بررسی تابستان 85 - درام عاشقانه همجنسگرایان با لبه تاریک | فیلم

[ad_1] François Ozon به ما یک دوز هیسترونیک از درام photolove در این قلب شکن تماشایی اگر نه به خصوص عمیق ، ک

توسط ABTINNEWS در 5 آبان 1399
[ad_1]

François Ozon به ما یک دوز هیسترونیک از درام photolove در این قلب شکن تماشایی اگر نه به خصوص عمیق ، که به شدت بر قدرت عاطفی شگفت انگیز آهنگ کلاسیک Rod Stewart اصرار دارد ، می گوید. این فیلم براساس Dance on My Grave ساخته شده است ، رمان پیشگام YA تجربه همجنس گرایی توسط نویسنده انگلیسی ، آیدان چمبرز ، منتشر شده در سال 1982.

این یک داستان کاملاً دهه 80 است و کیفیت تصویر آن کیفیت محو شده تابستان را دارد که من را به یاد جین دوران و فیلم های اریک رومر می اندازد. فلیکس لوفور در نقش الکس ، پسر نوجوانی بازی می کند که به همراه والدینش به یک شهر ساحلی در نرماندی می آیند. یک روز ، الکس در حالی که قایقرانی خود را قایقرانی می کرد ، دچار مشکلاتی می شود و به طرز معجزه آسایی توسط دیوید (بنجامین ووازین) پسری در سن الکس که اتفاقاً در حال قایقرانی قایقرانی خود است نجات می یابد. یک جرقه فوری بین آنها ایجاد می شود و آنها یک رابطه را شروع می کنند که در آن دیوید به وضوح شریک اصلی است. اوضاع وقتی پیچیده می شود که یک جفت انگلیس انگلیسی ، کیت (فیلیپین ولگ) با هر دو آنها دوست شود و ماجرا در گذشته با الکس در بازداشت پلیس به دلایلی که مشخص نیست ، روایت می شود.

در ابتدا ، تابستان 85 به نظر می رسد تداخل عمومی Venn بین تابستان بیداری جنسی ، یک درام روی سن و یک هیجان روانی تاریک را داشته باشد. الکس در ابتدا دیوار چهارم را به سختی می شکند تا مستقیماً حرفهای ترسناکی به ما بزند - روشی که دیگر تکرار نمی شود و ما را در مورد ماهیت فیلم گمراه می کند. هرچه زمان می گذرد ، به یک داستان صابونی و خنک تبدیل می شود که در آن عاشقان با یکدیگر سوگندهای رسمی می بندند تا بر روی قبر کسی که نخست می میرد ، برقصند ، حرکتی که به راحتی درک نمی شود.

از برخی جهات ، نسل قدیمی بالاتر از سطح پیشتاز است. مادر بیوه دیوید را والریا برونی تدسکی بازی می کند ، که چیزی را غیر عادی از نقش می کند. هنگامی که الکس را پس از بدبختی لنجی که داشت به خانه خانواده می ریزد ، اصرار دارد او را برای حمام ببرد ، لباس او را در آورد و سپس ، پس از پوزخند زدن به برهنگی ، اظهار داشت که مادرش می تواند به او افتخار کند. مانند بسیاری از فیلم ها ، مشخص نیست که پوچی چقدر عمدی است.

M Lefèvre به طور مشابه عجیب و غریب است ، که Melvil Poupaud با عینك ، لباس وحشتناك و وصله طاس بازی می كند. این معلم ادبیات عجیب و غریب الکس است که نوشتن خلاقانه او را تشویق می کند ، و همه کارها را انجام می دهد ، اما رانهای خود را با دستان عرق کرده خود مالش می دهد - و به ویژه علاقه مند به مقاله زندگی نامه الکس در مورد رابطه با دیوید است ، قبل از. در این داستان فاجعه وجود دارد ، اما سوالات بزرگ گناه و از دست دادن تأکید نشده است.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن