۶ دلیل اصلی برای اینکه چرا طراحی سایت شرکتی ضروری است

۶ دلیل اصلی برای اینکه چرا طراحی سایت شرکتی ضروری است طراحی سایت شرکتی از چنان ضرورتی برخوردار است که ۷۰% ا

توسط ABTINNEWS در 1 مهر 1399
۶ دلیل اصلی برای اینکه چرا طراحی سایت شرکتی ضروری است طراحی سایت شرکتی از چنان ضرورتی برخوردار است که ۷۰% افراد قبل از اینکه تصمیم بگیرند وب سایت شما بدرد آن‌ها می خورد یا نه، ابتدا آن را در وب جستجو می‌کنند، ولی جالب اینکه هنوز ۴۶% کسب و کارها در آمریکا وب سایت ندارند. خلاصه اینکه اگر وب سایت نداشته باشید و یا به فکر طراحی سایت شرکتی نیستید، در معرض دید مخاطبین خودتان هم قرار نخواهید گرفت. اگر هنوز هم ۱% شک دارید که باید برای طراحی سایت شرکتی اقدام کنید یا خیر، ما ۶ دلیل اصلی و بسیار مهم به شما می‌دهیم:

۱-    مردم از شما انتظار دارند:

ساده‌ترین جواب برای این سؤال که وب سایت نیاز دارید یا نه این است که بله، چون مردم انتظار دارند، چون به هر میزان که عصر دیجیتال و توانایی افراد برای پیدا کردن اطلاعات به شکل آنلاین رشد پیدا می‌کند، طبیعتا مردم هم فرض را بر این می‌گذارند که می‌توانند به اطلاعات شما به شکل آنلاین دسترسی پیدا کنند. مخاطبین انتظار دارند تا با طراحی سایت شرکتی، حضور آنلاین داشته باشید و صرفا داشتن یک صفحه فیسبوک این خواسته را برطرف نمی‌کند. وقتی فردی به دنبال کسب و کار شما در اینترنت می‌گردد، توقع دارد که اسم سایت شما را در صفحه نتایج گوگل پیدا کند، اما اگر وب سایت نداشته باشید، افراد کسب و کار شما را غیر حرفه‌ای و غیر قابل اعتماد تلقی می‌کنند و زیاد مایل نخواهند بود که به مشتری شما تبدیل شوند.

۲-    مردم در فضای آنلاین به دنبال شما می‌گردند

تصور کنید که فردی قبلا با شرکت شما آشنا شده و اکنون شما را به یکی از دوستان خود معرفی می‌کند. این فرد تصمیم می‌گیرد که طبق اعتمادی که به دوست خود دارد و حس کنجکاوی که ایجاد شده، در اینترنت اسم شرکت شما را سرچ کند تا اطلاعات بیشتری بدست بیاورد، اما هیچ چیزی پیدا نمی‌کند! در چنین شرایطی مخاطب شما خواه به قصد بازدید، استفاده از محصولات یا خدمات و یا حتی پیدا کردن آدرس شرکت در اینترنت به دنبال شما گشته باشد، چون طراحی سایت انجام نداده‌اید، با شما آشنا نمی‌شود و در نتیجه سطح درآمد خود را به شدت پایین خواهید آورد. توجه داشته باشید که ۹۳% از تجربیات آنلاین کاربران با موتور جستجو شروع می‌شود، لذا برای اینکه با برند و کسب و کار شما آشنا شوند و دسترسی پیدا کنند باید وب سایت داشته باشید.

۳-    مردم تمایل دارند که سریعا اطلاعات کسب کنند

یکی از مهمترین دلایل طراحی سایت شرکتی این است که افراد انتظار دارند به سرعت به اطلاعات مختلف دسترسی پیدا کنند. در چنین شرایطی اگر وب سایت نداشته باشید، مشتریان باید تماس بگیرند و این یعنی روزانه باید به ده ها مشتری جواب پس بدهید که ساعت کار شما از کی تا کی است؟ در چه زمینه ای تخصص دارید؟ چه خدمات و محصولاتی دارید و غیره. به همین دلیل با طراحی سایت، خود را از جواب دادن به این سؤالات پایه‌ای راحت می‌کنید و می‌توانید به راحتی همه اطلاعات مورد نیاز کاربران و بازدید کنندگان خود را که اکثر سؤالات پایه‌ای و رایجی هستند در یک جا یعنی وب سایت، خیلی راحت پاسخ دهید، مثل درج اطلاعاتی در مورد:
  • ساعات کاری
  • تخصص
  • خدمات / محصولات
  • قیمت‌ها و تعرفه‌ها
  • مکان
  • زمینه کاری شرکت
  • اطلاعات تماس
با این کار هر آنچه مخاطبین شما نیاز دارند را به سرعت در اختیار آن‌ها می‌گذارد و حداقل فایده‌ای که برای شما دارد این است در وقت شما و پرسنل تحت مدیریت خود به شدت صرفه جویی می‌کنید و زمان و انرژی خود را می‌توانید به اداره کسب و کار، طرح ایده‌های جدید، عیب یابی و پاسخ به سؤالات پیچیده‌تر اختصاص دهید.

۴-    افراد از وب سایت شما برای ارتباط گرفتن با کسب و کارتان استفاده می‌کنند

دلیل مهم دیگری که شما را ملزم به طراحی سایت شرکتی می‌کند، مشارکت کاربران است. مشارکت کاربران نقش اساسی در تبدیل مشتریان راغب به مشتریان همیشگی ایفا می‌کند. بیش از ۶۳% مشتریان از وب سایت شرکت استفاده می‌کنند تا با برند مورد نظر ارتباط داشته باشند؛ لذا در جهان دیجیتال، باید در طراحی سایت شرکتی سرمایه گذاری کنید تا حضور آنلاین فعالی داشته باشید تا بدین وسیله بازدیدکنندگان ترغیب شوند به مشتری دائمی شما تبدیل گردند. در مقابل وقتی وب سایت نداشته باشید این فرصت‌ها را از دست می‌دهید. وب سایتی که اطلاعات کاملی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و ظاهر جذابی دارد، به کسب و کارتان کمک زیادی می‌کند تا مشتریان بیشتری را به سمت خود بکشد.

۵-    افراد فقط به دنبال خرید محصولات به شکل آنلاین نیستند

خیلی از صاحبان کسب و کار با خود می‌گویند چون ما محصولاتمان را به شکل آنلاین نمی‌فروشیم، پس فایده‌ای هم در راه اندازی وب سایت وجود ندارد، اما این تصور غلط است چون وب سایت فقط برای کسب و کارهای تجاری نیست! برای همه است. شما فقط برای فروختن محصولات به شکل آنلاین نیاز به وب سایت ندارید. حتی اگر نوع محصولاتی که می فروشید بزرگتر از حدی باشند که بتوان به شکل مجازی فروخت، مثل تجهیزات ساختمانی یا مصالح ساخت و ساز، باز هم طراحی سایت شرکتی مفید بوده و می‌تواند مشتریان زیادی را جذب کند، چون افراد فقط به قصد خرید محصولات از وب سایت بازدید نمی‌کنند، بلکه سه هدف عمده وجود دارد:
  • اطلاعاتی: کاربران برای یادگیری در مورد موضوعات یا مفاهیم خاصی تحقیق می‌کنند.
  • هدایت کنندگی: کاربران برای پیدا کردن صفحه یا وب سایت خاصی سرچ می‌کنند.
  • معاملاتی: کاربران به قصد خرید محصولات سرچ می‌کنند.
فرم اول یا هدف اولی از همه سهم بیشتری دارد. افراد در هر روز سرچ‌های مختلفی انجام می‌دهند که می‌تواند شامل سرچ در مورد موضوعات یا سؤالات ابتدایی یا مسائل و مفاهیم پیچیده باشد، حتی اگر محصولی هم به شکل آنلاین عرضه نکنید، اطلاعات مورد نیاز کاربران را در اختیار آنان قرار می‌دهید که یا در مورد کسب و کارتان، محتوا یا مسائل مربوط به حیطه فعالیت خودتان است. با طراحی سایت شرکتی فرصت عالی برای آموزش مطالب مختلف به مخاطبین خود دارید و وقتی جواب سؤال آنها را بدهید، قطعا به مشتری دائمی شما تبدیل خواهند شد. باز هم می‌گوییم که طراحی سایت شرکتی مخصوص کسب و کارهای تجاری نیست و وقتی به درستی طراحی و راه اندازی شود، برای هر شرکت و بازار هدفی مفید واقع خواهد شد.

۶-    مشتریان، شما را با رقیبانتان می‌بینند

رقیبان شما وب سایت دارند و اگر می‌خواهید در دور رقابت باقی بمانید باید وب سایت داشته باشید و این یکی از مهمترین دلایل برای روی آوردن به پروسه طراحی سایت است. اگر وب سایت نداشته باشید، وقتی که افراد در حیطه کسب و کار یا صنعت شما سرچ کنند، به جای اینکه شما را پیدا کنند، رقیب شما را پیدا خواهند کرد. اطلاع دارید که ۵۰% کاربران یک فروشگاه را در طی یک روز بازدید می‌کنند که با سرچ محلی پیدا کرده‌اند؟ و این یعنی اگر وب سایت نداشته باشید، این بازدید کنندگان بجای شما با رقیبتان آشنا خواهند شد و در نتیجه فرصت کسب مشتریان جدید و جذب آن‌ها را از دست خواهید داد. پس باز هم می‌گوییم که اگر می‌خواهید در دور رقابت باقی بمانید، باید در زمینه طراحی سایت سرمایه گذاری کنید تا بتوانید حضور آنلاین خود را در بین شرکت‌های رقیب تثبیت کرده و مشتریان بیشتری را جذب سازمان خود کنید. طراحی سایت شرکتی پروسه بسیار مهمی برای تضمین سودآوری، کسب مشتری و بردن در بازار به شدت رقابتی است، پس داشتن یک وب سایت امری کاملا ضروری محسوب می‌شود که با ۶ مورد از مهمترین دلایل آن آشنا شدید، اما در این زمینه پیدا کردن وب سایت حرفه‌ای کار دشواری است که طراحان ما در شرکت رایان این فرایند را برای شما راحت کرده‌اند. تضمین موفقیت شما در گرو طراحی وب سایت حرفه‌ای و استاندارد است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین شرکت رایان از طریق شماره تلفن‌های ۴۴۲۸۹۴۶۲ – ۴۴۲۸۹۴۲۲ تماس حاصل فرمایید و یا از طریق لینک https://rayanitco.com/site-design-in-rayan-company/ با ما ارتباط بگیرید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن