پاسخ های عزیز Anyhooo: شوهر می تواند به بهترین دوست خیانت کند: من احساس گناه می کنم - آیا باید حبوبات را بریزم؟

[ad_1] خانم Anyhooo عزیز من برای شما می نویسم و ​​امیدوارم بتوانید به من کمک کنید تا بفهمم با اطلاعاتی که

توسط ABTINNEWS در 2 بهمن 1400
[ad_1]

خانم Anyhooo عزیز

من برای شما می نویسم و ​​امیدوارم بتوانید به من کمک کنید تا بفهمم با اطلاعاتی که به طور تصادفی در مورد یک دوست صمیمی به دست آوردم چه کنم. دوست صمیمی من اخیراً شهر را ترک کرده تا حدود یک هفته از والدین مسن خود معاینه شود. هر دو در آب و هوای بدی بودند و او مداخله کرد تا برادرش را که در همان نزدیکی زندگی می‌کرد، از مراقبت‌های مداوم استراحت دهد. او خیلی آدم خوبی است و کاری را انجام داد که همه دختران و خواهران خوب باید انجام دهند.

حالا مشکل شوهر بهترین دوست من شهرت بسیار بالایی دارد، زیرا او یک بانکدار در شهر کوچک ما است. بنابراین، من به خرید می روم و چه کسی را می بینم؟ شوهرش را می بینم که در یک رستوران نشسته است و یک خانم بسیار جوان و جذاب پشت میز روبروی او است و سر میز ناهار مشغول گفتگو هستند. خوب من واقعاً وقتی از آنجا رد می شدم زیاد به این مشاهده فکر نکردم تا اینکه خم شد و او را بوسید! نه، نه لقمه ای روی گونه، بلکه یک بوسه عاشقانه روی لب ها. تعجب کردم، اما به حرکت ادامه دادم و فکر نکنم او مرا از پنجره دید.

هر چقدر هم که با این صحنه مواجه شدم شرم آور بود... نه، به بهترین دوستم چیزی در مورد آن نگفتم. می بینید، او همیشه به من می گوید که چقدر برای او فوق العاده است. او به هر چیزی که دلش می‌خواهد می‌رسد، زیرا او را بسیار دوست دارد و او فقط سرزمینی را که او در آن قدم می‌زند، می‌پرستد. آنها چندین دهه است که با هم زندگی می کنند و دارای دو فرزند هستند.

آیا تصمیم درستی گرفتم که سکوت کنم و آنچه را که می دانم با او در میان نگذارم؟ خانم هرهو، اگر سکوت تصمیم درستی است، لطفاً به من کمک کنید تا بفهمم چرا اینقدر نسبت به بهترین دوستم احساس گناه و بی وفایی می کنم.
نظر شما چیه خانم هرهو تصمیم درستی گرفتم؟

گرتا در فلوریدا غرق در احساس گناه است

_________________________________________________________________________________


خانم Anyhooo

عزیزم عزیزم

جلال، جلال، هاللویا... عزیزم تو در ترشی کثیف شدی. خواهش می کنم بدانید که من غم شما را احساس می کنم و متاسفم که رنج می برید.

با گذشت زمان، زنان اولین کسانی بودند که زیر پا می‌رفتند و درون خود را روی آنچه می‌دیدند می‌ریختند. عقل می تواند تقریباً به اندازه دندان مرغ کمیاب باشد، اما من دوست دارم فکر کنم که این روزها بیشتر مردم کمی عاقل تر هستند.
من حدس می زنم که شما تعجب می کنید که من در مورد چه نوع روشنگری صحبت می کنم؟

خب سیستا، هر چقدر هم که شنیدن آن سخت است، فقط احساس شما نیست. آنچه از نظر اخلاقی درست به نظر می رسد ممکن است برای دوست عزیز شما بهترین چیز نباشد. آیا این سوالی نیست که فرد باید بپرسد - چه چیزی برای دوستی که به او اهمیت می‌دهم مناسب است؟
گرانبها، به بیان دیگر، مهم نیست که حفظ راز شما چقدر وحشتناک است - بدانید که بار شما در اینجا اولویت ندارد.

حالا، می شنوید، همه جا «طلسم» نروید؟ خانم Anyhoo، اگرچه هنوز یک زن لذت بخش و سرزنده است، اما مقداری از این نوع خرد را جمع کرده است، می خندد - "حالا این فقط ارزشمند نیست."

بیایید با یک سوال متفاوت شروع کنیم که باید از خود بپرسید، "آیا دوست دارید او به شما بگوید که همسرتان به شما خیانت می کند؟" واقعاً به این یکی قسم بخورید. و همانطور که فکر می کنید، به این فکر کنید:

  • چشمان شما ممکن است فکر کنند که مردی را خیانت کرده‌اید، اما در حالی که احتمالاً این کار را نمی‌کنید، نمی‌بینید دانستن درست است.
  • اگر او خیانت کرده است، اکثر زنان به طور غریزی از قبل مشکوک هستند که شوهرشان یک شرور است، و علیرغم اظهارات دوست دختر شما - او احتمالاً چنین می کند، اما ترجیح داده است که سوء ظن، تردید و ترس های خود را با شما، بهترین دوستش، در میان نگذارد. چرا که نه؟
  • به عنوان یک قانون کلی: زنان معمولاً می دانند که چه زمانی برای دانستن آماده هستند. رویارویی، زمانی که شخص نمی تواند حقایق را بپذیرد، می تواند نتیجه معکوس داشته باشد - و اوه، چه آشفتگی می تواند باشد!
  • به عنوان دوست او، باید بدانید که وقتی گربه از کیف بیرون آمد، ممکن است انتظارات شما با او مطابقت نداشته باشد. اکثر زنان پس از اطلاع از خیانت، ازدواج خود را انتخاب می کنند.
  • زنان به اندازه کافی مهربان نیستند که در موقعیتی قرار بگیرند که از همسر یا خانواده خود محافظت کنند و ممکن است حالت تدافعی، عصبانیت و تلافی جویانه‌تری پیدا کنند. اردک زدن می تواند در آینده شما یک شوک باشد.

اکنون که کل این خطبه را بیان کردیم، وقت آن است که در مورد آنچه باید انجام دهید صحبت کنیم. بیچاره عزیزم، بیش از یک راه برای کشیدن گربه یا در این مورد، افشای همسر خیانتکار وجود دارد.

# 1. خطر از دست دادن دوستی خود را بپذیرید.
با سلب مسئولیت بیش از حد احساس ایجاد نکنید و تنش ایجاد نکنید. هرگز سوء ظن خود را برای موارد بیشتر اضافه نکنید. راه دیگری برای گفتن NO DRAMA! آنچه را که دیدی به دوستت بگو "من او را دیدم که (کجا) با (چه کسی) چه کاری انجام می دهد و فقط فکر کردم ممکن است بخواهید بدانید. و وقتی از شما می‌پرسد که آیا فکر می‌کنید او خیانت کرده است، صادقانه خواهد بود و به او می‌گوید که نمی‌دانید. مطمئن شوید که چرا به او می گویید و هیچ انتظاری از کاری که او با اطلاعات انجام می دهد ندارید، اما احساس می کنید که او به عنوان دوست او سزاوار صداقت شماست. اگر این رشته را انتخاب کردید، آماده باشید که خشم او به شما منتقل شود و ممکن است به خاطر شوهرش از زندگی شما جدا شود.

# 2. یک کشف بکشید.

از آنجایی که می‌دانید او تامال داغ خود را برای شام کجا برده است، می‌توانید در چند هفته چند بار دوست دختر خود را برای ناهار به همان مکان دعوت کنید. امیدواریم که او تصمیم بگیرد که ملاقات او را به همان مکان برگرداند، و بنابراین شما کسی نیستید که به او می‌گویید، اما او می‌تواند خودش شهادت دهد.

# 3. برای هیچ چیز خوبی رو به رو نشو

انتخاب کن که با شوهرش تماس بگیری به او بگو چقدر به همسرش نزدیک هستی و از اینکه با این جوجه او را تماشا می کنی چقدر ناراحتی. با او روبرو شوید و از او بخواهید توضیح دهد. این احتمال وجود دارد، هر چقدر هم که کوچک باشد، یک توضیح عقلانی برای رفتار وجود دارد و او حق دارد اگر بتواند از اعمال خود دفاع کند. اگر بعد از آن باز هم احساس نامناسبی کردید، مستقیماً از او بخواهید که به همسرتان بگوید. او را تهدید به باج گیری یا اولتیماتوم نکنید. گاهی اوقات تنها این حقیقت که گرفتار شده‌اید می‌تواند جلوی اقدامات بعدی را بگیرد یا به بحث صادقانه بین یک زوج متاهل دامن بزند. در هر صورت، ممکن است احساس کنید که کاری انجام داده اید.

# 4. نامه ای ناشناس بنویسید.

سلب مسئولیت: اگر نمی توانید مطمئن باشید که دستگیر نمی شوید این کار را انجام ندهید. اوه، و آن را در فیس بوک پست نکنید تا دیگران بتوانند چیزی بخوانند یا در مورد اقدامات مخفیانه سایر زنان شلوغ دیگر شایعات کنند. باز هم چیزی بنویسید جز این: «سلام، من شوهرت را دیدم (کجا) در این تاریخ با (چه کسی) انجام دهم. من واقعاً نمی دانم این به چه معناست، اما فقط فکر کردم ممکن است بخواهید در مورد آن بدانید. امیدوارم آنچه من شاهد آن بوده‌ام فقط یک سوء تفاهم بی‌گناه باشد. "این به شما اجازه می‌دهد تا بار احساس بازی احمقانه و در تاریکی را از بین ببرید و همچنین از دوستی شما محافظت می‌کند. به این ترتیب دوست دختر شما می‌تواند آنچه را که واقعاً می‌خواهد بداند انتخاب کند. اگر آماده باشد، به شوهرش رو می کند و سؤالات سختی می پرسد.

# 5. خفه شو.

بعد از اینکه این طلسم را تمام کردید - اعتراف به اینکه شما درگیر ازدواج آنها نیستید تصمیمی است که گرفته اید زیرا فکر می کنید برای او بهترین است. فرزند عزیز، شما نمی توانید در مورد انجام کاری که فکر می کنید برای کسی که به او اهمیت می دهید، احساس گناه کنید.

خدایا مهربان بودن با بهترین دوستت همیشه تضمین آسانی برای پنبه نیست، شکر؟ حقیقت سنگی این است که اگر ازدواج دوست شما به هم خورد، شما عامل آن نیستید - پس این باران را قرض نکنید! گاهی اوقات مهربانی زمانی به بهترین شکل ممکن به دست می آید. اگر من بودم، باید اعتراف کنم که شماره 1 شش فوت پایین تر دفن می شد. من فکر می کنم باید №2، №3، №4 باشد. یا شماره 5 برای خانم Anyhooo.

می دانم که بدون توجه به انتخابت، دوستت را دوست داری و با قلبی پاک به سراغش می آیی. فکر می کنم تسلی بزرگی است که بدانیم اگر قلبش شکسته است دوست خوبی دارد که باید به او تکیه کند و خدا می داند که برای چیدن قطعات به حمایت نیاز دارد.

همه نعمت ها و خرد برای کمک به شما در انتخاب درست - شما، کوچک!

خانم Anyhooo

_________________________________________________________________________________


خانم Anyhooo برای گزارش در مورد سیم راستکه پاسخ های جامع عقل سلیم در مورد روابط شخصی شما در مورد عشق، زندگی و همه چیز در این بین ارائه می دهد. پیچ خورده از قلب سمت کوهستانی تنسی، آن را با هشتگ #DearAnyhoooAnswers دنبال کنید (این پیوند را در نشانک های مورد علاقه خود ذخیره کنید). اگر سؤالی دارید که خانم Anyhooo پاسخ دهد، لطفاً آنها را به anyhooo@rightwirereport.com ارسال کنید یا با ما تماس بگیرید.

اگر این مقاله را آموزنده می دانید، لطفاً کمک مالی کوچکی برای ما در نظر بگیرید فنجان قهوه برای کمک به حمایت از روزنامه نگاری محافظه کار - یا برای گسترش این خبر. متشکرم.

منبعی برای انتشار یک مقاله اصلی RWR.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب