مسیریاب و ضد سرقت خودرو - خرید انواع جی پی اس و ردیاب ماشین

ردیاب فندکی IR140 باقابلیت شنود در ایران رهیاب به همراه ضمانت و پشتیبانی به فروش میرسد. 🔸کاربران IOS می توانند

توسط ABTINNEWS در 16 دی 1399

ردیاب فندکی IR140 باقابلیت شنود در ایران رهیاب به همراه ضمانت و پشتیبانی به فروش میرسد. 🔸کاربران IOS می توانند بدون نیاز به نرم افزار در اپ استور استفاده داشته باشند. در این صفحه می توانید محصولات متنوع ایران رهیاب را مشاهده کنید. هیچکس به غیر از شما از وجود ردیاب خودرو اطلاعی ندارد و سارق هرگز متوجه این موضوع نمی شود. حتی می توانید برای حیوانات خود به استفاده از یک ردیاب شخصی هم بپردازید. پیشنهاد می کنیم برای دیدن محصولات متنوع و اطلاع از قیمت ردیاب های ایران رهیاب به صفحه قیمت ردیاب مراجعه کنید. آهنربای جی پی اس نظامی به حدی قدرتمند است که یک مرد بالغ بدون کمک هردو دست قادر به جدا کردن آن از بدنه خودرو نیست. خود ردیاب دارای یک جای مموری بر روی بدنه میباشد که یک مموری 4 گیگ میکرو SD را ساپورت میکند و در مواقع قطع شبکه موبایل به صورت اتوماتیک نقاط و مکانهایی را که خودرو طی کرده از ماهوارههای جی پی اس دریافت میکند و در حافظه جانبی ذخیره میکند و بعد از وارد شدن خودرو به محدوده آنتن دهی مکانهای مورد نظر را بر روی سایت ردیابی شرکت ارائه دهنده ردیاب ارسال میکند و صاحب خودرو میتواند متوجه شود که در این فاصله خودرو در چه مکانهایی بوده است .

چقدر بد میشود اگر این بلا به سر ماشین عزیزتان بیاید. قیمت ردیاب خودرو چقدر است؟ یکی دیگر از ویژگیهای ردیاب نظامی GR۱۵۰۰ تحمل آب، سرما، گرما و رطوبت است و استقامت خوبی از خود در برابر تغییر وضعیت آبوهوایی نشان میدهد. جی پی اس نظامی بهخوبی در برابر آب، ضربه و حرارت عایقبندی شده است و با استفاده از آهنربایی قوی در بدنه، قابلیت نصب در تمام بخشهای خودرو را دارا است. به عنوان مالک یک خودرو به خوبی می دانید که همسو با افزایش انواع قفل ها و دزدگیر های خودرو روش هایی هم برای بازکردن و غیرفعال کردن آنها پیدا می شود. حتی برای جی پی اس هایی که به عنوان ارزانترین ردیاب خودرو شناخته می شوند می توانید به تعیین یک محدوده امن برای خودرویتان بپردازید. دستگاه ردیاب ماهواره ای RAYANGPS مدل N303 یک ردیاب مناسب با کیفیت عالی و قابل نصب بر روی انواع خودرو سواری و موتورسیکلت و خودرو های سنگین با برق 24 می باشد. کارشناسان با تجربه ایران رهیاب، اطلاعات دقیق و کاملی را درباره محصولات و ردیاب مناسب شما ارائه می کنند.

باید مواظبم باشی. از اونجایی که منو خیلی راحت می دزدند با نصب یه GPS دیگه خیالت راحته ، تازه خیلی از دزدگیر به صرفه تر هم هست. این gps آهنربایی با داشتن باتری بسیار قوی و باکیفیت توانایی عملکرد تا 360 روز تنها با یکبار شارژ شدن را داراست. چرا؟ شاید مهمترین دلیل این است که چنین ابزارهایی قابل مشاهده هستند و تنها کاربرد هشدار دهنده دارند. برنامه نرم افزاری یا اپلیکیشن ردیابی خودرو بخشی است که وظیفه تبدیل سیگنال های دریافت شده به اطلاعات قابل نمایش را انجام می دهد که بوسیله آن می توانید موقعیت خودرو و مسیرهای طی شده را مشاهده کنید. این آرامش خیال رو به شما هم توصیه می کنم. این اشکال برای جی پی اس هاییست که سرورهایشان در خارج از کشور قرار دارد و با قطعی اینترنت برای برقراری ارتباط با سرور دچار مشکل میشوند. ردیاب خودرو در دنیای امروزه شاید یکی از ابزارهای مورد نیاز اکثر رانندگان است که از اصلی ترین دلایل آن، افزایش سرقت اتومبیل توسط افراد سارق می باشد که اصلا هیچ اتومبیلی برای این دسته از افراد فرقی ندارد چرا که آنها می توانند گران قیمت ترین سیستم های امنیتی را با استفاده از ابزارهای غیر مجازشان هک کنند و در نهایت به اتومبیل شما دسترسی کامل پیدا کنند.

در این مقاله سعی کردیم به رایج ترین سوالات ممکن در باره خرید ردیاب خودرو پاسخ دهیم. ردیاب آهنربایی IR1500 به دلیل طراحی خاص و باکیفیتی که دارد بیشتر بهعنوان یک ردیاب پلیسی نظامی شناخته میشود، اما برای تمام خودروهای سواری و سنگین قابلیت استفاده دارد. در این میان ردیاب نظامی آهنربایی IR1500 یکی از بهترین جیپیاسهای مورداستفاده برای خودرو است که باتری آن از کشورهای اروپایی تأمینشده و تولید میشود. در ادامه با نقد و بررسی ردیاب آهنربایی IR1500 همراه ایران رهیاب باشید. همچنین در برخی از مدل های ردیاب که به عنوان ردیاب دیاگ خودرو شناخته می شوند، امکان خاموش کردن خودرو از راه دور تنها با ارسال یک پیامک برای شما وجود دارد. موارد عنوان شده تنها امکانات و قابلیت های ردیاب ها نیست. GPS مخفف عبارت “Global Positioning System” به معنی سیستم موقعیت یاب جهانی است ردیاب و جی پی اس هایی که دارای قابلیت موقعیت یابی جهانی هستند می توانند با برقراری ارتباط با ماهوارههای سیستم موقعیت یاب جهانی GPS موقعیت مکانی خود را اعلام نمایند.

با خرید و نصب یک ردیاب خودرو آهنربایی می توانید در هرجای دنیا ماشین خود را پیدا کنید. ردیاب خودرو اتاکو صددر صد ایرانی می باشد لذا هر زمان که نیاز باشد ، امکان اضافه نمودن هر پارامتر و امکانات جدیدی وجود دارد و ردیاب خودرو شما هیچ گاه قدیمی باقی نمی ماند و به طور خلاصه اینکه همیشه امکان ارتقا حتی به لحاظ سخت افزاری و الکترونیکی نیز وجود دارد. در پنل ردیابی هم امکان بررسی مسیر های طی شده، سرعت مجاز، میزان زمان توقف و حرکت و موارد مشابه نیز وجود دارد. پاسخ این سوالات در متن زیر یافت می شود. ضمنا این دستگاه مسیر های پیموده شده رو ذخیره میکنه و هر زمان که نیاز داشته باشین میتونین مسیر ها رو روی نقشه شبیه سازی و بررسی کنید. همچنین برای هر بار شارژ مجدد به مدت ۴ تا ۶ ساعت زمان نیاز دارد. ردیاب آهنربایی خودرو دارای بهترین و باکیفیتترین نوع از باتریهایی است که در صنایع نظامی کاربرد دارد ، بهگونهای که در بعضی مدلها، gps آهنربایی حتی تا 5 سال نیز نیازی به شارژ مجدد ندارد. ردیاب آهنربایی نظامی آی آر 1500 بهترین و کاملترین نوع از ردیابهایی است که در بازار داخلی وجود دارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن