وضعیت سرمایه گذاری بر روی پروژه رومنس به چه صورت است؟

نکته ای که باید قبل از سرمایه گذاری در یک پروژه جدید یا ایده تجاری در نظر بگیرید. ارزیابی سرمایه گذاری آنالیزی

توسط ABTINNEWS در 30 تیر 1400

نکته ای که باید قبل از سرمایه گذاری در یک پروژه جدید یا ایده تجاری در نظر بگیرید. ارزیابی سرمایه گذاری آنالیزی است که برای در نظر گرفتن سودآوری یک سرمایه گذاری در طول عمر یک دارایی در کنار ملاحظات مقرون به صرفه بودن و تناسب استراتژیک انجام شده است. فرصت سرمایه گذاری در مروارید شهر، این امکان را برای ساکنان و سرمایه گذاران آن منطقه فراهم کرده است که بتوانند با هزینه اندک صاحب بسیاری از برج های لوکس و عظیم در منطقه 22 تهران شوند. پروژه رومنس توسط تعاونی توسعه مسکن همت بنا شده است. سازنده ان دارای رزومه و اعتبار قوی  و مشخص است که شما با خیال راحت می توانید، کیفیت پروژه را مورد بررسی قرار دهید.  

چرا سرمایه گذاری در پروژه رومنس از اهمیت بالایی برخوردار است؟
ابتدا این سوال برای شما پیش می آید که چه عاملی یک پروژه را برای سرمایه گذاری مناسب می کند؟ عوامل بسیاری پیش روی ما است که در ادامه بررسی خواهیم کرد تا شما را در انتخاب یک مسکن که یک ضرورت به حساب می آید سودمند واقع شود.

 

  1. 1. پروژه های بیشتر به موقع انجام می شوند

برآورد برنامه ، قطعه اصلی شروع و برنامه ریزی پروژه است و یکی از متغیرهای اولیه تکمیل پروژه است که شرکت کنندگان آن را ترسیم می کنند.

  1. بازده بالاتر در سرمایه گذاری

اکنون معمول است که بودجه یک پروژه املاک و مستغلات با ترکیبی از وام بانکی، وجوه حاصل از خود شرکت املاک و مستغلات و سرمایه گذاری های سرمایه گذاران تأمین می شود.

در سال های اخیر  تقاضا برای ایجاد مسکن افزایش یافته است. در نتیجه این امکان را برای خریداران و فروشندگان فراهم کرده تا به دنبال سود بیشتر باشند و سرمایه گذاران رغبت بیشتری برای سرمایه گذاری داشته باشند.

بخوانید: شرایط پرداخت پروژه رومنس با نقدینگی کم

 

پروژه رومنس در قالب 4 بلوک، 17 طبقه که هر طبقه آن دارای 6 واحد و هر بلوک آن دارای 72 واحد با واحد های مسکونی با متراژ های 100،150،150 متری تاسیس شده است و در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته است که بتوانند تصمیم درست و بهتری در انتخاب مسکن موردنظر داشته باشند.
قیمت و نحوه پرداخت پروژه رومنس منطقه 22 تهران: با توجه به تورم و افزایش قیمت ها در ساخت و ساز مسکن، می توان به جرات گفت که پروژه رومنس قیمت های مناسب و مقرون به صرفه در اختیار خریداران و سرمایه گذاران قرار می دهد. هزینه کلی این برج,0004,350 تومان است که در وهله اول به صورت علی الحساب بوده و شرایط پرداخت به صورت اقساطی و قیمت ها به تومان محاسبه می شود، این مزیت ها وضعیت را برای یک سرمایه گذاری حساب شده مناسب می کند.

آخرین مطالب