واکسن کووید چه آسیبی به بدن شما می‌زند؟

[ad_1] من برای COVID-19 واکسینه نشده ام و این کار را نخواهم کرد، اما نه به این دلیل که مخالف واکسن هستم.

توسط ABTINNEWS در 5 آذر 1400
[ad_1]

من برای COVID-19 واکسینه نشده ام و این کار را نخواهم کرد، اما نه به این دلیل که مخالف واکسن هستم. دوستان عزیزی داشتم که بر اثر کووید جان باختند نه واکسینه شدند و سایر افرادی که نیش را دریافت کردند بر اثر کووید جان باختند.

دیگران کووید را دریافت نکردند، اما هفته ها به دلیل واکسن در رختخواب بیمار بودند.

یک دوست 64 ساله فوت کرد چند روز پس از واکسیناسیون مرگ او به عنوان سکته قلبی نامیده شد، اما آیا کسی می تواند تضمین کند که تیراندازی هیچ ربطی به مرگ او نداشته است؟ هزاران مورد از این قبیل در چند ساعت پس از نیش وجود دارد، اما دولت‌های ایالتی و فدرال شهروندان آزاد را مجبور می‌کنند تا بدون مواجهه با تمام عواقب واکسیناسیون ناموفق، حتی کشنده، نیش را بپذیرند.

تکان‌دهنده است که هر مقام دولتی، به‌ویژه لیبرال‌ها، مطالبه می‌کنند که افراد آزاده مجبور شوند اجازه دهند به بدن‌شان ماده‌ای ناخواسته، غیرقابل اعتماد و غیر ضروری تزریق شود. چه بر سر لیبرال ها آمد؟

برخی از کارشناسان بر این باورند که غیرت تبلیغی برای واکسینه کردن همه، اگر غیرقانونی نباشد، کاملاً غیر ضروری است. دکتر مایکل ادن، معاون سابق رئیس جمهور و دانشمند ارشد فایزر، گفت: «مطمئناً نیازی به واکسن برای فرونشاندن همه گیری نیست. من هرگز چنین مزخرفاتی در مورد واکسن نشنیده بودم. افرادی که در معرض خطر بیماری نیستند را واکسینه نکنید. همچنین قصد ندارید میلیون ها انسان سالم و سالم را با واکسنی که به طور کامل روی انسان آزمایش نشده است واکسینه کنید.

با این حال، به جنگ صلیبی ادامه دهید تا همه در بزرگترین تصرف قدرت از زمان آتیلا هون، که در قرن پنجم در اروپا در سفر خود سوار شد، شرکت کنند.

همه باید بدانند که در طول واکسیناسیون چه اتفاقی برای بدن می افتد. پزشکان سیاسی در واشنگتن به ما می گویند که واکسن ها در برابر کووید محافظت می کنند یا در صورت ابتلا به این بیماری شدید نیستند. خوب، نه لزوما.

به ما گفته می شود که واکسن های ضد کووید-19 با سایر واکسن ها متفاوت است. وب‌سایت CDC می‌گوید: «بسیاری از واکسن‌ها برای برانگیختن پاسخ ایمنی، یک میکروب ضعیف یا غیرفعال را در بدن ما قرار می‌دهند. بدون واکسن mRNA درعوض، آنها به سلول های ما می آموزند که چگونه پروتئینی – یا حتی فقط بخشی از یک پروتئین – تولید کنند که باعث ایجاد پاسخ ایمنی در بدن ما می شود. بنابراین وقتی واکسن چینی کرونا به بدن تزریق می‌شود، باید بدن را فریب دهد که فکر کند این بیماری وجود دارد. سپس برای مبارزه با آن آنتی بادی تولید می کند.

وب سایت مدرنا به اصل موضوع می پردازد و می گوید: «واکسن های mRNA COVID-19 به سلول های ما دستور می دهند که این کار را انجام دهند. بی ضرر بخشی از آنچه "پروتئین سنبله" نامیده می شود. پروتئین خار روی سطح ویروسی که باعث COVID-19 می شود، یافت می شود. ایده این است که افراد واکسینه شده "بدون خطر عواقب جدی COVID-19" از محافظت برخوردار شوند.

افسوس، فقط اگر حقیقت داشته باشد.

به خوبی شناخته شده است که این واکسن از ابتلای کسی به کووید جلوگیری نمی کند. اما این واکسن در برابر کووید محافظت نمی کند، بلکه باعث عفونت های کووید می شود که باید از آن پیشگیری کرد! با این حال، وب سایت مدرنا وعده mRNA، همچنین به عنوان RNA پیام رسان را می دهد، "دستورالعمل هایی را ارائه می دهد که بدن شما برای پیشگیری، درمان یا درمان بیماری نیاز دارد."

نه در دنیای واقعی. او یک مطالعه تکان دهنده اسرائیلی را فاش کرد واکسینه شده احتمال ابتلا به عفونت علامت دار کووید در افراد 27 برابر بیشتر از افراد دارای ایمنی ذاتی بود!

علاوه بر این، چرا کسانی که از عفونت کووید جان سالم به در می‌برند، نیاز به دریافت واکسن مشکوک و آزمایش‌نشده دارند که کار نمی‌کند، در حالی که مطالعه‌ای توسط دانشکده بهداشت عمومی ییل آخرین شواهد را ارائه می‌دهد که «ایمنی به‌دست‌آمده از عفونت COVID 19 است، بهتر از مصونیت در برابر واکسیناسیون.

دانشمندان به ما می گویند که mRNA به طور طبیعی در هر سلول بدن یافت می شود و اطلاعات ژنتیکی را از DNA در هسته بسیار محافظت شده به بقیه سلول منتقل می کند. ساختارهایی به نام ریبوزوم می توانند پروتئین ها را طبق طرح DNA بسازند.

متخصصان پزشکی به ما می‌گویند: «داروهای MRNA مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها هستند. و این دستورالعمل ها سلول های بدن را به تولید پروتئین برای پیشگیری یا مبارزه با بیماری هدایت می کند. بدن فریب داده می شود تا با فشار دادن ماشه روی سیستم ایمنی بدن، دفاع خود را ایجاد کند. بدن شما برنامه ای را دارد که باید مکانیسم دفاعی خود را برای مبارزه با ویروس مهاجم فعال کند. مدرنا این را به پاسخ های آزمایشی تشبیه می کند. هر بار که بدن شما مورد حمله قرار می گیرد، پاسخ هایی را برای حل مشکل سلامتی شما استخراج می کند.

همانطور که گاهی اوقات در آموزش و پرورش صادق است، پاسخ نامه اشتباه است!

RNA دستورالعمل های ژنتیکی را ذخیره می کند که بدن ما برای تولید پروتئین هایی که به بدن اجازه عملکرد می دهد نیاز دارد. بدون mRNA، هیچ پروتئینی تولید نخواهد شد و بدن کار نخواهد کرد.

به ما گفته می شود که خطر، پروتئین خار در ویروس COVID-19 است و در واکسن ها، خود پروتئین خار است. با این حال، در حالی که پروتئین خار موجود در ویروس بد است، پروتئینی که بدن شما در پاسخ به واکسن تولید می کند، بسیار دور از آن است. بدتر این به این دلیل است که mRNA مصنوعی در واکسن به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که به سلول‌های شما دستور می‌دهد تا یک پروتئین غیرطبیعی و دستکاری شده ژنتیکی تولید کنند. تغییرات خاص آن را بسیار سمی تر از خود ویروس می کند.

دکتر ولادیمیر زلنکو می‌گوید که کل بدن «به کارخانه‌ای برای افزایش پروتئین تبدیل می‌شود»، چند برابر بیشتر از زمانی که به کووید مبتلا شوید. سلول‌های آلوده پروتئین‌های مشخصی تولید می‌کنند که به تک تک سلول‌های بدن شما می‌رسند. زلنکو همچنین گفت: طبق سندی که توسط موسسه Salk در سن دیگو منتشر شده است، آنها دریافتند که پروتئین خار که توسط خود واکسیناسیون تولید می شود، اثرات منفی بر سلامتی دارد. سمی است ... شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد از محل تزریق پخش می شود و به جریان خون می رود و اساساً وارد تک تک سلول های بدن می شود.

این واکسن در شانه نمی ماند، بلکه طی چند ساعت از طریق جریان خون در بدن توزیع می شود. دکتر باجرام بریدل، ایمونولوژیست کانادایی نیز به تحقیقات اخیر اشاره می کند که نشان می دهد پروتئین خار به مدت 29 روز در جریان خون افراد باقی مانده است. وی بیان می کند که هم واکسن و هم پروتئین سنبله در شیر مادر ترشح می شود و می تواند برای نوزادان کشنده باشد. بریدل می گوید زنان شیرده واکسینه شده در معرض خطر تغذیه نوزادشان با شیر آلوده هستند. مادران به خوبی با انتقال آنتی بادی ها کنار نمی آیند، اما خود واکسن و همچنین پروتئین خار را حمل می کنند که می تواند منجر به خونریزی و/یا لخته شدن خون در فرزندشان شود.

واکسینه کردن زنان باردار با یک واکسن اثبات نشده تکان دهنده و بی سابقه است، اما این واقعیت است. به تازگی، مجله پزشکی نیوانگلند باردار اعلام شده (زنان) "در معرض خطر ابتلا به بیماری شدید کروناویروس 2019 (کووید-19) هستند و عفونت با سندرم حاد تنفسی ویروس کرونا 2 (SARS-CoV-2) در دوران بارداری با افزایش خطر تولد زودرس و سایر عوارض جانبی مرتبط است. پیامدها در مادر و نوزاد."

علاوه بر این، از اول اکتبر 2021، «1969 مرگ جنین پس از تزریق کووید-19 گزارش شده است. کدام زن عاقلی چنین خطراتی را با فرزند متولد نشده خود می پذیرد؟

هنگامی که mRNA به دست تزریق می شود، وارد جریان خون می شود و در اندام های مختلف، مغز استخوان و تخمدان زنان ته نشین می شود. پروتئین خار همراه با آن به اندام ها منتقل می شود، جایی که ممکن است لخته شدن خون یا خونریزی ایجاد شود. پروتئین خار و واکسن آن نیز به یک کودک آسیب پذیر پرتاب می شود که نتایج آن کشنده در شیر مادر است. انتقال خون خطرناک است، زیرا واکسن و پروتئین سنبله به قربانی ناشناس منتقل می شود و گاهی اوقات به جای نجات او، او را می کشد.

با توجه به موارد فوق، CDC هنوز واکسیناسیون علیه کووید-19 را برای افرادی که باردار هستند، شیر می دهند، در حال تلاش برای بچه دار شدن هستند یا ممکن است در آینده باردار شوند، توصیه می کند.

اما داره بدتر میشه

دکتر مایک آیدن، لوک مونتانیه و ولادیمیر زلنکو معتقدند که تیراندازی به کووید-19 می‌تواند طول عمر را تا چندین دهه کاهش دهد. زلنکو می‌گوید: «این تأثیر مطلق بر باروری دارد، ما هنوز نمی‌دانیم تا چه حد». دکتر استفانی سنف و جودی میکوویچ با این گفته موافق هستند.

دکتر جوزف مرکولا اعلام کرد که بایرام بریدل، دکترای ایمونولوژیست و محقق واکسن کانادایی، به مطالعه توزیع زیستی فایزر از آژانس نظارتی ژاپن دسترسی پیدا کرده است. او حقایقی ناشناخته در مورد یک "مشکل بزرگ در مورد همه واکسن‌ها علیه COVID-19" پیدا کرد. بریدل دریافت که mRNA واکسن فایزر و پروتئین اسپایک متعاقب آن به جای اینکه در نزدیکی محل واکسیناسیون بماند، "در عرض چند ساعت به طور گسترده در بدن توزیع می شود". از آنجایی که پروتئین خار یک سم است، می تواند "باعث آسیب قلبی عروقی و عصبی شود." این امر می‌تواند منجر به تجمع سم در تخمدان‌های زنانی شود که تزریق کرده‌اند، باعث لخته شدن خون، خونریزی غیرطبیعی، ناباروری، درد در محل تزریق، التهاب قلبی، حملات قلبی، آلرژی‌های شدید، اسهال و غیره شود. علاوه بر این، 30000 زن گزارش دادند که دوره های قاعدگی آنها پس از دریافت واکسن کووید-19 تغییر کرده است.

بریدل در مصاحبه ای با الکس پیرسون گفت: ما اشتباه بزرگی مرتکب شدیم. ما فکر می کردیم که پروتئین اسپایک یک آنتی ژن هدف عالی است. ما هرگز نمی دانستیم که پروتئین خار خود یک سم و یک پروتئین بیماری زا است. بنابراین وقتی افراد را واکسینه می‌کنیم، ناخواسته آنها را با یک سم تلقیح می‌کنیم.» برای یک فرد غیرپزشکی عجیب به نظر می‌رسد که به بدن دستور دهد تا خود چیزی (پروتئین خار) را ایجاد کند که بدن را از بین می‌برد.

"ما یک اشتباه بزرگ مرتکب شدیم" اعتراف صادقانه ای است که فالگیرها در واشنگتن زیاد شنیده نمی شوند. اکنون دنیا با اشتباه آنها زندگی می کند. اما بر اساس مطالعه جان هاپکینز، اشتباهات پزشکی سومین علت مرگ در آمریکا بود (250000 نفر در سال)، در حالی که گزارش‌های دیگر ادعا می‌کردند که مرگ و میرها ممکن است به 440000 برسد. اگر پزشکان مستقل از کووید درست بگویند، تعداد کل خواهد شد. میلیون ها نفر در سال آینده

اکنون به ما گفته شده است واکسینه شده افراد ممکن است بیش از آنچه قبلا تصور می شد در برابر بیماری های جدی آسیب پذیر باشند. بلومبرگ بر اساس گزارشی که در آمریکا منتشر شده است، محققان آمریکایی می گویند به نظر می رسد افراد واکسینه شده به میزان شگفت آور بالایی از ویروس کرونا مبتلا می شوند. بلومبرگهمچنین گفته می شود که ترس از صدمات جدی تر از واکسینه شده وجود دارد. بیماران واکسینه شده پس از واکسیناسیون علیه کووید-19 واکنش های جدی مانند فلج بل، تبخال، لخته شدن خون، خونریزی، حملات قلبی، فلج، زونا و غیره را گزارش می کنند.

به طور خلاصه، هنگامی که واکسن کووید-19 را دریافت می کنید، عاملی به شما تزریق می شود که به بدن شما دستور می دهد یک سلاح بیولوژیکی در سلول های خود تولید کند. دکتر پیتر مک کالو، کارشناس کووید در بیلور، گفت که این "بیوتروریسم از طریق تزریق" است.

آخرین سیستم گزارش دهی واکسن دولت در مجموع 875651 "عوارض جانبی" را نشان می دهد. این شامل بیش از 127000 ویزیت پزشک، 18461 مرگ، 83000 بستری شدن در بیمارستان، 92000 ویزیت اورژانسی، 26000 معلول، 12131 میوکاردیت، 10981 فلج بل، 8400 حمله قلبی است. 2887 سقط جنین، به علاوه اثرات بسیار کوچکتر.

آمریکایی ها آزادی، شغل، سلامت عقل خود و غیره را به دلیل احتمال یک اونس امنیت کنار می گذارند.

شما قبلاً می دانید که اطلاعات متناقض زیادی در مورد COVID وجود دارد. خواننده متفکر و نگران بدون آگاهی کامل و بررسی دقیق برای دریافت ضربه مورد آزار، گورکن، ضرب و شتم یا سیاه نمایی قرار نخواهد گرفت.

همه باید بیدار، آگاه، هوشیار، مضطرب و فعال در حفظ سلامت خود باشند. اگر نه، اگر کادر پزشکان مستقل درست باشد، زنده نخواهند بود.

به نظر من حق با آنهاست.

انسان موجودی آزاد است که بین خوبی و بدی، زیبایی و زشتی، حقیقت و خطا یکی را انتخاب می کند و باید با انتخاب آزادانه ای که می کند زندگی کند.

با این حال، این باید انتخاب او باشد.

لینک پست اصلی مقاله و مقالات بیشتر از Don Boys, Ph.D.

که در گزارش در مورد سیم راست یک انجمن پزشکی نیست و ادعا نمی کند که انتخاب های پزشکی خود را به عنوان یک حکم حرفه ای پزشکی هدایت می کند. مانند همیشه، ما همه خوانندگان را تشویق می کنیم که برای مشاوره پزشکی با یک پزشک مشورت کنند. هدف ما ارائه اطلاعات قابل اعتماد به خوانندگان برای انجام بررسی و نتیجه گیری لازم است.

اگر این مقاله را آموزنده می دانید، لطفاً کمک مالی کوچکی برای ما در نظر بگیرید فنجان قهوه برای کمک به حمایت از روزنامه نگاری محافظه کار - یا برای گسترش این خبر. متشکرم.

منبعی برای انتشار یک مقاله اصلی RWR.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب