مقاله ای در مورد سئو seo

جستجوگرها خارجی (صفحه نزدیک جستجوگرها) جستجوگرها مقالات و جستجوگرها سایت SEO خارجی همه فعالیت هایی است که شم

توسط ABTINNEWS در 11 تیر 1399
جستجوگرها خارجی (صفحه نزدیک جستجوگرها) جستجوگرها مقالات و جستجوگرها سایت SEO خارجی همه فعالیت هایی است که شما و دیگران (سایت های دیگر) در خارج از سایت برای دریافت رتبه بندی در نتایج جستجو بالا. اگر چه SEO در صفحات در سایت رخ می دهد ، شما باید سعی کنید به انجام استراتژی SEO خود را در خارج از صفحه نیز هست. در این مقاله ، ما چیزهایی مانند لینک های ارسال ، شبکه های اجتماعی ، E-T ، سیگنال های آنلاین و غیره را بررسی می کنیم تا نشان دهد چقدر SEO خارجی می تواند به یک وب سایت نیاز داشته باشد. البته ، رتبه بندی و محل صفحات سایت شما برای کسب و کار شما مهم است. بنابراین ، ما توصیه می کنیم خواندن این مقاله ، که یک استراتژی خوب برای بهینه سازی سایت شما است. مقایسه سئو خارجی و سئو داخلی SEO خارجی چقدر مهم است ؟ 10 خارجی تکنولوژی SEO مقایسه سئو خارجی و سئو داخلی مقایسه جستجوگرها در صفحه با جستجوگرها در صفحه نزدیک اگر ما بهتر می تواند به مقایسه seo خارجی با seo داخلی. ما درک می کنیم که چگونه بسیاری از عوامل SEO خارجی به طور موثر در وب سایت ما. به طور کلی ، در مقایسه با SEO داخلی ، بسیار سخت تر است که سایت را با جستجوگرها ترک کنید ، بنابراین برای دریافت نتایج خوب. اول ، ما تاثیر بر روی سایت را نمی بینیم ، و در مرحله دوم ، ما باید در وب سایت SEO خارجی برای مدت زمان طولانی نگاه کنید. در مقابل ، SEO داخلی دارای اولویت مهم تر در وب سایت است ، اما SEO خارجی در شبکه ، اعتمادپذیری و ارتباطات نقش بزرگی دارد.

SEO خارجی چقدر مهم است ؟

لینک های برگشت و سایر فاکتورها خارج از سایت سیگنال های مهم برای الگوریتم های گوگل هستند و به عنوان بخشی از عامل رتبه بندی گنجانده شده است. اگرچه گوگل اغلب الگوریتم خود را تغییر می دهد ، که هر صفحه را بر اساس عوامل تجزیه و تحلیل می کند ، ۵۰ ٪ از عوامل رتبه بندی به عنوان SEO خارجی در نظر گرفته شده است. اکنون, برای اطمینان از اینکه گوگل با استفاده از سیگنال های خارجی در رتبه بندی خود را, شما باید از طریق دستورالعمل های کیفیت گوگل بروید. راهنمای رتبه بندی google بر اساس کیفیت (رهنمودهای ارزیابی Google) است و در اینجا چیزی است که در سایت شما وجود دارد. عوامل کیفیت محل بسیاری از تاکید بر اعتبار سایت برای تحقق بخشیدن به این که می تواند سایت یا نه اعتماد. گوگل در حال بررسی تحقیقات اعتباری (تحقیقات شهرت) سایت, مانند بررسی آنلاین. این بررسی بازار شامل تمام معیارهایی است که رتبه بندی را تحت تاثیر قرار می دهد.

10 خارجی تکنولوژی SEO

در این بخش ، شما در مورد برخی از تکنیک های که از اهمیت بالا در جستجوگرها خارجی ، و یا برخی از آنها هستند که رانندگان را بخوانید. در هر صورت ، پس از تمام این پروژه ها می توانید موقعیت های بالا برای سایت خود را ایجاد کنید. 1. پشتیبان گیری از لینک های مورد نظر خود را. هنگامی که صحبت کردن از جستجوگرها خارجی ، اولین چیزی که به ذهن می آید ، لینکی است که وب سایت دریافت کرده است. در واقع ، ما نیاز به در نظر گرفتن کیفیت backlinks خود و به دنبال بازگشت از وب سایت های مربوطه و قدرت. البته ، راههای زیادی برای دریافت لینک وجود دارد ، به عنوان مثال ، شما می توانید یک لینک رایگان از منابع مختلف دریافت کنید ، و یا شما می توانید یک راه حل کار به روز شده با گرفتن یک لینک طبیعی در ماده 10 دریافت کنید. 2. تقویت برند به عنوان کسب و کار و وب سایت آگاهی از نام تجاری ما به سرعت در حال رشد ، ما می توانیم یک دلیل برای کاربران به کلیک بر روی ایجاد کنید. نام تجاری در Google factor یک سیگنال معاملاتی تجاری شناخته شده است. با قرار دادن فیلم در یوتیوب ، شما می توانید نام تجاری خود را بالا ببرید. از آنجا که فیلم را می توان در مقابل بسیاری از مردم قرار داده ، بیشتر کاربران در مورد صحبت و یا نوشتن نام تجاری خود را. علاوه بر داشتن حساب های اجتماعی که ما در مورد بعد صحبت خواهیم کرد ، می توانیم برندهای تجاری ایجاد و تثبیت کنیم. 3. دریافت الکترونیکی خود را افزایش-T ارزیابی کیفیت محتوای E-T یکی از فاکتورهای جدید گوگل در ۲۰۲۰ است ، یک سیگنال مهم برای گوگل است و به عنوان یک عامل مهم در جستجوگرها در خارج از کشور تبدیل شده است. گری الیز ، یک کارمند گوگل ، می گوید: لینک و نظرات دو عامل می تواند کمک به اضافه کردن زیادی به E-A-T سایت. افزایش E-T از نتایج آلی کمک می کند تا مقدار زیادی و اعتماد کاربران را در نام تجاری خود را افزایش می دهد. به عنوان مثال ، اگر شما نویسنده یک وب سایت را معرفی کنید ، کاربران مورد اعتماد مقالات بیشتری خواهند داشت و گوگل با کیفیت صفحه شما رتبه بندی می کند. شما می توانید از مقاله E-T برای افزودن اطلاعات مربوط به فاکتورهای جدید Google استفاده کنید. 4- فعالیت سایت را با ارسال پست مهمان نمایش دهید برای ارسال یک پست مهمان ، شما باید مطالب را در وب سایت های دیگر منتشر کنید که شما را به عنوان یک متخصص حوزه معرفی کرده و مؤثر باشد. معمولاً این پست ها به شما کمک می کنند تا یک بازدید کننده ، مشتری یا حتی خدمات و تخصص خود را به دیگران معرفی کنید. تنها نکته ای که باقی می ماند این است که شما باید وب سایتی شبیه به حوزه تجارت خود پیدا کنید ، که ارزش ارسال پست های مهمان را دارد و به شما امکان می دهد. سرانجام با ارسال پست مهمان خود می توانید در صنعت خود شناخته شوید و در زمینه تخصص ارتباطات بیشتری داشته باشید. 5. تبلیغات در رسانه های اجتماعی تبلیغات در مخاطبین رسانه های اجتماعی گروه های مختلفی را به سمت شما جذب می کند و می تواند بازدیدهای از دست رفته شما را به صفحات سایت شما بازگرداند. این روش یکی از بهترین راه هایی است که می توانید با به اشتراک گذاشتن هرگونه اطلاعات از سایت ، تبلیغات خود را به اشتراک بگذارید. به عنوان یک تکنیک سئو خارجی موثر باشید و از ترافیک زیادی برخوردار شوید. 6. بازاریابی ایمیل را در استراتژی خود قرار دهید بازاریابی نامه الکترونیکی راهی است که ما محصولات یا خدمات خاصی را به مشتریان ارائه می دهیم. در حقیقت ، مشتریان از علائم ، فرمهای تماس و موارد دیگر استفاده می کنند. این را می توان در کارزارهای بازاریابی از پیشنهادها و توافق های فصلی مطلع کرد. راه های بسیاری برای بازاریابی وجود دارد اما بازاریابی از طریق ایمیل هنوز راهی سریع ، انعطاف پذیر و مقرون به صرفه برای جذب مشتری است. بازاریابی از طریق ایمیل می تواند به بازگشت کاربران به سایت به طور مکرر و با اشکال مختلف پیام رسانی هدفمند کمک کند. اگر در مورد تأثیر بازاریابی ایمیل از طریق SEO اطلاعات کافی ندارید ، از شما دعوت می شود این مقاله را بخوانید. 7. سوالات و پاسخ ها را در صفحات خود ارسال کنید کاربران همیشه برای یافتن جواب شما به دنبال سؤال مشابه سؤالات دیگر هستند. در حقیقت ، بخش FAQ یک راه عالی برای هدایت ترافیک به صفحات مهم سایت است که می تواند سئو خارجی را با استفاده از آن تقویت کند. اگر مباحث جذاب مخاطبان را پیدا کردید و مشکل را حل کنید. (به طور خاص ، موارد زیر در زیر مورد بررسی قرار می گیرد) کاربران شما به مخاطب هدف تبدیل می شوند و می توانند برای شما ترافیک جدی ایجاد کنند. 8- وب سایت نشانه گذاری اجتماعی خود را اجرا کنید وب سایت های خاصی وجود دارد که می توانید URL وب سایت خود را در آنجا ذخیره و به اشتراک بگذارید. این نشانه گذاری یکی از روش های سئو خارجی است که به عنوان نشانه اجتماعی مالزی در نظر گرفته می شود. در چنین وب سایت هایی ، اشتراک گذاری نشانک ها از طریق کلمات کلیدی (مانند هشتگ های توییتر) امکان پذیر می شود. فقط کافیست در آن سایت مارک اجتماعی فیس بوک مالزی را ثبت کنید ، آدرس صفحه خود را وارد و طبقه بندی کنید. نشانه گذاری های اجتماعی معمولاً برای ایجاد لیستی از منابع آموزشی و اشتراکی در حوزه مورد نظر کاربران استفاده می شود. مطمئناً می توان برای برگشت لینک و جابجایی زیاد به وب سایت ها بسیار مفید بود. محبوب ترین بوک مارک های Google ، StumbleUpon ، Del.icio.us ، Reddit ، Digg و غیره ، هرکدام خدمات مختلفی ارائه می دهند. به عنوان مثال ، Facebook Facebook خدمات خود را با استفاده از افراد عادی و مشاغل به ارمغان می آورد ، یا Del.icio.us (وب سایت مشهور نشانه گذاری اجتماعی) به کاربران اجازه می دهد اسناد را ویرایش ، اضافه و رزرو کنند. نشانک ها 9- با اظهار نظر در وب سایت های وبلاگ بازدیدهای بیشتری کسب کنید به نظر می رسد که نظر در وبلاگ سایتها بر SEO خارجی تأثیر نمی گذارد. در حقیقت ، نظرات شما به شما امکان می دهد لینک ها را به طور طبیعی در سایر صفحات ارسال کنید. پیوندهای موجود در بخش نظرات سایت در موتورهای جستجو پیمایش می شوند و به رباتها کمک می کنند. بنابراین از اظهارنظر و تعامل بیشتر با وب سایت های عالی دریغ نکنید. انتخاب وبلاگ نکته مهمی است که باید در نظرات خود داشته باشید. بنابراین با مراجعه به تعداد زیادی از مخاطبان ، یک مربوطه ، معتبر و قابل اطمینان را انتخاب کنید. 10. شغل خود را در مشاغل محلی ثبت کنید اضافه کردن جزئیات کسب و کار شما به لیست مشاغل Google ، بر سئوی خارجی تأثیر می گذارد. به همین دلیل ، لیست مشاغل در کلیه موتورهای جستجو و دایرکتوری ها حائز اهمیت است. برای شروع ، می توانید از Google ، Bing ، Facebook ، LinkedIn و غیره برای بهبود اطلاعات ، محتوا و پیوندهای خود و افزایش ترافیک و آگاهی از برند استفاده کنید. بنابراین ، اگر به جای اینکه زمان زیادی را برای گسترش تجارت خود اختصاص دهید ، یک تجارت محلی کوچک دارید ، بهتر است با ورود به مشاغل خود ، رقابت محلی خود را قوی تر کنید. در این حالت موتورهای جستجو می توانند وب سایت شما را به راحتی مشاهده و ردیابی کنند. این اطلاعات می تواند توضیحی درباره مشاغل ، پیوندی به وب سایت شما ، درج تصاویر و فیلم ها و ارائه نظرات ارائه دهد. همچنین می توانید سایت او را دریافت کنید برای اطلاعات بیشتر میتوانید اینجا کلیک کنید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن