پلیس خوب از مرد در مورد گزارش گزارش شده با مظنون باسیلیکا س questionال کرد | اخبار جهان

[ad_1] پلیس نیس در حال بازجویی از مرد 47 ساله ای است که گفته می شود ساعاتی قبل از حمله که منجر به کشته شدن س

توسط ABTINNEWS در 9 آبان 1399
[ad_1]

پلیس نیس در حال بازجویی از مرد 47 ساله ای است که گفته می شود ساعاتی قبل از حمله که منجر به کشته شدن سه نفر شد ، با مظنون به چاقوک بازیلیکا در تماس بوده است.

این مرد اواخر عصر پنجشنبه به بازداشتگاه منتقل شد. پلیس جزئیات بیشتری در این باره اعلام نکرده است و می گوید در حال حاضر هیچ مدرکی مبنی بر داشتن یک همدست در چاقو کش وجود ندارد. مهاجم مظنون ، براهیم آویسائوی ، جوان تونسی 21 ساله ، توسط پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در بیمارستان در نیس وضعیت وخیمی دارد.

روز جمعه ، اولین روز از قفل جدید Covid-19 فرانسه ، امانوئل مکرون جلسه شورای دفاع اضطراری را برگزار کرد. مکرون روز پنجشنبه اعلام کرد که هشدار تهدید امنیتی فرانسه به بالاترین سطح رسیده و 4000 سرباز اضافی نیز در چارچوب عملیات سنتینل در سراسر کشور مستقر شده اند و تعداد کل نیروهای بسیج شده در فرانسه را به 7000 نفر می رساند.

سه نفری که در این حمله جان خود را از دست دادند یک زن 60 ساله بود که تقریبا سرش را از بدن جدا کرده بود ، یک مرد 55 ساله که سکسون کلیسا بود و یک زن 44 ساله.

افسران پلیس محلی به دلیل پاسخ سریع در رویارویی با مهاجم مورد ستایش قرار گرفته اند. این حادثه 28 دقیقه طول کشید و مأموران پس از آن صحنه را به عنوان "دید وحشت" توصیف کردند.

ریچارد جیانوتی ، رئیس پلیس شهرداری نیس ، گفت که شش نفر از افسران او پس از ایجاد هشدار "بلافاصله" در داخل بازیلیکا بودند. جیانوتی گفت: یک گشت پلیس در آن زمان از کلیسای بازیلیکا عبور می کرد و شخصی که از ساختمان بیرون آمده بود و گفته بود کسی "به سختی چاقو خورده است" با او تماس گرفت.

"من خیلی شوکه شده ام": کلیساها خاطرات رئیس کلیسا را ​​که در حمله نیس کشته شد به یاد می آورند - فیلم

نیروهای گشتی به سرعت با نیروهای کمکی همراه شدند. یک تیم از ورودی اصلی وارد شدند و یک تیم دیگر از طریق درب مقدس وارد شدند. وی افزود: کسانی که به ورودی اصلی رفتند زن 60 ساله ای را دیدند که بر زمین چاقو خورده بود. کسانی که وارد تعطیلات مقدس شدند بلافاصله با مردی که چاقو در دست داشت روبرو شدند. ”جیانوتی به BFMTV گفت. "او تازه سه نفر را كشته بود ، او فریاد می زد" الله اکبر ". یک افسر شلیک کرد اما دلش برای او تنگ شد. این در دفاع مشروع انجام شد.

"راهرو کاملاً باریک بود و او [the attacker] به پیشروی ادامه داد. او کاملا مصمم بود. افسر دوم پلیس به سمت او شلیک کرد و او را پایین آورد و خنثی کرد. "

جیانوتی گفت دو افسر از اسلحه خود استفاده کردند و آنها 10 بار تیراندازی کردند. "او [the attacker] روی زمین خنثی شد. تنها کلماتی که او تلفظ کرد "الله اکبر" بود. "

رئیس پلیس گفت که افسران وی در آن لحظه نمی دانستند که آیا فرد مهاجم جلیقه انتحاری به تن کرده یا همدست داشته است. "ما او را روی زمین بررسی کردیم ، او جلیقه به تن نداشت. به سرعت یک تیم پلیس دوم شهرداری با یک تیم پلیس ملی به آنجا آمد. تصور آن دشوار است اما خیلی سریع ، در عرض سه یا چهار دقیقه اتفاق افتاد. "

ماکرون از جمله کسانی بود که رشادت های پلیس را تصدیق کرد.

نقشه حمله

جیانوتی گفت: ”وقتی آنها وارد شدند [the basilica] آنها در حال رفتن به ناشناخته بودند. آنها وضعیت و چارچوب قانونی چنین مداخله ای را اندازه گیری کردند ... این یک وضعیت دفاع مشروع بود و آنها می دانستند که می توانند اسلحه های خود را شلیک کنند. آنها با حضور در صحنه بلافاصله در صحنه زندگی را نجات دادند. "

وی گفت پلیس نیس مجهز به جلیقه ضد گلوله ، وسیله شلیک گلوله های لاستیکی و تپانچه های نیمه اتوماتیک Glock 9 میلیمتری با 15 گلوله است.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن