گوگلتبلیغات جستجوی پولی در ایالات متحده گرانتر شدهاند و هزینه هر کلیک (CPC) در دستههای محصولات خردهفروشی در سه ماهه سوم سال 2021 افزایش یافته است. زیبایی سریعترین رشد CPC را نشان داد، c 41% سال به سال تا خانه و باغ و لوازم حیوان خانگی مواجه با بالاترین درصد بعدی، در 33% و 27% به ترتیب در سه ماهه سوم سال 2020. نمودار زیر را ببینید و در اینجا بیشتر بدانید.
افزایش قیمت کاملا تکان دهنده این بدون شک حاشیههای بسیاری از شرکتهای تجارت الکترونیک را خواهد خورد که حداقل تا حدی با قیمتهای بالاتر به مشتری منتقل میشود.
در نمودار قبلی روز، سه آگهی دیجیتال در گوگل، فیسبوک، آمازون را مورد بحث قرار دادیم - اینجا را ببینید. همانطور که در بالا ذکر شد، موقعیت رو به رشد سه گانه این شرکت های تبلیغاتی دیجیتال به این معنی است که اگر کسب و کاری راه اندازی می کنید و برای افزایش فروش به اینترنت تکیه می کنید، به احتمال زیاد باید به این سه گانه اعتماد کنید. Triopolis به این معنی است که آنها می توانند حاشیه ها را کنترل کنند و سطوح بالایی از تبلیغات را حفظ کنند.
بدیهی است که این یک پیش بینی است که به حقیقت پیوسته است.
پست های بیشتر در مورد #chartooftheday را ببینید.
منبعی برای انتشار یک مقاله اصلی RWR.