میرویس در زمینه تولید مدونا: "من او را با گاو نر مقایسه نمی کنم اما" - موسیقی

[ad_1] مirwais Ahmadzaï در تلاش است تا همکاری همیشگی خود مادونا را بیان کند. "شما گاوبازی را می دانید؟" او

توسط ABTINNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

مirwais Ahmadzaï در تلاش است تا همکاری همیشگی خود مادونا را بیان کند. "شما گاوبازی را می دانید؟" او شروع می کند شوم. "این کار به این دلیل کارساز است که گاو نر بسیار قدرتمند است و شما باید آن را ضعیف کنید." درست. "سریع ، من مدونا را با یک گاو مقایسه نمی کنم ،" او سریع اضافه کرد ، "اما او در آن زمان بسیار قدرتمند بود."

پاریسی ، که روز جمعه 60 ساله می شود ، تماس تلفنی 90 دقیقه ای ما را با پروازهای مشابه فانتزی ، فریبنده ، ارتباط بین Brexit و بودریار و پرتاب بمب های حقیقت گرایانه را نشان می دهد. و این قدرت را از نزدیک شاهد بوده است. از اواخر دهه 70 موسیقی دان فرقه ای در فرانسه ، و تحت تأثیر افرادی مانند Air و Daft Punk ، احمدزاگ در سال 1999 توسط مدونا از حاشیه جدا شد. او به موفقیت در تجربه تجربه دوران خود کمک کرد ، و مارک خود را به شدت فیلتر کرد. ، اکانت الکترونیکی مینیمالیستی به آلبوم 11 متری فروش این سوپراستار Music. اثرانگشت های صوتی او بیش از دو تک آهنگ بود که بلافاصله به کانون Madge که قبلاً در حال طغیان بود ، راه یافت: گزاف گویی الکترو خوشمزه آهنگ تیتراژ و کنسول کشوری ران که به من سیلی می زند ، به من نگو.

سه سال بعد ، زندگی سیاسی با تفکر سیاسی ، یک اختلاف شدید ، قبل از اینکه احمدزا به ناپدید شود در بیابان پاپ آمد. با این حال ، این جفت دوباره برای آلبوم سال گذشته Madame X متحد شدند. چگونه او دوباره او را محکم کرد؟

مدونا هنگام نمایش آهنگ هایی از زندگی آمریکایی در نیویورک ، 2003 ، میرویس احمدزا را می بوسد.
مدونا هنگام نمایش آهنگ های زندگی آمریکایی در نیویورک ، 2003 ، میرویس احمدزا را می بوسد. عکس: Frank Micelotta / گتی ایماژ

او می گوید: "بسیار ساده - او با من تماس گرفت." "پس از انتخاب دونالد ترامپ بود و افراد مشهور زیادی بودند که می گفتند ،" من آمریکا را ترک می کنم [if he wins]وی با اشاره به نقل مکان مادونا به پرتغال گفت: "و به جز او هیچ یک از آنها خارج نشدند." "به همین دلیل من باید از او دفاع کنم. داشتن شهامت اعتقاداتت خنک است. "

شاید مدونا در احمدزا نیز این موضوع را تشخیص داده باشد. بیست سال پس از انتشار آلبوم انفرادی دستیابی به موفقیت ، او با یک تک آهنگ جدید 2016 - My Generation و یک آلبوم آینده ، The Retrofuture بازگشت. یک آهنگ عمدتا سازنده ، تمام مصنوعات تیز و باس اسید مارک تجاری ، 2016 - My Generation همراه با یک ویدیوی متحرک چشم نواز از کارگردان برنده اسکار ، Ludovic Houplain ارائه می دهد که نمای پانورامایی از زندگی مدرن ، از اعتیاد به پورنو را ارائه می دهد (یک بخش دارای آسمان خراش فالوسهای انزالی) ، تا ظهور راست افراطی.

احمدزا گفت ، این آهنگ سه سال پیش به پایان رسیده بود ، اما وقتی مدونا دوباره تماس گرفت ، حاشیه ساز شد. وی پس از آنكه با مصاحبه ترامپ از قبل از انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور در سال 2016 مواجه شد كه در آن از محكومیت "جادوگر بزرگ سابق KKK" دیوید دوك خودداری كرد ، به آن بازگشت. "پس ، چند هفته پیش ، [the president] از او س askedال شد که آیا او برتری طلبان سفیدپوست را محکوم می کند یا خیر و او گفت که نمی داند. بنابراین او تغییری نکرده است. به همین دلیل می خواستم اکنون آن را آزاد کنم. "

ویدئو آرت توسط Ludovic Houplain برای نسخه محدود وینیل 2016 - نسل من در روز ضبط فروشگاه.
ویدئو آرت توسط Ludovic Houplain برای نسخه محدود وینیل 2016 - نسل من در روز ضبط فروشگاه. عکس: -

Retrofuture سومین آلبوم او طی 30 سال آینده خواهد بود ، نرخ کار نه تنها نشان دهنده بیزاری وی از منظر موسیقی فعلی است - "این همیشه 80٪ تلخه و 20٪ خوب بوده است ، اما در این 10 سال گذشته [the latter] فقط 5٪ ، بعضی اوقات 2٪ بوده است "- اما همچنین چیزی عجیب تر است. "شما یکپارچه های سیاه را که در 2001 کوبریک: یک ادیسه فضایی ظاهر می شود می دانید؟" او می گوید "خوب ، آنها وقتی ظاهر می شوند که در جامعه تغییر ایجاد شود. بنابراین فکر می کنم زمان مناسب آلبوم من است. من مانند یکپارچه ها ایده ساختن چیزها را در صورت تغییر دوست دارم. "

"هرج و مرج" همه گیر جهانی نیز کمک می کند. "برای مردم این وحشتناک است - بیکاری ، بحران اجتماعی - اما برای موسیقی ، شاید خوب باشد که از این دوره خارج شود." علی رغم سال کردن ، "آیا دوست دارید بوگی ووگی داشته باشید؟" از طریق موسیقی مدونا ، او به طرز شگفت آوری از مشکلات پیش روی صنعت کلابینگ بی احساس است. "چه کسی ضبط رقص می خواهد؟ دیگر هیچ باشگاهی وجود ندارد. " بنابراین ، شما موسیقی رقص نمی سازید؟ "من یک دورگه هستم. مردم سعی می کنند از من تعریف کنند ، اما من دوست ندارم یک چیز باشم. "

برادری احمدزاگ در سنین جوانی تعریف شد. خانواده وی در لوزان سوئیس به دنیا آمدند ، جایی که مادر ایتالیایی وی با پدر افغان خود ملاقات کرد ، خانواده قبل از نقل مکان به پاریس در شش سالگی به کابل نقل مکان کردند. او می خندد: "آمدن از افغانستان در دهه 60 مانند آمدن از آلمان یا آمریكا نبود ، بلكه مانند آمدن از مریخ یا مشتری بود." میراث او همچنین به این معنی بود که او دائما در جستجوی خانه بود: "من همان چیزی هستم که آنها در فرانسه می خوانند متیس، یک فرد مختلط اگر من به افغانستان بروم آنها می گویند ، "تو یک خارجی هستی" و اگر من به ایتالیا بروم همانطور است. "

دختر تاکسی در سال 1981 ، با میرویس روی گیتار

احمدزاگ با تحریک آنچه او "سلطنت سکوت" تحریک شده توسط تنهایی خانواده اش تحریک می کرد ، شیفته موسیقی ، به ویژه جیمی هندریکس شد. وی اولین گیتار خود را در 12 سالگی دریافت کرد و در سال 1978 ، گروه موج جدید Taxi Girl ، 17 ساله را تشکیل داد. "او می گوید ،" عضویت در یک خانواده ، هدف من این بود که در یک گروه موسیقی باشم. " تحت تأثیر امثال Blondie ، Stooges و Kraftwerk ، Taxi Girl اغلب توسط حاشیه سازان موسیقی فرانسه که از جوانی خود مشکوک بودند در حاشیه نگهداری می شدند.

وی می گوید: "در انگلیس از هنرمندان جوان تجلیل می شود ، اما در فرانسه باید حداقل تا 30 سالگی صبر كرد." "مردم آن را درک نکردند. برای من ، ما با گروههایی مانند Magazine یا Stranglers در یک سطح بودیم. " مدتی دختر تاکسی درگیر سیاست بود ، با لورن سینکلر نوازنده کیبورد فقید خود با جوئل اوبرن از گروه تروریستی چپ افراطی Action Directe قرار گرفت. "ما از نظر سیاسی بسیار آگاه بودیم ، اما موسیقی بهتر بود. زیرا وقتی شروع به وارد شدن به سیاست می کنید باید متعهد شوید. "

مواد مخدر مسئله ای بود. درامر آنها ، پیر ولفسون ، در سال 1981 از یک توپ سرعت - مخلوطی از هروئین و کوکائین - درگذشت ، در حالی که سینکلر و خواننده دانیل دارک ، که در سال 2013 درگذشت ، اعتیاد داشتند. احمدزاï می گوید: "در آن زمان همه طراحان لباس هروئین کار می کردند." "من خیلی جوان مواد مخدر را شروع کردم ، اما دو سال پس از شروع کار دختر تاکسی ، من متوقف شدم. بقیه گفتند که من باهوش ترین فرد هستم. "او با خنده ای سخت اضافه می کند. گروه در سال 1986 به پایان رسید ، اما نفوذ آنها بیشتر شد. "برای گروههایی مانند Daft Punk ، آنها فقط موفقیت را می دانند. دختر تاکسی ، ما یک گروه فرقه بودیم. من طیف کاملی را در کار خود داشته ام - از یک گروه گمشده از یک طرف تا مدونا از سوی دیگر. "

جلد آلبوم تولید میرویس.
جلد آلبوم تولید میرویس. عکس: Stéphane Sednaouï

در بیشتر دهه 90 ، احمدزا در ژانرهای مختلف از پاپ مجلسی صوتی گرفته تا آلبومی از جنگل منتشر نشده پرسه می زد. در سال 1999 ، احمدزا با امضای برچسب مستقل خود ، Naive Records ، به سونی در انگلستان ، به دنبال یک برچسب آمریکایی برای انتشار تولید بود ، یک اثر الکترونیکی براق که ضربات لکنتی را با گیتار آکوستیک و آوازهای خودکار تنظیم کرد. احمدزاï که تحت تأثیر نحوه کارکرد Prodigy در امریکا توسط برچسب ماوریک مدونا قرار گرفته بود ، از دوست عکاس خود استفان Sednaouï ، که فیلم ویدئوی تب Madonna را کارگردانی کرده بود ، خواست که آهنگ اصلی Disco Science را برای مدیر خود Guy Oseary ارسال کند.

احمدزا گفت: "او آن را دوست داشت و آن را منتقل کرد." "وقتی او این را شنید گفت:" این همان کاری است که من می خواهم انجام دهم "، بنابراین ما آن را امتحان کردیم." آیا در آن زمان او طرفدار کار او بود؟ وی می گوید: "من نمی دانم شما از جنبش موقعیت گرایی اطلاع دارید یا خیر ، اما یكی از صحبت های آنها قطع رابطه با قهرمان بود. من عاشق مدونا هستم اما نمی گویم طرفدارم بود. من برخورد هواداری نداشتم. "

جلسات اولیه آنها با مانع زبان پیچیده بود. او می خندد: "او همیشه می گوید من نمی توانم انگلیسی صحبت كنم ، اما او با لهجه آمریكایی صحبت می كند و خیلی سریع. او بسیار بی تاب است - همه این را می دانند. " بعد از الکترو بازیگوش موسیقی ، فولکترونیک سمت چپ تر American Life ظاهر شد. این کار با تک آهنگ اصلی و آهنگ تیتراژ بد آغاز شد ، که شامل مدونا بود که به سبک حلقه زدن انگشتان پا درباره کلاس های یوگا ، عادت های نوشیدن قهوه و جت شخصی خود می پرد.

آه می کشد: "بله ، ما بحث بزرگی در مورد رپ داشتیم." "ما نسخه دیگری را انجام دادیم که بیشتر در ترکیب باشد. اما من دوست دارم تحریک کنم ، به همین دلیل است که در نهایت من در این مورد با او مبارزه نکردم. " صدای او نرم می شود ، کاری که هنگام بحث درباره مادونا بسیار کار می کند. "او فقط کاری را که دوست دارد دوست دارد. حتی با مادام X ، و کار با [26-year-old Colombian singer] مالوما ، مردم مانند او بودند ، "او نباید چنین کاری کند." او فقط اهمیتی نمی دهد. اگر واکنش خوب نبود ، درست بود. "

زمانی که مدونا بازگشت طوفانی را در سال 2005 با اعترافات در یک آلبوم Dance Floor انجام داد ، احمدزا سوخته شد. او با دقت می گوید: "من قرار بود قسمت بزرگی از اعترافات را انجام دهم ، اما مجبور شدم آنجا را ترك كنم." "من در دو مسیر کار کردم ، اما قرار بود که حدود پنج یا شش کار را انجام دهیم." او محرمانه است که چرا او را ترک کرد. "صادقانه بگویم با شما ، اگر امروز بود من چنین کاری نمی کردم. من برخی از مسائل را برای حل و فصل داشتم. " علاوه بر این ، او هرگز قرار نبود که یک تهیه کننده زیرزمینی برای استخدام باشد: «من قبل از مدونا یک هنرمند بودم. این یکی از رازهای رابطه ماست. من هم یک هنرمند هستم و او این را می داند. "

مانند همه هنرمندان ، شامل مدونا ، احمدزاو نیز از تناقض برخوردار است. وی که یک موزیسین فرقه ای با اعتراف به خود و دارای سوپراستاری در شماره گیری سریع است ، یک همه گیری جهانی نابود کننده فرهنگ را برای بازگشت به موسیقی انتخاب کرده است. نه تنها این ، بلکه او در آستانه انتشار یک آهنگ و ویدیوی شروع مکالمه است که از آلبومی با نام های ثابت مانند ریچارد اشکروفت و کایلی مینوگ گرفته شده است ، به عنوان بخشی از اعتراض تجربی.

وی می گوید: "من برای پخش جریانی یا نمایش فیلم اهمیتی نمی دهم." "ما درصورت امکان صفر نمایش یا جریان صفر در نظر داریم." درست. "من می خواهم نحوه انتشار رکوردها را تغییر دهم. فقط یک قطره در اقیانوس است ، اما تحریک کردن خوب است. "

2016 - نسل من به عنوان بخشی از Record Store Day در 24 اکتبر منتشر شد.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب