کسب درآمد اینترنتی چیست؟(5 ایده پولساز)

در این مقاله قصد داریم شما را با 5 ایده کسب درآمد اینترنتی آشنا کنیم. اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی و

توسط ABTINNEWS در 7 آبان 1399

در این مقاله قصد داریم شما را با 5 ایده کسب درآمد اینترنتی آشنا کنیم. اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت را دارید پیشنهاد میکنم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. به شما یادخواهیم داد چطور بدون نیاز به هزینه اضافی از طریق اینترنت کسب درآمد کنید.


1. ساخت وب سایت

اولید ایده کسب درآمد اینترنتی راه اندازی سایت است. شما با راه اندازی سایتن میتوانید از طریق اینترنت کسب درآمد کنید.اگر اینترنت کشوری است ، وب سایت ها مانند املاک و مستغلات هستند. امیدوارم تاکنون درک عمومی داشته باشید که املاک و مستغلات در دنیای فیزیکی ارزشمند هستند - املاک و مستغلات دیجیتال به همین روش کار می کنند. با ساخت یک وب سایت ، شما در حال ایجاد طرح زمینه "زمین" آنلاین خود هستید. اگر قصد کسب درآمد اینترنتی را دارید میتوانید از این روش پولساز استفاده کنید. در ادامه شما را با انواع روش های کسب درآمد اینترنتی بیشتر آشنا کردیم..


شما می توانید این سرزمین را با هر آنچه می خواهید پر کنید ، اما باید از طریق رسانه های اجتماعی (و هرجای دیگری که فکرش را بکنید) آن را تبلیغ کنید تا این موفقیت حاصل شود. هنگامی که به زمین خود ترافیک می دهید ، می توانید هر آنچه را که پیشنهاد می دهید به مردم بفروشید. برای ساخت یک وب سایت ، شما به یک میزبان (به عنوان مثال GoDaddy) ، یک الگو (به عنوان مثال وردپرس) و محتوا نیاز دارید.


یافتن دو قسمت اول آسان است ، و محتوا فقط به همان اندازه که ساختید دشوار است. می توانید وبلاگ ها ، مواردی برای فروش ، تصاویر ، فیلم ها یا هر آنچه که می خواهید ارسال کنید. افتتاح وب سایت خود این امکان را برای شما فراهم می کند تا از راهروهایی که می خواهم نام ببرم درآمد کسب کنید.


2. بازاریابی B2B

GetVoiP ، بازاریابی وابسته و مستقر در نیویورک ، از یک مدل کسب درآمد اینترنتی  که من آن را دوست دارم استفاده می شود. GetVoiP به عنوان نمایندگی ارائه دهندگان ارتباطات تجاری عمل می کند. آنها لیست های به روز شده ارائه دهندگان VoiP را شامل می شوند ، از جمله رتبه بندی ، مقایسه ، بررسی مصرف کننده ، شناخت عمیق بازار و روند مصرف کنندگان نهایی و نظرات متخصصان حرفه ای در مورد موضوعات مختلف مربوط به مصرف کنندگان تجاری. نه تنها با آگاهی از اخبار ، بلکه با ارائه تجزیه و تحلیل دقیق از محصولات ارائه شده ، GetVoiP قادر به ایجاد ترافیک در سایت آنها و افزایش میزان نفوذ آنها در تجارت است.


هرچه نفوذ آنلاین بیشتری به عنوان یک تجارت داشته باشید ، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. اگر به ایجاد ارتباطات پایدار مشهور هستید (مانند مورد GetVoiP در بالا) ، در ساخت مارک آنلاین خود مشکلی نخواهید داشت. شما در انجمن خود شناخته می شوید و شروع به ایجاد هیاهویی در صنعت خود می کنید. پیگیری شماره های شما (تعداد افرادی که سایت شما را مشاهده می کنند ، روی هر آگهی کلیک می کنند و از آن کلیک خرید می کنند) به شما امکان می دهد این قسمت از کسب و کار خود را گسترش دهید و به شما امکان می دهد تا به ساختن بازخورد آنلاین خود ادامه دهید.


3. Google Adsense

اگر به نظر می رسد بیش از حد اطلاعات فنی برای شما به نظر می رسد ، یک دکمه آسان وجود دارد - بستر تبلیغاتی Google به سادگی ثبت نام ، فعال کردن (در Blogger) یا چسباندن کد کوچکی در وب سایت شما و اجازه دادن به تبلیغات بصورت خودکار است. مشکل این برنامه این است که شما کمیسیون دریافت نمی کنید - و همچنین نمی توانید محتوای تبلیغ را کنترل کنید. این برای برخی مفید است ، اما کاربران قدرتمند چیزی کمی قوی تر می خواهند. این مدل هم یکی از روشهای کسب درآمد اینترنتی است. در ادامه شما را بیشتر با کسب درآمد اینترنتی و درآمدزایی آنلاین آشنا کردیم..


4. همکاران آمازون

آمازون یک برنامه Associated برای دارندگان سایت و وبلاگ نویسان دارد. آنها یک ابزار جستجو برای یافتن محصولات و خدمات مناسب از سایت خود و انواع سبک های تبلیغاتی برای نمایش در سایت شما ارائه می دهند ، از جمله تصاویر مبتنی بر متن و بنر (بیلبوردهای دیجیتال) مانند این:


هر کالایی که از طریق پیوندهای آمازون خریداری شده به شما کمیسیون می دهد. برای رسیدن به نتیجه ، ترافیک با حجم زیاد لازم نیست. من با برنامه شروع به کسب درآمد کردم وقتی که فقط هزار بازدید در ماه در سایت خود داشتم. آنها می توانند سود شما را به موجودی حساب آمازون شما اعمال کنند ، برای شما چک صادر کنند یا به حساب بانکی شما واریز کنند. اگر آمازون را دوست دارید ، برنامه همکار آنها را دوست خواهید داشت. اینجا را کلیک کنید تا Lifehack دیگری را به همکاران آمازون اختصاص دهید.

همکاری در آمازون یکی دیگر از روشهای بسیار پولساز کسب درآمد اینترنتی است. این روش یک روش بسیار پولساز کسب درآمد انترنتی با هزینه و سرمایه کم است.

5. راكوتن لینك اشتراك

آمازون و گوگل از تنها گزینه های شما برای تبلیغات آنلاین بسیار دور هستند. Rakuten Linkshare مکانی عالی برای جستجوی سایر شرکتهای وابسته برای تبلیغات شماست. از طریق برنامه آنها ، می توانید پیوندهای تبلیغاتی سفارشی ، پیوندهای ایمیل و تبلیغات بنری Starbucks ، Walmart ، iTunes و تعداد زیادی از مارک های معروف دیگر را دریافت کنید. با استفاده از این برنامه می توانید شرکت های کوچکتر ، مارک های منطقه ای یا تخصصی و ... را نیز پیدا کنید. من ترکیبی از برنامه های گوگل ، آمازون و راکوتن را اجرا می کنم و درآمد ماهانه من تقریباً 150 دلار از این برنامه ها است. این پول زیادی نیست ، اما همچنین برای درآمد باقیمانده (به معنای تکرار ... از آنجا که تبلیغات دائمی هستند ...) درآمد زیادی ندارد.


6. برنامه های ارجاع شرکت

صحبت از مزایای تبلیغات دائمی ، بنرها و پیوندها تنها راه های کسب کمی خمیر از تلاش های آنلاین نیستند. با داشتن یک وب سایت ، قدرت ارسال ایمیل برای شرکت ها را پیدا می کنید تا چیزهایی را از آنها بخواهید. من هیچ شرمنده ای ندارم که به شرکت یوگا که به دنبال خرید حصیر خود هستم اطلاع دهم که من یک وبلاگ دارم و برای انتشارات یوگا می نویسم - گاهی اوقات برای من تخفیف ایجاد می کند.


در مواقع دیگر ، من یک ارتباط تجاری ارزشمند در روابط عمومی ، تبلیغات یا سایر جنبه های فروش شرکت ها کسب می کنم. بعضی اوقات فقط یک نوشیدنی رایگان دریافت می کنم. در هر صورت ، پول فی نفسه بی فایده است. مرد میانی را خندق کنید و از اینترنت برای مبادله آنچه دارید و می توانید برای آنچه که نیاز دارید انجام دهید ، استفاده کنید.


در این مقاله شما را با ایده های پولساز کسب درآمد اینترنتی آشنا کردیم. امیدوارم از این مقاله لذت ببرید

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن