چینی ها روی ربات های فرانسوی که در جراحی مغز استفاده می شوند سرمایه گذاری می کنند

[ad_1] شرکت بهداشتی چینی MicroPort با چهار صندوق سرمایه گذاری توافق کرده است که 40 میلیون یورو در Robocath و

توسط ABTINNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

شرکت بهداشتی چینی MicroPort با چهار صندوق سرمایه گذاری توافق کرده است که 40 میلیون یورو در Robocath و پروژه تولید رباتی که بتواند لخته های خون در مغز را از بین ببرد ، سرمایه گذاری کند. روبوکات مستقر در روئن تاکنون به دلیل دستگاههایی که استنت را در رگهای قلب قرار می دهند ، شناخته شده است.

چکار میتوانند بکنند؟

توسعه ماشین آلات 10 سال طول کشید و قبل از تأیید فروش ، پنج سال مورد بررسی و توسعه و کنترل قرار گرفتند. استنت ها وسایل كوچك فنری هستند كه برای باز كردن رگ های وسیع تری مورد استفاده قرار می گیرند و احتمال حملات قلبی را بسیار كاهش می دهند.

جراحانی که آنها را در جای خود قرار می دهند ، تاکنون مجبور بوده اند نزدیک بیمار بایستند تا عمل کنند در حالی که به صفحه ای از تصاویر اشعه ایکس در زمان واقعی نگاه می کنند ، که آنها را تقریباً در همان سطح اشعه ایکس با بیماران قرار می دهد.

مدیر عامل ، لوسین گوفارت به Connexion گفت: جراحان می دانند که این کار برای آنها خطرناک است زیرا افراد زیادی را تحت عمل قرار می دهند ، بنابراین دوزهای اشعه ایکس تجمع می یابد ، اما قبل از این گزینه دیگری نبودند. اکنون ، با استفاده از دستگاه ما ، آنها می توانند از پشت صفحه ای محافظت کنند که از آنها در برابر اشعه X با همان درجه ایمنی برای بیمار محافظت می کند. "

اخبار بیشتر فناوری: فرانسه سیستم هشدار متن اضطراری را تا سال 2022 در نظر دارد

آمار نشان می دهد جراحانی که از اشعه ایکس استفاده می کنند هشت برابر بیشتر در معرض سرطان و 9 برابر بیشتر در معرض آب مروارید قرار دارند. این نگرانی وجود داشته است که ستاره های فن آوری فرانسه در فرانسه توسعه یافته و پس از سودآوری توسط کشورهای خارجی ، آنها را از بین ببرند.

آقای گوفرت گفت که این مورد در مورد روبوکات نبود. وی گفت: "ما می دانستیم و افرادی كه از ابتدا در ما سرمایه گذاری كرده اند می دانند كه برای توسعه بیشتر ، نیاز به جمع آوری بودجه قابل توجهی داریم." طبق این معامله ، شرکت چینی یک چهارم سهام این شرکت را در اختیار خواهد داشت و بقیه در اختیار بنیانگذار شرکت فیلیپ بنکتو ، رئیس هیئت مدیره و سرمایه گذاران اصلی خواهد بود.

آقای گوفارت گفت: "ما به عنوان یك واحد مستقل مستقر در روآن در نرماندی ، جایی كه ماشین آلات ما ساخته و تولید می شوند ، خواهیم ماند." وی افزود: "اما ما همچنین از حمایت كننده مهمی در بازارهای جهانی برای جراحی رباتیک برخوردار خواهیم بود كه در حال حاضر چهار ربات جراحی برای فروش دارد ، كه هم به فروش ماشین های ما و هم به تولید دستگاه های جدید كمك می كند. همین مشارکت در توسعه باعث شده است که علاقه MicroPort در اوایل سال متمایز شود. "

ایرباس از برنامه های سفر هوایی با انتشار صفر تا سال 2035 رونمایی می کند

لینک با 5G

دستگاه های R-one از سیم برای اتصال جراح و قسمت عملیاتی دستگاه استفاده می کنند ، بنابراین تاخیرهای احتمالی در معرفی فناوری بی سیم 5G تحت تأثیر قرار نمی گیرد زیرا کشورهای غربی Huawei سازنده تجهیزات چینی را از شبکه های خود ممنوع می کنند. آقای گوفارت گفت که به احتمال زیاد ماشین های آینده از فناوری بی سیم استفاده می کنند و پتانسیل 5G با روبات ها بسیار زیاد است.

وی گفت: "شما این پتانسیل را خواهید داشت كه بتوانید جراح را در یك محل و بیمار را در جای دیگر و بدون سیستم های IT ویژه ای كه هم اكنون برای داروی از راه دور نیاز دارید ، داشته باشید." "بنابراین ، به عنوان مثال ، اگر ما دستگاه خود را برای از بین بردن لخته های خون در مغز توسعه دهیم تا از راه دور عمل کند ، بیمار سکته مغزی یا تصادف کرده و لخته خون ایجاد شده است ، می تواند در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گیرد. یک متخصص از یک بیمارستان دیگر در سراسر شهر با استفاده از یک شبکه 5G ، که مجبور نیست برای رسیدن به بیمار از طریق ترافیک مبارزه کند. در چنین شرایطی ، اگر سریع عمل کنید ، آسیب احتمالی مغز را کاهش می دهید. "

فرانسه فرکانس فناوری تلفن همراه 5G را آغاز می کند

وی گفت: بحران هواوی ، به دلیل اینكه آمریكا نگران است كه داده ها بدون اجازه به چین ارسال شود ، برخی از تردیدها را درباره 5G آشكار كرد. ما باید به عنوان یک جامعه بحث کنیم تا ببینیم با 5G به کجا می رویم.

"از دیدگاه من ، این یک موفقیت بزرگ تکنولوژیکی است که هم اکنون در بسیاری از کشورهای آسیایی در حال فعالیت است ، اما اگر مردم هیچ مزیتی نبینند ، تحمیل آن در اینجا یا جاهای دیگر خوب نیست. باز هم ، دیدگاه شخصی من ، این چیزی است که باید در اسرع وقت داشته باشیم. "

از جمله حامیان اولیه Robocath ، آژانس های فرانسوی مانند مشارکت های Normandie ، که توسط مقامات منطقه ای و اداره توسعه نرماندی و بانک دولتی Bpifrance و همچنین صندوق های سرمایه گذاری مستقر در فرانسه تاسیس شده بودند ، بودند. این مجله چهارمین استارت آپ پزشکی برتر فرانسه در سال 2017 از سوی مجله فوربس ارزیابی شد و نامزد رقابت های استارت آپ سال فرانسه شده است. قبل از سرمایه گذاری MicroPort ، این شرکت 13.6 میلیون یورو جمع آوری کرده بود.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن