ما یک بیماری همه گیر واکسینه شده داریم

[ad_1] همه گیری کووید مانند هیچ اپیدمی دیگری در تاریخ جهان نیست. در گذشته ما را در برابر سرخک، دیفتری، آ

توسط ABTINNEWS در 7 بهمن 1400
[ad_1]

همه گیری کووید مانند هیچ اپیدمی دیگری در تاریخ جهان نیست. در گذشته ما را در برابر سرخک، دیفتری، آبله و... واکسینه می کردند تا به این بیماری ها مبتلا نشویم. با این حال، به نظر می رسد که واکسیناسیون علیه کووید، بیماری را به دنبال داشت که باید در برابر آن محافظت می شدیم!

چه چیزی از نظر پزشکی به جز تبلیغات مقامات بهداشت فدرال تغییر کرده است؟

عنوان تکان دهنده از تریبون جهانی فریاد زد: "داده های دولت بریتانیا: قابل توجه است بالاتر مرگ و میر واکسینه شده نسبت به واکسینه نشده! پاراگراف اصلی نشان می‌دهد: «بر اساس یک مطالعه در بریتانیا، افرادی که علیه کووید واکسینه شده‌اند سریع‌تر از افرادی که نیش را دریافت نکرده‌اند می‌میرند.

و این نیز یک ناهنجاری نیست.

این مطالعه در بریتانیا توسط گزارشی از دولت آلمان پشتیبانی می شود که نشان می دهد بیش از 95٪ موارد گزارش شده Omicron COVID-19 در این کشور واکسینه شده اند. نبض ملی گزارش داد: «تنها 186 نفر از نمونه 4206 نفری که به نوع جدید آلوده شده بودند واکسینه نشده بودند.

طرفداران واکسن ها به ما اطمینان می دهند که در حالی که این درست است (درست است) است درست است)، واکسن‌های لازم (اکنون چهار واکسن در اسرائیل و یک ضربه سالانه به آینده ما) ما را از یک حمله شدید کووید نجات می‌دهد، اما پس از آن هیچ‌کس نمی‌تواند این محافظت ناپایدار واکسن‌ها را ثابت کند. افراد واکسینه شده نباید آلوده شوند یا دیگران را آلوده کنند.

دلیل این اصطلاح است همه گیری واکسن.

علاوه بر این، در حالی که همه داروها و واکسن ها با خطر "خفیف" همراه هستند، کووید عکس ها باعث شده پذیرفته 21000 مرگ تنها در ایالات متحده کارشناسان مستقل بهداشت (متخصص تر و با تجربه تر از مقامات بهداشتی فدرال در CDC، NIH و FDA) به ما می گویند که مرگ و میر، بیماری و جراحات ناشی از واکسن ها بسیار بیشتر از اعداد گزارش شده به فدرال است. سیستم گزارش عوارض جانبی واکسن (VAERS). VAERS فاش کرده است که واکسن‌های کووید تا 24 دسامبر 2021 بیش از یک میلیون جراحت ایجاد کرده‌اند. آنها در مجموع 1,000,227 کووید را گزارش می‌کنند. واکسن عوارض جانبی از جمله 21 002 کووید واکسن مرگ و میر و 110609 واکسن بستری شدن در بیمارستان

فکر نمی‌کنم یک آدم منطقی اینطور اسم بگذارد اندکی.

اما CDC این را پذیرفت! بیش از 21000 کشته و هیچ کس اصرار بر توقف عکس های آزمایشی ندارد! در طول همه‌گیری آنفولانزای خوکی در سال 1976، کمپین واکسیناسیون جمعی پس از مرگ چند نفر متوقف شد. پس چه تفاوتی در مورد کووید وجود دارد؟ آیا فشاری برای فروش واکسن وجود دارد؟ یا شاید یک نفس بسیار حساس؟ یا میل محرک به کنترل دیگران؟

با این حال، همه اعتراف می کنند که اعداد VAERS بسیار غیر واقعی هستند. آ مطالعه دانشگاه کلمبیا واکسن دقیق آمریکایی علیه کووید را پیشنهاد کرد تعداد کشته شدگان است 400000 نه 21000! علاوه بر این، یک مطالعه فدرال در سال 2010 به سفارش خدمات بهداشتی و انسانی و انجام شده توسط مشاوران هاروارد نشان داد که "کمتر از 1٪ از عوارض جانبی واکسن" به VAERS گزارش شده است.

حساب کنید و برای یک شوک آماده باشید.

همه کسانی که واکسینه شده اند عواقب فاجعه باری نداشته اند، اما هنوز مجبور نیستند شانس خود را جشن بگیرند زیرا هیچ کس از نتایج دراز مدت آن اطلاعی ندارد. علاوه بر این، گزارش‌ها همچنان سرازیر می‌شوند و از حملات قلبی در افراد سالم، لخته شدن خون، فلج بل، بسیاری از مشکلات زنان و غیره خبر می‌دهند. البته بیماری ها، جراحات و مرگ و میرها همیشه بازیگران اصلی تاریخ بشر بوده اند، اما نه در حال حاضر.

اسکات دیویسون، مدیر عامل OneAmerican، یک شرکت بزرگ بیمه عمر در ایندیاناپولیس، گفت که آمریکایی‌های در سن کار به میزان بی‌سابقه‌ای در حال مرگ هستند. او می گوید همه شرکت های بیمه عمر ۴۰ درصد افزایش مرگ و میر را تجربه می کنند. دیویسون گفت: ما در حال حاضر شاهد بالاترین میزان مرگ و میر هستیم که تا به حال در تاریخ این تجارت دیده ایم.

دکتر مایک ایدن، لوک مونتانیه (برنده جایزه نوبل) و ولادیمیر زلنکو به عکاسی COVID-19 اعتقاد دارند. می تواند زندگی را کاهش دهد چندین دهه به طول انجامید. هیچ کس سعی نکرده ادن و مونتانیه را (متخصصان بسیار ماهر با هر چیزی که می توانند از دست بدهند) به خطا متهم کند. در عوض، آنها استدلال (که بارها تغییر کرده است) فائوچی، والنسکی و بایدن را می پذیرند که هیچ ریسکی نکردند.

من هنوز منتظر هستم تا طرفداران واکسن خود را توجیه کنند. با این حال، آنها از انجام این کار خودداری می کنند زیرا نمی توانند منتقدان خود را رد کنند. و همه می دانند که مقامات فدرال خوشحال خواهند شد که منتقدان خود را کاهش دهند. با این حال، آنها جرات رفتن به آنجا را ندارند.

مرکز پزشکی به ما اطمینان داد که واکسن ها "ایمن و موثر" هستند. با این حال، آنها در آخرین دسامبر، زمانی که چهار جوان و سالم بودند، اعتماد خود را از دست دادند ستاره های بین المللی فوتبال بر اثر سکته قلبی ناگهانی درگذشت. مشکل این هفته زمانی بدتر شد که جان استاکتون، نماد NBA، گفت: «100 ورزشکار ترک تحصیل کردند مرده استاکتون یکی از بهترین بسکتبالیست های تمام دوران است و با بیانیه خود حامیان واکسن را شوکه کرد.

بسیاری از گزارش‌های جهانی دیگر از افراد مشهوری که جان خود را از دست داده‌اند و دیگرانی که پس از واکسینه شدن در برابر کووید قطع شده‌اند، افراد صادق را وادار می‌کند تا همه‌گیری را دوباره ارزیابی کنند.

مقامات بهداشتی در 10 ژانویه 2022 اعتماد بیشتری را از دست دادند، زمانی که آلبرت بورلا، مدیرعامل فایزر اذعان کرد که دو دوز از واکسن او "محافظت بسیار محدودی را، در صورت وجود" در برابر نسخه غالب omicron ارائه می دهد. حالا به ما می گوید خیلی زود بدتر شد نیویورک پست عنوان 19 ژانویه 2022: "یک مطالعه جدید اسرائیلی نشان می دهد که چهارمین واکسن علیه کووید هنوز Omicron را متوقف نمی کند."

اکنون مقامات بهداشتی ارائه می دهند سالانه واکسنی که بی خطر یا موثر نیست!

بنابراین حتی چهار تزریق نیز در مقابل Omicron موثر نیست، اما این شکست نباید ابتکار عمل واکسیناسیون را متوقف کند. کارکنان بیمارستان شبا در تل آویو خواستار "تداوم واکسیناسیون ... هر چند واکسن محافظت بهینه در برابر عفونت با نوع آن را فراهم نمی کند." به دنبال آن وزیر بهداشت اسرائیل گفت: «یافته‌ها به این معنا نیست که تجربه شلیک چهارم اشتباه بوده است».

البته که نه. بوروکرات های پزشکی دیگر اشتباهات را نمی پذیرند و واکسیناسیون های دیوانه وار را متوقف می کنند، مانند گذشته، زمانی که عقل سلیم و علم معمولاً پذیرفته می شد.

در گذشته، این سیاست متوقف کردن همه واکسیناسیون ها در ایالات متحده پس از 55 مرگ بود. من تعجب می کنم که چرا ما با بیش از 21000 کشته در آمریکا و هزاران زخمی به این برنامه واکسیناسیون ادامه می دهیم.

طولانی‌ترین و خطرناک‌ترین تهدید برای جامعه زمانی به وجود می‌آید که صدها هزار خانواده داغدار متوجه شوند که عزیزانشان می‌توانند با HCQ یا ایورمکتین با شانس خوبی برای بقا درمان شوند.

معجزه اوتار پرادش ثابت می کند که اکثر بیماران مبتلا به کووید می توانند با درمان مناسب و ارزان زندگی کنند. ایورمکتین یک معجزه پزشکی مدرن را در اوتار ایجاد کرد، جایی که کووید به طور موثر حذف شد. آنها در 2.5 میلیون آزمایش اخیر خود تنها 201 مورد مثبت داشته اند! آنها 67 منطقه از 75 منطقه بدون پرونده فعال داشتند.

چرا جهان موفقیت باورنکردنی آنها را تحسین نمی کند و آن موفقیت را کپی نمی کند؟ چرا تعداد کمی از درمان معجزه آسا شنیده اند؟ این داستان خارق العاده در روزنامه های بزرگ هند گزارش شد، هندوستان تایمز و هند امروز اما نه در انواع رسانه های اصلی در ایالات متحده آمریکا! علاوه بر این، حتی دو روزنامه هندی که داستان های طولانی منتشر کردند نیز به آن اشاره نکردند ایورمکتین

و هنوز هم عده ای غیر منطقی هستند که فکر می کنند رسانه ها حقیقت را می گویند و برنامه رادیکالی ندارند!

بدیهی است که واکسن‌های کووید غیرضروری، خطرناک و غیرمولد هستند.

دکتر مایکل ادن، معاون سابق رئیس جمهور و دانشمند ارشد فایزر، گفت: «مطمئناً نیازی به واکسن برای فرونشاندن همه گیری نیست. من هرگز چنین مزخرفاتی در مورد واکسن نشنیده بودم. افرادی که در معرض خطر بیماری نیستند را واکسینه نکنید. همچنین قصد ندارید میلیون ها انسان سالم و سالم را با واکسنی که به طور گسترده روی انسان آزمایش نشده است واکسینه کنید.

دکتر سید حیدر بیش از 4000 بیمار مبتلا به کووید-19 را در طول همه گیری درمان کرد. فقط پنج نفر به بیمارستان رفتند و هیچ کس فوت نکرد. دکتر گفت که درمان های ترجیحی او شامل بسیاری از داروهای بدون برچسب، همراه با ویتامین ها و مکمل ها است.

حیدر به NTD (تلویزیون بین المللی) گفت: "ویتامین D واقعا مهم است، ایورمکتین مهم است، فلووکسامین، هیدروکسی کلروکین نیز موثر است، بسیاری از مردم متقاعد شده اند که در حال حاضر اینطور نیست و می ترسند آن را امتحان نکنند." شبکه) گزارش کاپیتول، "اما من ایورمکتین، فلووکسامین، ویتامین D، ویتامین C، کورستین، روی را ترجیح می دهم."

خوانندگان لیبرال، مانند مقامات بهداشت فدرال، نظم و انضباط فکری برای درک این مشکل و درک اینکه مردم عادی چقدر احمق به نظر می رسند را ندارند. اما شاید اقدامات بی‌معنای باورنکردنی مقامات بهداشت فدرال یکی دیگر از نتایج غم‌انگیز واکسن‌ها باشد.

به نظر می رسد همان افرادی که معتقدند مقامات بهداشت فدرال صالح، دلسوز و درست هستند، هر سال به بابانوئل نامه می نویسند، فکر می کنند پپسی دوباره به نیکل می فروشد، تایوان بر چین اصلی حکومت خواهد کرد، هیتلر زندگی خوبی داشت. در آرژانتین، در سال 1989 در 100 سالگی جان خود را از دست داد، و الویس دوباره ظاهر خواهد شد و از ترامپ برای ریاست جمهوری ایالات متحده در سال 2024 حمایت خواهد کرد. و همه تا ابد با خوشی زندگی خواهند کرد.

من می ترسم که نه.

لینک انتشار اصلی مقاله و مقالات بیشتر از Don Boys, Ph.D.

Right Wire Report یک انجمن پزشکی نیست و ادعا نمی کند که انتخاب های پزشکی فرد را به عنوان یک حکم حرفه ای پزشکی هدایت می کند. مانند همیشه، ما همه خوانندگان را تشویق می کنیم که برای مشاوره پزشکی با یک پزشک مشورت کنند. هدف ما ارائه اطلاعات قابل اعتماد به خوانندگان برای انجام بررسی و نتیجه گیری لازم است.

اگر این مقاله را آموزنده می دانید، لطفاً کمک مالی کوچکی برای ما در نظر بگیرید فنجان قهوه برای کمک به حمایت از روزنامه نگاری محافظه کار - یا برای گسترش این خبر. متشکرم.

منبعی برای انتشار یک مقاله اصلی RWR.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن