دانلود کتاب از گوگل بوک

دانلود کتاب از گوگل بوک جزو امتیازاتی است که کمپانی گوگل برای کاربران خود در نظر گرفته است. این ویژگی گوگل به

توسط ABTINNEWS در 25 آذر 1399
دانلود کتاب از گوگل بوک جزو امتیازاتی است که کمپانی گوگل برای کاربران خود در نظر گرفته است. این ویژگی گوگل به شما این امکان را می دهد که به راحتی، کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید. دقت بالای گوگل بوک به گونه ای است که حتی با وارد کردن بخش خاصی از کتاب نیز می توانید به کتاب هایی که حاوی کلمه یا جمله مورد نظر شماست دست پیدا کنید.
دانلود کتاب از گوگل بوک
دانلود کتاب از گوگل بوک
همیشه دریافت نسخه های رایگان کار آسانی است و بدون هیچ مشکلی انجام می شود. اما گروهی از کتاب های الکترونیکی هستند که ناشران آن ها اجازه دانلود رایگان را به کاربران نمی دهند و مبالغی را برای دانلود کردن این کتاب ها در نظر گرفته اند. اغلب قیمت های کتاب هایی که به صورت زبان اصلی هستند، به دلار است و تبدیل آن به تومان در نهایت هزینه های بالایی را در بر دارد. البته این تنها یکی از مشکلات خرید از سایت های غیر ایرانی مانند گوگل بوک است.

خرید کتاب از گوگل بوک بدون داشتن حساب بانکی بین المللی

این کار عملا غیر ممکن است. کتاب های زیادی در گوگل بوک وجود دارد که با انتخاب آن ها به صفحه پرداخت هدایت می شوید. این خرید نیازمند داشتن حساب های بانکی است که به درگاه های در نظر گرفته شده متصل شود و آن یک حساب بانکی بین المللی است. از آنجاییکه هر فردی به این کارت های بانکی دسترسی ندارد، پیشنهاد می شوید خرید کتاب از گوگل بوک از طریق سایت هایی انجام شود که به عنوان واسطه در این میان عمل می کنند. سایت هایی که به شما امکان خرید گوگل بوک را می دهند، زیاد هستند. این سایت ها، کتاب های موجود در گوگل بوک را در اختیار شما قرار می دهند. ایبوک رالی یکی از سایت های فعال در این زمینه است. ایبوک رالی کتاب ها را از گوگل بوک خریداری و به صورت یک آرشیو در خود جای داده است. با استفاده از سایت ایبوک رالی دیگر نیازی به گشتن های پی در پی و یا طی کردن مراحل سخت برای پرداخت و دریافت نخواهید بود.

خرید کتاب از گوگل بوک ۸۰ درصد زیر قیمت!

ویژگی متمایز سایت دانلود کتاب ایبوک رالی نسبت به دیگر سایت ها، پایین بودن قیمت نسخه های الکترونیکی کتاب ها است. ایبوک رالی کتاب ها را از سایت گوگل بوک دریافت و نسخه های اورجینال آن ها را بدون کوچکترین کاهش کیفیتی با کم کردن ۸۰ درصد قیمت در اختیار کاربران قرار می دهد.

۲۰ درصد تخفیف بیشتر در هر خرید کتاب از ایبوک رالی

علاوه بر کاهش ۸۰ درصدی قیمت کتاب های گوگل بوک، ایبوک رالی در هر خرید به شما یک بن تخفیف نیز می دهد. این بن تخفیف به میزان ۲۰ درصد پرداختی شماست. این تخفیف ۲۰ درصدی تا یک ماه قابل استفاده است.

چگونه کتاب های گوگل بوک را از ایبوک رالی بخرم؟

این کار نیاز به انجام پروسه خاصی ندارد. ابتدا باید وارد سایت ( به آدرس https://ebookrally.ir ) شوید و ثبت نام کنید. پس از ورود به سایت در بخش مربوط به جست و جوی کتاب، نام کتاب مورد نظرتان را وارد کنید. با کلیک کردن بر روی گزینه جست و جو، ایبوک رالی لیستی از کتاب ها را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید با توجه به سال، نویسنده و ناشر مورد نظرتان آن را انتخاب و خرید خود را نهایی کنید. ادامه فرایند خرید کتاب همانند خرید از تمام فروشگاه های اینترنتی بوده و نیازی به داشتن کارت های بانکی خاص ندارد.
دانلود کتاب زبان اصلی با ایبوک رالی
دانلود کتاب زبان اصلی با ایبوک رالی
 

چگونه کتاب مورد نظرم در گوگل بوک یافت نمی شود را در ایبوک رالی سفارش دهم؟

اگر کتابی که در گوگل بوک جست و جو کرده اید و لینک دانلود آن را پیدا کرده اید، در سایت ایبوک رالی موجود نبود، می توانید با کلیک کردن بر روی گزینه سفارش کتاب که پس از جست و جوی نام کتاب (در صورت عدم وجود کتاب در سایت) ظاهر می شود، آن را از ایبوک رالی درخواست کنید. این سایت با دریافت اطلاعات شما کتاب را پیدا کرده و قیمت را به شما اعلام می کند. با اعلام قیمت کتاب و پرداخت هزینه می توانید کتاب مورد نظرتان را دریافت کنید.  
سفارش کتاب الکترونیکی
سفارش کتاب الکترونیکی منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن