مهاجم خوب کلیسا به عنوان یک جوان 21 ساله تونسی معرفی شد | اخبار جهان

[ad_1] مردی که روز پنجشنبه در یک حمله با چاقو در کلیسایی در نیس واقع در ساحل آزور فرانسه سه نفر را کشت ، به

توسط ABTINNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]

مردی که روز پنجشنبه در یک حمله با چاقو در کلیسایی در نیس واقع در ساحل آزور فرانسه سه نفر را کشت ، به عنوان براهیم آویسائویی ، مهاجر 21 ساله تونسی نامگذاری شده است.

اوئسائوی در اواخر سپتامبر وارد جزیره لامپدوسا در ایتالیا شد ، زمانی که مقامات وی را قبل از آزادی با دستور خروج از ایتالیا در قرنطینه ویروس کرونا قرار دادند. منابع نزدیک به تحقیقات به خبرگزاری فرانسه گفتند ، او در اوایل ماه اکتبر وارد فرانسه شد.

مقامات فرانسوی می گویند وقتی پلیس پس از حمله وی را شلیک کرد و زخمی کرد ، آئوسائی هیچگونه شناسنامه ای بر روی وی نداشت ، اما سندی را به همراه داشت که نام او را از صلیب سرخ ایتالیا می داد. وی هیچ تقاضای پناهندگی سیاسی در فرانسه نکرده بود.

دادستان های سیسیل به گاردین تأیید کردند که آویسائوی در 20 سپتامبر وارد لامپدوسا شد ، سپس 14 روز را در یک قایق قرنطینه به سر برد تا اینکه در 9 اکتبر به باری در سرزمین اصلی منتقل شود.

ورود زیاد از تونس به این معنی است که روشهای بازگشت به کشور ایتالیا اغلب به تأخیر می افتد. در عوض ، به طور مرتب "برگ خروج" به تونس ها داده می شود که آنها را مجبور می کند ظرف هفت روز ایتالیا را ترک کنند. آئوسائی چنین دستوری را دریافت کرده بود ، اما مانند بسیاری دیگر ، به طور غیرقانونی به فرانسه سفر کرد.

دادستان های سیسیلی همچنین تأیید کردند که آئوسائی هیچ اوراق با وی نبوده و گفته است که تصویری از وی که توسط پلیس فرانسه منتشر شده با تصویری که در دست آنها است مطابقت دارد.

به گفته قاضیان ، "فرضیه فعلی و محتمل ترین" این است که او با یک کشتی کوچک به لامپدوسا سفر کرده است.

یوروپول در گزارشی در اوایل سال جاری اعلام کرد که هیچ نشانه ای از استفاده سیستماتیک "مهاجرت بی رویه" توسط سازمان های تروریستی وجود ندارد.

با این حال کمیته ای از کارشناسان سازمان ملل متحد گفت ، دستگیری 9 سوری ، یک مصری و یک ترکمن در قبرس در ماه مه سال 2020 ، همه با گروه های وابسته به داعش یا القاعده مرتبط بودند ، نشان داد که تروریست های بالقوه می توانند از راه های مهاجرت غیرقانونی برای رسیدن به اروپا

ماتئو سالوینی ، وزیر سابق راست افراطی ایتالیا ، گفت که اگر گزارش های آویسائوی در لامپدوسا تأیید شود ، لوسیانا لامورژه ، وزیر کشور فعلی باید استعفا کند یا برکنار شود.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب