پاسخ های عزیز Anyhooo: سابق من اعتیاد دارد - به من کمک کنید تا فرزندانم را درک کنند

[ad_1] خانم Anyhooo عزیز من خانمی 45 ساله مطلقه و دارای دو فرزند هستم. من پنج سال پیش از پدر فرزندانم، د

توسط ABTINNEWS در 25 دی 1400
[ad_1]

خانم Anyhooo عزیز

من خانمی 45 ساله مطلقه و دارای دو فرزند هستم. من پنج سال پیش از پدر فرزندانم، دان، طلاق گرفتم. مشکلات زیادی وجود داشت که ازدواج را به هم ریخت، اما در آن زمان، دان شغل پردرآمدی داشت، قلدر نبود و پدر خوبی برای فرزندان ما بود. متأسفانه بعد از طلاق ما اوضاع به سمت تیرگی رفت و وضعیت روحی شوهر سابقم با شروع مصرف مواد بدتر شد.

مت روح سابقم را گرفت. او بیکار است و برای یافتن شغل تلاش نمی کند. روابط او تیره یا قطع شده است و او اکنون در گاراژ والدینش زندگی می کند. حتی دیده شده که در ظروف برای جمع آوری قوطی های آلومینیومی و امثال آن حفر می کند!

دلم برای مردی تنگ شده است که شوهر سابقم قبل از اینکه همراه همیشگی او شود. می ترسم مغزش را سرخ کرده و تبدیل به مردی شده باشد که هیچ کدام از ما نمی شناسیم. او اکنون یک دروغگوی سریالی است و از مردم به عنوان وسایل دور ریختنی استفاده می کند. به همان اندازه که اعتراف با صدای بلند وحشتناک است، دان روح مردی است که من به خوبی می شناختم.

وقتی برای اولین بار از هم جدا شدیم، دان تقریباً هر روز فرزندانش را می دید و اکنون 2-3 بار در سال به دیدن می آید. بچه هایم از من می پرسند پدرشان کجاست و چرا آنها را نمی بیند؟ بچه‌ها 12 و 15 ساله هستند و وقتی بزرگ می‌شوند، پنهان کردن برخی واقعیت‌ها از آنها سخت‌تر است، گویی بابا به مث گیر کرده است. پدربزرگ و مادربزرگ آنها حتی بچه های خانه ما را ملاقات می کنند، زیرا آنها نمی دانند چه چیزی را بدانند، که او در گاراژ آنها زندگی می کند.

فرزندانم اولویت اصلی من هستند و دو شغله کار می کنم تا پول کافی برای مراقبت از آنها داشته باشم. در اعماق وجودم می دانم که دور نگه داشتن همه اینها از فرزندانم اشتباه بود، اما قصد داشتم آنها را از چنین باری بر دوش بزرگسالان محافظت کنم. من به زودی از شیکاگو به ایالت دیگری نقل مکان می کنم، جایی که هزینه زندگی برای بهبود کیفیت کلی زندگی ما ارزان تر خواهد بود.

سوال من از شما این است: چگونه همه اینها را برای فرزندانم توضیح دهم؟
چگونه می توانم به بهترین وجه از آنها حمایت کنم و با واکنشی که ممکن است به آنها گفته شود، برخورد کنم؟ و به نظر شما آیا فرزندان من به درمان نیاز خواهند داشت؟

یک مادر مجرد، دونا در شیکاگو تلاش می کند.


خانم Anyhoooمادر مجرد عزیزی که در شیکاگو می جنگد،

چرا باید احساس کنی که جویده شده و تف می کنی چون مادرت در مشکل است. شکر، می‌خواهم بدانی که می‌فهمم چرا در گفتن پدرشان به بچه‌ها اینقدر کند بودی. حقیقت و هیچ چیز جز کل حقیقت می تواند انتخابی گیج کننده برای کودکان باشد.

ما، خرس های مادر، باید آنچه را که باقی مانده است برداریم و کاری کنیم که کار کند، و این در مورد تغذیه و آشفتگی عاطفی زندگی صادق است. دارلین، وقتی تو و پدرشان طلاق گرفتی، این بچه ها خیلی کوچک بودند، بنابراین اولویت این بود که یک زندگی خوب و سریع برای آنها فراهم کنیم - آیا می توانم برای آن آمین بگیرم؟ لطفاً اکنون حدس نزنید و احساس گناه نکنید که فقط با آنچه خداوند خوب در گذشته به شما داده است کار می کنید.

زندگی گاهی می تواند سردتر از دل یک بانکدار در روز توقیف خانه بیوه ها و یتیمان باشد. اما هر یک از انتخاب هایی که دان بعد از جدایی شما انجام داد، تنها او بود، نه شما. اعتیاد زرق و برق و جغد است - دروغی وجود ندارد. و او بهترین ما را خواهد ساخت. مهم است که به یاد داشته باشید که این یک بیماری است. و بیرون کشیدن قلب انسان از عوارض بیماری واقعاً دشوار و ارزشمند است.

اما اکنون اینجا سختی ها سخت تر می شوند. بله، وقت آن است که با فرزندان خود صحبت کنید و تمام حقیقت را بگویید. اکنون، متوجه شدم که دان، والدینش و فرزندان شما ممکن است خش خش کنند، اما این قابل انتظار است. شما فقط مسئول خودتان و این بچه های زیبا هستید و بقیه فقط باید پارو و پارو پرتاب کنند یا هر طور که می خواهند آب پا بگذارند. به عنوان مادر آنها، بر شانه های پیر تو می افتد که آنها را از این طوفان عبور دهی.

علاوه بر این، فرزندان شما بیش از آنچه شما فکر می کنید برای پدرشان جمع آوری کرده اند. فرد از جوانی برای مدت طولانی زیاد خود را احاطه نمی کند.

پیشنهاد می‌کنم وقتی به بحث پدرشان می‌نشینید، اهداف زیر را در نظر داشته باشید.

  • شما حقیقت را به آنها می گویید زیرا در حال حاضر بهترین چیز برای آنهاست. بسیار مهم است که احساسات خود را در مورد اعتیاد والدین دیگر از نیازهای فرزندان خود جدا کنید.
  • شما می خواهید رابطه با آنها و پدرشان را تا حد امکان سالم کنید و در عین حال از امنیت جسمی و روانی آنها اطمینان حاصل کنید.
  • حمله به شخصیت پدرشان کمکی به آنها و شما نخواهد کرد، بنابراین بدون حمله به شخص مشکل را بپذیرید.
  • ارائه توضیحات واضح برای غیبت ها و رفتار، خطر سرزنش فرزندان خود را برای اینکه چرا پدرشان در کنار او نیست یا مناسب نیست، کاهش می دهد. عدم انجام این کار می تواند منجر به یادگیری مکانیسم های ناسالم مقابله ای مانند وابستگی به هم شود.

مراحلی که می توانید در طول "مکالمه" بردارید.

  • بگذار حرف بزنند تمام احساسات آنها را بپذیرید و به آنها اطمینان دهید که آنها باعث مشکلات پدرشان نشده اند.
  • تشخیص دهید که پدر معتاد است و اعتیاد یک بیماری است.
  • اطلاعات متناسب با سن خود را در مورد اعتیاد ارائه دهید و راه های ایمن بودن را با پدر خود و به طور کلی با کسانی که ممکن است در بین همسالان شما با فرهنگ مواد مخدر مواجه شوند گفتگو کنید.
  • بر اهمیت ادامه ابراز احساساتشان به صورت آشکار و صادقانه تاکید کنید و اینکه شما آنجا هستید تا به آنها گوش دهید.
  • اگر سوالی بپرسند، فقط پدرشان می تواند پاسخ دهد، به آن اشاره کند و سعی در پرکردن مجهولات نداشته باشد.
  • حال را شیرین نکنید، به این معنی که می‌خواهید از پدرشان کمک بخواهد و می‌خواهید با او ارتباط برقرار کنند - اما نیازها و امنیت آنها در اولویت است، و این ممکن است به معنای دوست داشتن پدر از راه دور یا با ملاقات‌های کنترل‌شده در حال حاضر باشد.

7 Cs

NACoA همچنین پیشنهاد می‌کند که کودکان هنگام مواجهه با سوء مصرف مواد والدین خود، "7 C اعتیاد" را به خاطر بسپارند:

  • من این کار را نکردم دلیل سپس.
  • من نمی توانم درمان سپس.
  • من نمی توانم کنترل سپس.
  • من میتوانم اهميت دادن درمورد من،
  • از جانب ارتباط احساسات من،
  • بیا سلامت بشیم انتخابات، و
  • از جانب جشن گرفتن خودم.

در اینجا چند پیشنهاد برای مطالعه وجود دارد:

  • سوال امی توسط Janine Out
  • پدرم مرا دوست دارد، پدرم یک بیماری دارد: نگاه کودک: یک زندگی اعتیاد توسط کلودیا بلک
  • فیل در اتاق نشیمن توسط Jill M. Hastings و Marion H. Typpo

در اینجا سایت های دیگری وجود دارد که ممکن است کمک کند:

به لینک مستقیم مراجعه کنید

به لینک مستقیم مراجعه کنید

افسوس خانم آنیهو برای مغزش چای شیرین می خواهد! چرا، با این همه نکاتی که در صفحه منتشر خواهد شد - کمی سرگیجه، قهقهه را حفظ کنید.

دختر عزیز، به نظر من جستجوی درمان برای شما و بچه ها حرکت خوبی است. به یاد داشته باشید که هرچه حمایت بیشتری داشته باشید، احساساتی‌تر می‌توانید برای کمک به بهبودی کودکانتان باشید. و نخود شیرین - و شما نیاز به درمان دارید. شما سزاوار این بار هستید که همه چیز را برای کسی فاش کنید که به شما گوش دهد و از شما دفاع کند. کودکان نیز به این تخته صوتی بدون محدودیت نیاز دارند زیرا می دانید که آنها مادرشان را دوست دارند و نمی خواهند چیزهایی را به او بگویند که باعث ناراحتی یا ناراحتی او شود. با بیمارستان ها یا کلیساهای محلی برای درمانگران رایگان یا کشویی مشورت کنید. اگر کودکان Medicaid دارند، خدمات سلامت روان نیز از طریق آنها وجود دارد. یک هشدار از طرف خانم Anyhooo - حتماً فردی را ببینید که در زمینه سلامت روان کودکان متخصص است.

در طبقه پایین، شما همان چیزی هستید که ما به آن می گوییم یک سگ نگهبان در حالی که مادران می روند. من به هر کاری که برای بهبود زندگی خود و فرزندانتان انجام داده اید افتخار می کنم. این کودک را به دل بگیرید، لازم نیست مادر کاملی باشید، فقط باید از رها کردن آنها اجتناب کنید - شوخی کردم. نوزادان شما می دانند که آنها را دوست دارند و هر کاری که انجام می دهید برای آنهاست، حتی اگر در غیر این صورت غرغر کنند. می خواهم در این آینه نگاه کنی و بدانی که زنی که به گذشته نگاه می کند قوی و تواناست. شما سزاوارتر از آبی پیری هستید که در ایوان دراز کشیده و سر گربه ماهی بزرگی را می جود!

برای شما موفق باشید، نفرت کوچک و امیدوارم خداوند شما را برکت دهد،

خانم Anyhooo

_________________________________________________________________________________

خانم Anyhooo برای گزارش در مورد سیم راستکه پاسخ های جامع عقل سلیم در مورد روابط شخصی شما در مورد عشق، زندگی و همه چیز در این بین ارائه می دهد. منحنی از قلب سمت کوهستانی تنسی، آن را با هشتگ #DearAnyhoooAnswers دنبال کنید (این پیوند را در نشانک های مورد علاقه خود ذخیره کنید). اگر سؤالی دارید که خانم Anyhooo پاسخ دهد، لطفاً آنها را به anyhooo@rightwirereport.com ارسال کنید یا با ما تماس بگیرید.

اگر این مقاله را آموزنده می دانید، لطفاً کمک مالی کوچکی برای ما در نظر بگیرید فنجان قهوه برای کمک به حمایت از روزنامه نگاری محافظه کار - یا برای گسترش این خبر. متشکرم.

منبعی برای انتشار یک مقاله اصلی RWR.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن