مرغ سوخاری روش پخت

طرز تهیه مرغ سرخ شده سطح سختی زمان آماده سازی 20 دقایق زمان پخت 20 دقایق 1 قطعات مرغ را قبل از سرخ کردن

توسط ABTINNEWS در 4 شهریور 1399
طرز تهیه مرغ سرخ شده سطح سختی زمان آماده سازی 20 دقایق زمان پخت 20 دقایق 1 قطعات مرغ را قبل از سرخ کردن مرغ سوخاری با پیاز ، آب و نمک جوشانده ، نه تا زمانی که مرغ کاملاً نرم باشد ، فقط به اندازه کمی خام. () حدود 20 دقیقه کافی است

طرز تهیه مرغ سوخاری کابوکی

۲ تخم مرغ ها را درون یک کاسه بشکنید مرغ سوخاری و با یک چنگال هم بزنید تا خوب ترکیب شود. بهتر است آرد سفید را الک کرده و در یک ظرف صاف بریزید. آرد سوخاری ها و ادویه ها را به خوبی مخلوط کرده و مانند آرد سفید را در یک ظرف صاف بریزید. 3 ادویه این غذا به سلیقه شما بستگی دارد. مرغ سوخاری این غذا معمولاً به دو شکل تند (تند) و معمولی تهیه می شود. 4 روش ادویه اضافه کردن مقدار زیادی فلفل قرمز است (برای این مقدار مرغ 2 قاشق غذاخوری فلفل قرمز لازم است) و نمک به آرد سوخاری ها اضافه کنید. طعم این غذا به محتوای نان های آن بستگی دارد. در روش معمول فقط نمک و کمی فلفل سیاه به آرد مرغ سوخاری سوخاری ها اضافه می شود.

مرغ سوخاری آبدار

5 بعد از اینکه قطعات مرغ نیم پخته شد و بعد از اینکه کاملاً خنک شد ، ابتدا آنها را در آرد سفید بپیچید ، سپس آنها را در تخم مرغ ها مرغ سوخاری آغشته کرده و سپس آنها را در آرد سوخاری ریز خرد کنید تا کل سطح مرغ با خرده نان ها پوشانده شود. 6 در یک قابلمه نچسب - که کمی توخالی است - تا دو سوم روغن سرخ شده بریزید و روی حرارت قرار دهید تا کاملا داغ شود. مرغ سوخاری توجه داشته باشید که هرچه روغن بیشتر و داغ تر باشد ، روغن کمتری جذب می شود. همچنین می توانید مرغ ها را در سرخ کردن (در حد مناسب برای سرخ کردن مرغ) سرخ کنید.

مرغ سوخاری بدون پودر سوخاری

7 قطعات مرغ را در روغن داغ روی حرارت زیاد سرخ کنید. مرغ سوخاری اگر گرما کم باشد ، رنگ مرغ تاریک می شود. ظرف را باز بگذارید تا تخم مرغهای استفاده شده در مواد آن کف نکنند. حدود 6-10 دقیقه طول مرغ سوخاری می کشد تا مرغ ها تحت شرایط فوق کاملاً سرخ شوند. 8 بعد از سرخ شدن مرغ ، یک حوله کاغذ تمیز مرغ سوخاری را روی یک بشقاب قرار دهید و قطعات مرغ را روی آن قرار دهید تا روغن اضافی آن خارج شود. مرغ سوخاری هنگام سرو ، کمی سیر و پودر پونه کوهی مرغ سوخاری را بپاشید (در صورت تمایل).
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن