشگاه. هنوز او می رود به ایجاد یک قوی پیشنهاد در ماه اوت است.

کریس جورجیا, DE, آلاباما -- بزرگ, سریع, و, قدرتمند, او متناسب با قالب اخیر آلاباما دفاعی linemen که باید نقل مکان کرد و در NFL. او یک ستاره پنج چشم انداز از بالتیمور که انتظار به حق گام به این بازی چرخش است.

Kayshon Boutte WR LSU -- با دور اول پیش نویس انتخاب جاستین جفرسون حرکت به NFL همه آمریکایی Jamarr تعقیب و گریز جدید همسر در حال اجرا در گیرنده گسترده در Boutte انفجاری پنج ستاره چشم انداز است که بسیاری بر این باورند خواهد شد و گام به گام درست به صف شروع به بازسازی/بارگذاری مجدد ببر.

Arik Gilbert, TE LSU -- این بزرگ کوهستانی عبور دریافت پنج ستاره انتهای تنگ شده است نسبت به فلوریدا دانشجوی سال دوم فوق العاده کایل پیتز. او یک شبیه skillset و می تواند ایجاد بازی کردن مشکلی برای مخالفت با secondaries. و موقعیت است که باز در LSU.

Jaylon جونز, S, Texas A&M -- یکی از کشور نخبگان safeties این پنج ستاره جذب شده است انتظار می رود به ایجاد یک تاثیر فوری به معنای واقعی کلمه در A&M ثانویه است. کلمه جونز او را پوشش می دهد مانند یک گوشه و بازدید مثل یک قوی ایمنی. او انتظار می رود برای دیدن این زمینه زود است و اغلب.

MarShawn لوید, RB, کارولینای جنوبی -- این Gamecocks بود که در اوایل شروع به بهار خود را تمرین و در چند تمرین USC به حال این چهار ستاره چشم انداز از Hyattsville, Md., کاملا چشمگیر اوایل برداشت و با سرعت خود را و مجموعه ای از مهارت های. او قرار است به صورت قابل توجهی در زمان بازی در پاییز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن