تحقیقات تجاوز به جرارد دپاردیو مجدداً آغاز می شود | فیلم

[ad_1] منابع نزدیک به پرونده گفتند که تحقیقات درباره تجاوز جنسی علیه جرارد دپاردیو ، بازیگر فرانسوی ، پس از

توسط ABTINNEWS در 7 آبان 1399
[ad_1]

منابع نزدیک به پرونده گفتند که تحقیقات درباره تجاوز جنسی علیه جرارد دپاردیو ، بازیگر فرانسوی ، پس از آنکه متهم وی شکایت خود را رد کرد ، هنگامی که دادستان تحقیق قبلی را رد کرد ، دوباره آغاز خواهد شد.

متهم ، بازیگری در حدود 20 سالگی که دپاردیو 71 ساله را به تجاوز و تعرض به او در خانه خود در پاریس در آگوست 2018 متهم می کند ، پس از آنکه دادستان پرونده را در ژوئن 2019 با استناد به کمبود مدارک ، پرونده را شکایت کرد ، رد کرد.

پس از اینکه او ادعاهای خود را علیه این بازیگر - که هرگونه تخلف را انکار می کند - گزارش داد ، دادستان ها در جنوب شهر ایکس آن پرووانس تحقیقات مقدماتی را آغاز کردند و سپس آنها را به همکاران خود در پاریس منتقل کردند.

تحقیقات پاریس پس از نه ماه متوقف شد. محققان گفتند که آنها نتوانسته اند مدارک کافی را برای ادامه اتهامات رسمی جمع کنند.

متهم بعداً ادعاهای خود را رد کرد ، که طبق قوانین فرانسه تقریباً همیشه منجر به بررسی پرونده توسط قاضی تحقیق می شود.

یک منبع نزدیک به تحقیقات روز چهارشنبه به خبرگزاری فرانسه گفت که این تصمیم به طور رسمی اتخاذ شده است. همچنین توسط یک منبع قضایی تأیید شد.

وکیل دپاردیو ، هرو تمیمه ، گفت که او از بازگشایی پرونده مطلع نشده است ، اما آن را "غیر واقعه ، زیرا این یک تصمیم خودکار است" که یک قاضی تحقیق تعیین می شود ، خوانده است.

دپاردیو ، یک سوپراستار در فرانسه به لطف فیلم هایی مانند سیرانو دو برگراک ، ژان دو فلورت و کامیل کلودل ، همچنین در حرفه بین المللی موفق بوده است و در کنار دیگران با پیتر ویر در گرین کارت و با ریدلی اسکات در سال 1492 کار کرده است.

او تابعیت فرانسه و روسیه را دارد - در سال 2013 در اعتراض به پیشنهاد افزایش مالیات در فرانسه برای شهروندان ثروتمند ، تابعیت اخیر را به دست آورد.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن