داستان بازی کلش آف کلنز چیست؟

بازی کلش آف کلنز یا جنگ قبایل بازی بسیار هیجان انگیز و پر طرفداری در میان مردم است. این بازی ویدیویی که برای گ

توسط ABTINNEWS در 29 تیر 1400

بازی کلش آف کلنز یا جنگ قبایل بازی بسیار هیجان انگیز و پر طرفداری در میان مردم است. این بازی ویدیویی که برای گوشی طراحی شده است در نسخه های اندروید و ای او اس عرضه شده است.

داستان بازی کلش آف کلنز چیست؟

معرفی کلی بازی: بازی کلش آف کلنز یک بازی آنلاین چند نفره در سبک استراتژیک بوده که در این بازی شما مسئولیت یک دهکده یا قبیله را بر عهده دارید که باید با ساخت و ساز ساختمان ها و تجهیزات دهکده خود را برای مبارزه و دفاع آماده کند و دهکده را پیشرفته کند. در این بازی یک دهکده دیگر وجود دارد که به آن پایگاه سازنده می گویند. این دهکده که در حالت شب  قرار دارد، بسیار کوچک با امکاناتی بسیار کم است که با کشتی می توان به آن سفر کرد.

در دهکده اصلی بازی یک قبیله تشکیل می شود که به آن کلن clan می گویند. کلن یه قبیله است که از تمام دنیا می توانند به آن اضافه شوند. در کلن می توان نیرو رد و بدل کرد، اکسیر جا به جا کرد و همچنین جنگ مشترک یا وار راه انداخت. در کلن می توان با استفاده از وار ها که هر ۲۴ ساعت یک بار انجام می شود، منابع زیادی را کسب کرد البته کسب این منابع مشروط بر پیروزی در وار است.

وار چیست؟

وار جنگ هایی رو در رو هستند که بین یک کلن با کلن دیگر روی می دهد و تعداد افراد یا کاربران شرکت کننده در وار ها باید برابر باشد. در وار هر کلن چند ساعت مهلت دارد تا با نیروی مقابل خود به مبارزه بپردازد در غیر این صورت که در زمان مقرر مبارزه خود را انجام ندهد آن کاربر بازی خود را باخته است.

عناصر موجود در بازی کلش آف کلنز

در این بازی ۴ عنصر بسیار مهم وجود دارد که در پیش برد بازی و قدرتمند کردن قبیله و روستا بسیار اهمیت دارد. این عناصر عبارتند از:

·       طلا یا Gold

·       اکسیر یا Elxir

·       اکسیر سیاه یا Dark Elxir

·       الماس یا Gem

نحوه به دست آوردن اکسیر

اکسیر معمولی: استفاده از دستگاه های استخراج و حمله به قبیله های دیگر می توان اکسیر معمولی یا بنفش را به دست آورد که برای پیشرفت قبیله شما بسیار مهم و حائز اهمیت است. برای ارتقاء بسیاری از سرباز ها و به خصوص رییس قبیله یا کینگ و همچنین استخراج گره های طلا به این نوع اکسیر احتیاج دارید.

در ابتدای شروع بازی تنها دو دستگاه استخراج اکسیر در اختیار شما می باشد اما در ادامه بازی و با پیشرفت قبیله شما می توانید تعداد دستگاه های بیشتری را برای استخراج اکسیر به دست بیاورید. یکی از مهمترین کاربرد های استفاده از اکسیر بنفش تولید سرباز ها می باشد که با استفاده از اکسیر بنفش انجام می گیرد.

عنصر طلا: طلا در بازی همانند اکسیر بسیار مهم و کاربردی است و در پیشرفت و پیش برد بازی حائز اهمیت خواهد بود.

عنصر اکسیر سیاه: این نوع اکسیر برای تولید بعضی از سرباز ها و ارتقای کویین یا ملکه در بازی کاربرد دارد و به همین دلیل داشتن اکسیر سیاه در این بازی بسیار بسیار مهم است.

 

جم: شاید بدون اغراق یکی از مهمترین عناصر بازی، داشتن جم در بازی کلش آف کلنز جهت ارتقاء ابزارها است زیرا در صورت داشتن جم شما می توانید طلا اکسیر سیاه و اکسیر بنفش خریداری کنید و یا با داشتن جم، بدون داشتن طلا و اکسیر می توان هر آنچه را که لازم داشته باشید را ارتقاء دهید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن