گزارش Global Covid: بلژیک با پذیرش بیماران آلمان در معرض قفل جدید قرار دارد | اخبار جهان

[ad_1] در روز جمعه ، بلژیک در معرض قفل دوم ملی قرار گرفت ، زیرا دانشمندان و مقاماتی که تلاش می کردند ویروس ک

توسط ABTINNEWS در 9 آبان 1399
[ad_1]

در روز جمعه ، بلژیک در معرض قفل دوم ملی قرار گرفت ، زیرا دانشمندان و مقاماتی که تلاش می کردند ویروس کرونا را کنترل کنند ، گفتند که محدودیت های سختگیرانه دولت در حال کار نیست و مرگ ها هر شش روز دو برابر می شود.

الكساندر د كروو ، نخست وزیر بلژیك ، گفت كه دولت چاره ای ندارد جز "محاصره سختگیرانه". وی گفت: "كشور ما در شرایط اضطراری بهداشتی قرار دارد." "فشار بر بیمارستانها بسیار زیاد است ، ارائه دهندگان مراقبتهای ما تلاشهای غیرانسانی انجام می دهند. در هفته گذشته ، 100000 نفر از هموطنان ما آلوده شده اند ، ما هیچ تغییری نمی بینیم ... ما در حال قفل محکم تر هستیم. "

پس از شش ساعت بحث و گفتگو ، دولت فدرال و ایالت ها تصمیم گرفتند از روز دوشنبه کلیه مشاغل غیر ضروری را از جمله آرایشگاه ها به مدت شش هفته تعطیل کنند. سوپرمارکت ها فقط مجاز به فروش اقلام ضروری هستند.

در هر خانه فقط یک بازدید کننده مجاز است و گردهمایی در اماکن عمومی به چهار نفر محدود می شود. کسانی که تنها زندگی می کنند ممکن است دو بازدید کننده داشته باشند.

در حال حاضر کار در خانه در صورت امکان اجباری است و ادامه خواهد داشت. منع رفت و آمد فعلی نیمه شب تا 5 صبح فدرال ادامه خواهد داشت و بارها و رستوران ها بسته خواهند بود.

با این وجود مدارس در 16 نوامبر پس از تعطیلات نیمه مدت طولانی بازگشایی می شوند و مردم مجبور نیستند مانند فرانسه برای ترک خانه های خود دلیل بیاورند.

مرکز اروپایی پیشگیری و کنترل بیماری (ECDC) این هفته اعلام کرد که بلژیک بیشترین تعداد آلودگی به ویروس کرونا را در هر 100000 نفر در اروپا دارد.

موارد در بلژیک - نمودار

بلژیک طی دو هفته گذشته 1،391 مورد عفونت جدید در هر 100000 نفر را گزارش کرده است. نرخ ها در سایر نقاط قاره نیز افزایش یافته اند ، و باعث شده است كه مجموعه ای از دولت ها محدودیت های خود را در ارتباطات اجتماعی تشدید كنند.

دولت یونان گفت که از روز جمعه پس از افزایش پرونده ها قفل منطقه ای را برای دومین شهر بزرگ خود در تسالونیکی و دو منطقه دیگر اعمال می کند.

داده های وزارت بهداشت نشان داد ، یک رکورد جدید در موارد روزانه در اسپانیا گزارش شده است ، با 23،580 عفونت دیگر ، شمار کل کشور به یک میلیون و 136 هزار و 503 نفر رسیده است.

دولت اسپانیا روز پنجشنبه به تصویب تمدید شش ماهه وضعیت اضطراری رأی داد ، که به 17 دولت منطقه ای اسپانیا اجازه می دهد تحرک را محدود کنند ، مقررات منع رفت و آمد را وضع کنند و مرزهای خود را با مناطق دیگر بسته کنند.

ایتالیا در 24 ساعت گذشته 26 هزار و 831 عفونت کوویید را ثبت کرد که بالاترین افزایش روزانه از ابتدای شیوع بیماری همه گیر است. با محدودیت های جدید ، بارها و رستوران ها باید از ساعت 18 بعدازظهر سرویس دهی به مشتریان را متوقف کنند در حالی که سینما ، تئاتر ، استخرها و سالن های بدنسازی باید کاملاً تعطیل شوند.

با توجه به اینکه واحدهای مراقبت ویژه در بسیاری از کشورها از جمله در بلژیک تحت فشار هستند ، وزیر بهداشت آلمان ، جنس اسپان ، گفت که کشورش تا آنجا که می تواند بیمارستان های خود را به روی کشورهای همسایه باز می کند. بلژیک پنجشنبه اولین بیماران خود را به آلمان منتقل کرد.

اسپان پس از یک کنفرانس ویدئویی با همتایان اروپایی خود گفت: "این ما را فروتن و ممنون می کند که به اندازه کافی خوش شانس باشیم و بتوانیم از همسایگان خود حمایت کنیم. تاکنون ما از هلند برداشتیم. مطمئناً ما بلژیک ، جمهوری چک و همه همسایگان خود را به محض درخواست و تا زمانی که بتوانیم کمک خواهیم کرد. "

در تمام مناطق بلژیک پذیرش روزافزونی برای اعمال یک سری محدودیت های جدید افزایش یافته است.

دکتر ایو ون لائتم ، سخنگوی فدرال بلژیک برای Covid-19 ، هفته گذشته هشدار داده بود كه قفل شدن حتمی خواهد بود ، مگر اینکه اقدامات فعلی در این هفته به ثمر بنشیند. وی روز جمعه به خبرنگاران گفت که قادر به گزارش هیچ پیشرفت مثبتی نیست.

ون لائتم گفت: "شاخص ها تغییر نکرده اند و همه قرمز هستند." "برای هفته گذشته ، برای اولین بار ، ما از 100،000 آلودگی جدید عبور کردیم. میزان پذیرش در بیمارستان با هشت برابر شدن در هر هشت روز همچنان بالا است و در هر شش روز مرگ و میر در آن دو برابر می شود. به طور خلاصه ، در حال حاضر هیچ چیز به روشی مطلوب تغییر نمی کند. "

دولت مجبور شده است که به دلیل کمبود ظرفیت آزمایشگاهی ، آزمایش افرادی که بدون علامت هستند را متوقف کند و منجر به افزایش هفته ای هفته آلودگی های ثبت شده فقط 38٪ شود.

"[But] پیش بینی ها همچنین به این نتیجه رسیده اند که اگر سیاست آزمایش اصلاح نشده باشد ، 18000 آلودگی در روز ثبت می شود که 66 درصد افزایش دارد. "

نقاط داغ همه گیر در لیژ ، هاینوت و منطقه پایتخت بروکسل است. در روز چهارشنبه یک رکورد با 743 پذیرش در بیمارستان شکسته شد ، که بیش از هر روز در اوج موج اول است.

رئیس جمهور فرانسه ، امانوئل مکرون ، نیمه شب پنجشنبه تا حداقل دسامبر فرانسه را به قفل گرفت و هشدار داد که سیستم بهداشتی این کشور "تحت فشار" قرار گرفته است. هجوم پاریسی ها برای فرار از قفل جدید ملی و یا بازگشت به پایتخت فرانسه برای آمادگی در برابر محدودیت ها باعث ایجاد رکورد ترافیک در پنجشنبه شب شد.

به گفته اداره ترافیک فرانسه ، حرکت در داخل و خارج از شهر تا ساعت 6 عصر 706 کیلومتر (438 مایل) ترافیک در جاده های منطقه ایجاد کرده است. آلمان همچنین از دوشنبه بخش های مهمان نوازی و اوقات فراغت خود را تعطیل کرده است.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن