نکات مهم برنامه اسکیل ورکر کانادا

همانطور که می دانید از سیستم Express Entry برای شرکت اسکیل ورکر کانادا در برنامه فدرال کارگران ماهر استفاده می

توسط ABTINNEWS در 24 شهریور 1399
همانطور که می دانید از سیستم Express Entry برای شرکت اسکیل ورکر کانادا در برنامه فدرال کارگران ماهر استفاده می شود و یکی از اصلی ترین شرایط و شرایط موفقیت در سیستم Express Entry داشتن تجربه کاری مناسب و کافی است.

اسکیل ورکر ساسکاچوان

بنابراین ، بسیاری از کاربران محترم سایت و مشتریان عزیز ، اسکیل ورکر کانادا سوالات مربوط به شرایط لازم برای سابقه کار را برای دریافت امتیاز تحت برنامه فدرال کارگران ماهر در کانادا می پرسند و می خواهند بدانند تحت چه شرایطی می توانند امتیازات لازم را در قسمت تجربه کار دریافت کنند. . سیستم Express Entry را دریافت می کنید؟ برای واجد شرایط شدن در دوره کارآموزی ، باید ثابت کنید که در اسکیل ورکر کانادا 10 سال گذشته حداقل 1 سال سابقه کار کامل (یا معادل نیمه وقت) داشته اید. اول از همه ، باید توجه داشت که طبق قانون کار کانادا ، کار تمام وقت حداقل 30 ساعت در هفته و کار نیمه وقت حداقل 15 ساعت در هفته و 2 سال کار تمام وقت تعریف شده است. کار نیمه وقت معادل 1 سال کار تمام وقت است. مورد دیگری که برای تجربه کاری داوطلب در برنامه کارگران واجد شرایط در کانادا بسیار مهم است این است که تجربه کاری باید:

اسکیل ورکر استرالیا

1. مداوم بود ۲. شما برای آن حقوق دریافت کردید. (یعنی اگر کار شما بصورت اسکیل ورکر کانادا داوطلب یا کارورزی انجام شده باشد قابل قبول نیست) سوال: آیا شما نیاز به تجربه بیمه در فرآیند کارگر ماهر فدرال کانادا دارید؟ نه در هیچ کجا عنوان نشده است که برای ارشد بودن گواهینامه بیمه لازم است ، اما ارائه نامه بیمه اثبات ارشدیت برای متقاعد کردن افسر مهاجرت را آسان می کند. شایان ذکر است که در صورت نداشتن بیمه ، سایر اسناد (مانند قرارداد کار ، فیش حقوقی اسکیل ورکر کانادا و غیره) به همراه معرفی نامه ای که ارائه می دهید موثر خواهند بود. س :ال: آیا می توانم در برنامه کارگران ماهر فدرال کانادا بر اساس تجربه کاری خود هنگام تحصیل امتیاز کسب کنم؟ پاسخ این سوال برای دو گروه از مردم الف) کسانی که هنگام تحصیل در کانادا کار می کردند ب) کسانی که هنگام تحصیل در خارج از کانادا ، به عنوان اسکیل ورکر کانادا مثال در ایران کار می کردند متفاوت است.

تشکیل پروفایل اکسپرس اینتری

اگر در کانادا هستید ، ممکن است طبق این قانون که به شما اسکیل ورکر کانادا اجازه می دهد 20 ساعت در هفته هنگام تحصیل کار کنید ، نیمه وقت کار کرده اید ، اما متأسفانه نمی توانید از این تجربه نیمه وقت هنگام تحصیل در قسمت Express Entry Score استفاده کنید. کسب کنید علاوه بر این ، اگر در کانادا به تنهایی کار کنید ، متأسفانه نمی توانید از قسمت اسکیل ورکر کانادا تجربه کاری امتیاز کسب کنید. حال ، اگر هنگام تحصیل در خارج از کانادا کار می کردید و یا خود اشتغالی داشتید ، می توانید از این تجربه کاری برای کسب امتیاز در برنامه کارگران ماهر فدرال استفاده کنید. این امر برای بستگانی که امتیازات خود را محاسبه می کنند اسکیل ورکر کانادا بسیار مهم است و مطابق قانون فوق ممکن است فکر کنند که حق با آنهاست ، اما برعکس نیستند. نکته بسیار مهم دیگر این است که طبق قانون کار ایران ، 44 ساعت کار در هفته به عنوان کار تمام وقت شناخته شده است ، اما قانون کار کانادا 30 ساعت در هفته تعیین کرده است. به یاد داشته باشید ، شما نمی توانید آن 14 ساعت کار اضافی را به اسکیل ورکر کانادا عنوان تجربه کار بیشتر برای کسب امتیاز بالاتر حساب کنید.

فرم اکسپرس اینتری کانادا

آخرین و مهمترین لحظه: هر سابقه کاری که نشان می دهید باید در سطح 0 اسکیل ورکر کانادا یا A یا B باشد. این بسیار مهم است و برای برنامه کارگران ماهر فدرال ، این تنها 3 سطح کار است که یک تجربه کاری قابل قبول را ارائه می دهد. Express Entry یک سیستم آنلاین کانادایی است که از طریق آن دولت کانادا درخواست های مهاجرت برای اقامت دائم را پردازش می کند. این سیستم شامل سه نوع یا دسته است: برنامه کارگران مهارتهای فدرال (FSWP): یک برنامه محبوب برای کارگران ماهر با تجربه کافی برای اسکیل ورکر کانادا مهاجرت دائمی به کانادا و اغلب مورد توجه مهاجران قرار دارد. برنامه مهارت های فدرال (FSTP): این برنامه برای برخی از کارگران ماهر در مشاغل و مشاغل اسکیل ورکر کانادا خاص است که می خواهند به طور دائم به کانادا مهاجرت کنند. این برنامه شامل بیشتر مشاغل فنی در زمینه های مختلف است. گروه تجربه کانادایی (CEC): این مخصوص افرادی است که حداقل یک سال در کانادا کار کرده اند اسکیل ورکر کانادا و اکنون می خواهند به طور دائم به کانادا مهاجرت کنند. البته برنامه های کارگر ماهر شامل برنامه های خاص کشور نیز می باشد. کارگر ماهر ساسکاچوان یکی از مهمترین برنامه های مهاجرتی استانی است اسکیل ورکر کانادا که شرایط مطلوبی برای مهاجران برای کسب امتیاز دارد. از جمله مزایا و معایب برنامه استانی ساسکاچوان برای مهاجران ، ارزیابی حتی تا سن 45-50 سالگی و همچنین کسب نتیجه ای کمتر از نمره زبان CLB 7 است که می تواند فرصت خوبی برای مهاجران باشد. مدارک مورد نیاز برای اقامت در کارگر ماهر کانادا متقاضیان مهاجرت طبق برنامه کانادایی برای کارگران اسکیل ورکر کانادا ماهر باید اسناد مختلفی را تهیه کنند ، ک
آخرین مطالب