فرانسه و اسپانیا از دسترسی بندر به نفتکش حمله شده توسط SBS جلوگیری کردند | اخبار انگلیس

[ad_1] یک تانکر نفتی که پس از ممانعت از تلاش هواپیماربایی برای دسترسی به بندر توسط فرانسه و اسپانیا برای پیا

توسط ABTINNEWS در 8 آبان 1399
[ad_1]

یک تانکر نفتی که پس از ممانعت از تلاش هواپیماربایی برای دسترسی به بندر توسط فرانسه و اسپانیا برای پیاده شدن از هفت ایستگاه فرار در روزهای منتهی به حادثه ، توسط نیروهای ویژه از جزیره وایت یورش برد.

این افراد وقتی یك سرویس ویژه قایق (SBS) روز یكشنبه به نفتكش ثبت شده در لیبریا حمله كرد ، پس از آنكه بیم آن می رفت كه خدمه دیگر كاملاً مسوول نیست ، دستگیر شدند.

اما گاردین می فهمد که مقامات فرانسوی قبلاً از Nave Nave Andromeda برای پهلو گرفتن و پیاده شدن از ایستگاههای مسافرتی خودداری کرده اند در حالی که مقامات اسپانیایی از دسترسی نفتکش به بندر لاس پالماس جلوگیری کردند.

طبق روزنامه حمل و نقل لویدز لیست ، داده های ردیابی کشتی نشان می دهد که این نفتکش در تاریخ 5 اکتبر از آبهای نیجریه حرکت کرده و از 20 اکتبر 24 ساعت در خارج از ساحل فرانسه در نزدیکی Saint-Nazaire بوده است ، قبل از اینکه به سمت شمال حرکت کند.

سپس دو روز را در سواحل اسپانیا و پرتغال سپری کرد و در 25 اکتبر وارد آبهای ساحل جنوبی انگلیس شد.

در دستورالعمل های سازمان بین المللی دریانوردی درباره راه های مسافرتی ذکر شده است که ناوگان کشتی موظفند که وجود راه های عبور در بندر بعدی تماس را به مقامات اطلاع دهند و همچنین اقدامات لازم را برای شناسایی هویت خود و محل استقرار خود انجام دهند.

ناظران کشتی همچنین باید از امنیت ، سلامت عمومی ، رفاه و ایمنی مسافران مسافر تا زمان پیاده شدن و همچنین اطمینان از برخورد انسانی با آنها اطمینان حاصل کنند.

اپراتور Nave Andromeda ، Navios Tankers Management ، گفت که مسافران هواپیما "به طور غیرقانونی سوار" تانکر در لاگوس شدند. این سازمان همچنین از مقامات انگلیس درگیر در عملیات "برای پاسخ به موقع و تخصصی" آنها تشکر کرد.

در بیانیه ای از این شرکت گفته شده كه ناو كشتی "به دلیل رفتار خصمانه رفت و آمد مهاجرنشینان" هنگام نزدیك شدن به انگلیس "نگران ایمنی خدمه شده است."

منابع به لیست لوید گفتند که استاد کنترل پل را حفظ کرده و مهندس ارشد در موتورخانه قفل شده است.

این تانکر 228 متری نفت قرار بود روز یکشنبه در ساوتهمپتون پهلو بگیرد تا محموله بنزین را تحویل بگیرد اما مسیر آن در کانال نامنظم شد و باعث شد با عبور از لبه جنوب شرقی جزیره وایت ، مداخله شود.

SBS برای کنترل کنترل این نفتکش از دو فروند بالگرد Royal Navy Merlin و دو بالگرد Wildcat استفاده کرد. پلیس همپشایر گفت که همه 22 خدمه از سلامت و سلامت برخوردار بوده و کشتی در حالی که ماموران تحقیقات را انجام می دهند بازداشت شده است.

stawaways به ظن تصرف یا اعمال کنترل بر یک کشتی با استفاده از تهدید یا اعمال زور بر اساس قانون حمل و نقل هوایی و دریانوردی انگلستان در سال 1990 دستگیر شده اند.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن