بررسی تعداد واحد و متراژ برج های پهنه b چیتگر

امروزه یکی از پروژه‌های در حال احداث است که طرفداران زیادی هم داشته است پروژه چیتگر است که مختص به بازنشس

توسط ABTINNEWS در 17 دی 1400

امروزه یکی از پروژه‌های در حال احداث است که طرفداران زیادی هم داشته است پروژه چیتگر است که مختص به بازنشستگان و افراد بالای ۱۵ سال خدمت به ارتش کشور می باشد. به همین خاطر توجه زیادی را در این خصوص به خود جلب نموده و اکثر افراد می خواهند بدانند که تعداد واحدها و متراژ آن ها در پهنه های مختلف به چه صورت است. امروز هم در خدمت شما عزیزان هستیم تا به بررسی متراژ و تعداد واحد های پهنه بی شهرک چیتگر بپردازیم. این پروژه در پهنه b از ۱۶ برج تشکیل شده است که هر یک از برج ها به تعداد ۳۴ طبقه دارا می باشد. در هر یک از این طبقه ها واحد های زیادی وجود دارد که با متراژ مختلف به سرمایه گذاران ارائه شده است برای اطلاع از متراژ واحدها بند بعدی را مورد مطالعه قرار دهید.

متراژ واحد های پهنه b پروژه چیتگر به چه صورت است؟

به دلیل متفاوت بودن نقشه و همچنین بودجه سرمایه گذاران تصمیم به متفاوت بودن متراژ واحدهای این پروژه گرفته شد. بر این اساس مهندسین و معماران تصمیم گرفتند که طراحی و نقشه ‌کشی این پروژه را به صورتی انجام دهند که متراژ واحدها با هم فرق کند. در این صورت سرمایه ‌گذاران می‌ توانند بر اساس بودجه و سلیقه شخصی خود متراژ واحد مورد نظر خود را انتخاب کنند. متراژ واحد ها از ۲۱ متر شروع می ‌شود و به ۳۳ و ۴۴ و ۵۵ و ۶۳ و ۷۸ و ۹۳ حتی ۱۴۵ متری هم می ‌رسد. با این وجود می ‌توان به تنوع متراژ در طبقه ها پی برد. چنین نقشه کشی می تواند تعداد سرمایه گذاران را در این پروژه بالا ببرد. البته که هر یک از واحدها ویو و چشم انداز فوق ‌العاده‌ ای دارد. برای اطلاعات بیشتر به لینک https://article.tebyan.net/478368 مراجعه کنید.

امکانات پهنه b پروژه چیتگر

 

با توجه به نقشه کشی و تعداد واحد ها و متراژ آن ها در هر طبقه می ‌توان دریافت که پروژه چیتگر نیازمند امکاناتی برای رفع نیاز ها و رفاه ساکنین و سرمایه گذاران می باشد. از این رو انواع امکانات مختلف برای این پروژه در نظر گرفته شده است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم نمود. یکی از مهم ترین امکانات این برج ها می توان به سالن های ورزشی و پارکینگ های بزرگ جهت قرار دادن انواع وسایل نقلیه و وجود لابی بزرگ برای رفت و آمد ها و ملاقات کوتاه‌ مدت و وجود ده لاین آسانسور برای انواع پهنه ها و سیستم اطفاء حریق را نام برد. با توجه به چنین امکاناتی می توان به وسعت این پروژه و تنوع متراژ در واحد ها آگاهی کسب کرد. اکنون دیگر این شما هستید که می توانید واحد مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن