گزارش جهانی: مرکل می گوید آلمان "ماه های دشواری پیش رو" در جنگ کوید دارد | اخبار جهان

[ad_1] آلمانی صدراعظم ، آنگلا مرکل ، گفته است که کشورش در آستانه از دست دادن کنترل مبارزه علیه بیماری همه گ

توسط ABTINNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

آلمانی صدراعظم ، آنگلا مرکل ، گفته است که کشورش در آستانه از دست دادن کنترل مبارزه علیه بیماری همه گیر ویروس کرونا است ، و به همکاران حزب دموکرات مسیحی خود گفت "وضعیت تهدیدآمیز است" و "هر روز مهم است".

وی در اظهارات فاش شده در مورد جلسه داخلی حزب ، به حاضران "ماه های بسیار بسیار دشوار" گفت و افزود که "هر روز [would] count "در مقابله با شیوع ویروس.

اظهارات تلخ مرکل در حالی بیان شد که کشورهای اروپایی به سرعت تلاش کردند تا محدودیتهایی را که هم محبوب نبوده و هم از نظر اقتصادی خسارت بارز اعمال می کنند ، زیرا دولتها و دانشمندان گزارش کرده اند که تعداد عفونتها را در سراسر قاره ثبت و در حال افزایش است.

موارد ویروس کرونا در آلمان

با توجه به هشدار مقامات در سراسر اروپا در مورد کمبود تخت های بیمارستانی و عفونت های فراری ، طبق اعلام دانشگاه جان هاپکینز ، در میان تعداد جهانی بیش از 1.1 میلیون نفر ، تعداد کشته های تایید شده در این قاره از 250 هزار نفر فراتر رفت.

ایتالیا، که مقررات منع رفت و آمد جدید و سالن های ورزشی ، استخرها و سینماها را تعطیل کرده است ، آخرین کشوری است که تظاهرات عصبانی - از جمله درگیری با پلیس در رم و ناپل در آخر هفته گذشته - را برانگیخته است ، دولت جوزپه کنته را وعده داده است که برای مشاغل مورد آسیب دیدگی مالی جدید معیارهای.

که در فرانسه، رئیس شورای علمی که به دولت مشاوره می دهد ، ژان فرانسوا دلفرائیسی گفت که تعداد واقعی آلودگی ها در این کشور احتمالاً دو برابر رقم رسمی و نزدیک به 100000 نفر در روز است.

"احتمالاً بیش از 50،000 مورد در روز وجود دارد. ما در کمیته علمی تخمین می زنیم که در منطقه 100000 مورد در روز بیشتر هستیم. "

اگرچه فرانسه اوایل این ماه وضعیت اضطراری اعلام کرد و از ماه سپتامبر محدودیت های شدیدتری را اعمال کرده است ، دکتر اریک Caumes ، رئیس بخش عفونت ها و بیماری های گرمسیری در بیمارستان Pitié Salpêtierère پاریس ، گفت که این کشور باید دوباره قفل شود و اضافه کرد ویروس "از کنترل خارج شد".

موارد ویروس کرونا ویروس

وی به صدا و سیمای فرانس اینفو گفت: "ما کنترل اپیدمی را از دست دادیم اما مربوط به دیروز نیست." "ما چندین هفته پیش کنترل اپیدمی را از دست دادیم."

در جای دیگر این تصویر به طرز غیرقابل تحملی تلخ بود زیرا رشته ای از کشورها گزارش شده اند که رکورد و ترس از شیوع ویروس را افزایش داده اند.

که در اسپانیانخست وزیر پدرو سانچز گفت که این کشور اولین کشوری است که بیش از 1 میلیون مورد از این بیماری را گزارش کرده است ، زیرا او روز یکشنبه اعلام وضعیت اضطراری جدید ، تحمیل محدودیت های کاری در شب محلی و ممنوع کردن در برخی موارد بین مناطق سفر کنید.

بلژیکی همچنین به آنها گفته شد که آنها هفته جدی در تلاش برای محدود کردن شیوع ویروس کرونا را تجربه می کنند ، زیرا مجموعه ای از محدودیت های جدید در یکی از کشورهای اروپایی که تحت تأثیر همه گیر قرار گرفته است ، اعمال می شود ، یکی از مقامات پیشنهاد می کند تخت های بیمارستان کاملا پر شود ظرف 15 روز

فشارها بر بیمارستان های کشور در حال افزایش است ، جایی که روزانه 467 نفر به طور متوسط ​​پذیرش می شوند ، رشد 85 درصدی. طبق آخرین اطلاعات ، تقریباً 5000 نفر پذیرفته شده اند که بیش از 750 نفر آنها تحت مراقبت های ویژه هستند.

ایو ون لائتم ، سخنگوی مرکز بحران کوید -19 بلژیک گفت: "آنچه اکنون انجام می دهیم ، کاری که طی دو هفته آینده انجام خواهیم داد تعیین کننده خواهد بود." وی گفت ، اگر ارقام تغییر نكند ، "ما احتمالاً طی دو هفته به 2000 بیمار تحت مراقبت های ویژه برسیم. یعنی حداکثر ظرفیت ما. "

موارد ویروس کرونا ویروس

نروژ ارنا سولبرگ ، نخست وزیر ، روز دوشنبه گفت ، همچنین اعلام کرد که اقدامات شدیدتری برای مبارزه با ویروس کرونا به دنبال افزایش اخیر در تعداد عفونت ها ، از جمله قوانین سختگیرانه در اجتماعات خصوصی اعمال خواهد شد.

در خارج از اروپا ، روندهای مشابه در بسیاری از کشورهای دیگر ، از جمله ایران ، که در آن اخطارهایی مبنی بر خطرناک بودن بیمارستانها در برخی استانها وجود داشت ، وجود داشت.

مکزیکی مقامات بهداشتی روز یکشنبه اذعان داشتند که میزان واقعی مرگ و میر ناشی از بیماری همه گیر ویروس کرونا بسیار بالاتر از حد تصور است ، گفت: در سال منتهی به 26 سپتامبر 193،170 مرگ "مازاد" وجود داشته است ، به طوری که 139،153 نفر از مرگ و میرها مربوط به Covid-19 است. این حدود 50،000 مرگ بیشتر از مرگ رسمی ، تایید شده مکزیک در حدود 89،000 نفر و حدود 56٪ بیشتر از برآورد قبلی 103،882 مرگ همه گیر است.

روسیه در روز دوشنبه تعداد کول های روزانه پرونده های جدید Covid-19 به بالاترین رکورد رسید و به 17347 رسید ، زیرا کرملین گفت که همه گیری در حال افزایش خسارات بیشتری در خارج از پایتخت ، مسکو است.

مقامات می گویند روسیه به اندازه کافی تخت بیمارستان و دارو برای مقابله با موج دوم شیوع ویروس کرونا دارد. اما سخنگوی کرملین ، دیمیتری پسکوف گفت که تلاش های "بسیار پرانرژی" دولت های فدرال و منطقه ای برای کنار آمدن با افزایش پرونده ها لازم است.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن