کرم ضد آفتاب

طبق گفته متخصصان پوست ، 15 بهترین ضد آفتاب برای هر نوع پوست در سال 2021 انتخاب بهترین SPF می تواند دشوار باشد

توسط ABTINNEWS در 28 اسفند 1399

طبق گفته متخصصان پوست ، 15 بهترین ضد آفتاب برای هر نوع پوست در سال 2021

انتخاب بهترین SPF می تواند دشوار باشد ، بنابراین ما برای انتخاب های شخصی خود از متخصصین پوست و پوست برتر مشاوره کردیم.

 

 

توسط آلیسا هروستیک

22 مه 2020

بهترین ضد آفتاب های 2020CURTESY OF BRANDS

کرم ضد آفتاب  این مقاله توسط مونا گوهارا ، MD ، متخصص پوست و عضو هیئت مدیره بازبینی پزشکی پیشگیری ، مورد بررسی پزشکی قرار گرفت.

 

بدون توجه به پیش بینی ، ضد آفتاب یک قدم است که هرگز نباید قبل از رفتن به خارج از خانه برای روز از آن عبور کنید. استفاده از SPF (و استفاده مجدد از آن!) از پوست شما در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید محافظت می کند و خطر آفتاب سوختگی دردناک ، سرطان پوست و علائم زودرس پیری مانند لکه های تیره و چین و چروک را به حداقل می رساند.

اما خرید بهترین ضد آفتاب بسیار طاقت فرسا است. آیا سراغ ضد آفتاب های شیمیایی یا فیزیکی می روید؟ لوسیون یا اسپری؟ به همین دلیل است که پیشگیری از متخصصین پوست و مو برای توصیه بهترین ضد آفتاب های سال 2020 مشورت می کند. این که آیا شما به دنبال بهترین ضد آفتاب طبیعی ، بهترین ضد آفتاب برای نوزادان و کودکان ، ضد آفتاب های رنگی یا SPF مناسب برای صورت خود هستید ، یک گزینه برای شما وجود دارد .

 

یادآوری مهم: ضد آفتاب می تواند منقضی شود ، که باعث می شود اثر آن کم شود. لورن پلوچ ، متخصص پوست ، دارای مجوز از هیئت مدیره ، آکادمی پوست آمریکا (AAD) ، می گوید ، حتی اگر بطری سال گذشته به تاریخ انقضا نرسیده باشد ، این تاریخ فقط در صورت نگهداری محصول در مکان خشک و خنک معتبر است. . بنابراین ، آماده باشید تا یک بطری تازه برای ماه های گرم پیش رو بردارید.

 

 بهترین کرم ضد افتاب  نحوه انتخاب (و استفاده) بهترین ضد آفتاب برای پوست شما

طیف گسترده ای را روی برچسب جستجو کنید: این اطمینان می دهد که SPF شما در برابر اشعه های مضر UVA و UVB محافظت می کند. (اشعه UVA زودرس پوست را پیری می کند و اشعه UVB می سوزد ؛ هر دو می توانند باعث سرطان پوست شوند.) متخصصان ما انتخاب SPF 30 یا بالاتر را توصیه می کنند.

 

به سراغ گزینه های ضد آب بروید: حتی اگر برای شنا پرش نکنید ، در هنگام تعریق عرق ضد آفتاب ضد آب مدت بیشتری روشن می ماند. هنری دبلیو لیم ، رئیس جمهور بلافاصله گذشته رئیس AAD ، توصیه می کند اگر فعالیت گسترده ای در فضای باز انجام می دهید ، برای اطمینان از محافظت از خود SPF 50 یا بالاتر را انتخاب کنید.

 

در صورت تردید ، لوسیون ها را انتخاب کنید: استفاده از آنها سخاوتمندانه و به طور مساوی آسان است - که برای کار موثر آنها کلیدی است. اگر از ضد آفتاب چوبی استفاده می کنید ، برای انجام کار حداقل به چهار کشش روی هر ناحیه از پوست نیاز است. از طرف دیگر ، دکتر پلوچ می گوید: "بسیاری از اسپری ها متناقض هستند". اگر اسپری را انتخاب کردید ، حتماً یک کت یکدست بزنید و به خوبی بمالید.

 

 بهترین ضد افتاب  فرمول مهم است: ضد آفتاب های فیزیکی یا معدنی (ساخته شده با اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم) در بالای پوست قرار می گیرند و اشعه UV را منحرف می کنند ، در حالی که ضد آفتاب های شیمیایی (ساخته شده با موادی مانند اکسی بنزون ​​یا آووبنزون) با جذب آنها کار می کنند. رمزی مارکوس ، M.D. ، متخصص پوست و پوست دارای تاییدیه در Westside Dermatology می گوید ، اگر پوست شما حساس یا مستعد آکنه است ، ضد آفتاب های معدنی به طور معمول بهترین گزینه برای شما هستند. بعلاوه ، اگر شما یک محصول "طبیعی" ترجیح می دهید (آنها از صخره های امن نیستند!) آنها گزینه بسیار خوبی هستند. وی افزود: "همه آنچه گفته شد ، شفافیت بیشتر ضد آفتاب های شیمیایی ، كه گاهی اوقات همه چیز را از بین می برد ، قابل انكار نیست. او واقعاً بیش از هر چیز یک انتخاب شخصی است. "

 

آن را به خوبی مالش دهید: "هایدی والدورف ، MD ، بنیانگذار زیبایی شناسی پوست والدورف ، می گوید:" ابتدا مقدار ضد آفتابی را که می توانید در آن مالید ، قرار دهید. "اجازه دهید آن غرق شود ، سپس برای بار دوم اعمال کنید. این ساده ترین راه برای بدست آوردن مقدار کامل توصیه شده ضد آفتاب است تا از محافظت روی برچسب اطمینان حاصل کنید. " در حالت ایده آل ، شما می خواهید به اندازه یک شیشه گلوله به کل بدن خود بمالید و همیشه باید هر دو ساعت یک بار و بعد از شنا یا تعریق دوباره آن را اعمال کنید.

 

بیش از حد باید به خاطر داشته باشید؟ ما کار شما را انجام دادیم و بهترین ضدآفتاب های سال 2020 را جمع آوری کردیم که همگی توسط متخصصین پوست و دارای مجوز توصیه می شوند.

کرم ضد آفتاب لمسی و خشک Neutrogena Ultra Sheer SPF 70

 

والمارت

amazon.com

8.09 دلار

اکنون خرید کنید

جوشوا زایچنر ، مدیر تحقیقات زیبایی و بالینی در پوست ، در بیمارستان Mount Sinai در شهر نیویورک ، می گوید: "من به بیماران می گویم محصولی با بالاترین سطح SPF ممکن را انتخاب کنند." "در دنیای واقعی ، ما آنقدر که باید ضد آفتاب نمی زنیم. شروع کار با SPF بالاتر به عنوان یک بیمه نامه برای حفاظت از بالاترین سطح برای طولانی ترین زمان عمل می کند. " این گزینه بدون چربی و جذب سریع توسط Neutrogena کار را در آن روزهای طولانی ساحل انجام می دهد.

 

بررسی سرسری

ضد آفتاب صورت EltaMD UV Clear Broad-Spectrum SPF 46

 

AMAZON

amazon.com

29.50 دلار

اکنون خرید کنید

Joel ، متخصص پوست و جراح زیبایی ، می گوید: این لوسیون بدون عطر و پارابن که توسط چند متخصص پوست توصیه شده است ، بر روی پوست احساس سبکی می کند و منافذ پوستی را مسدود نمی کند ، و این گزینه را برای هر کسی که دارای پوست مستعد آکنه است ، انتخاب می کند. شلسینگر ، دکتر ، رئیس LovelySkin.com. علاوه بر این ، این ماده با اسید هیالورونیک (ماده مرطوب کننده ای که آب را به پوست می کشد) برای دوز اضافی هیدراتاسیون فرموله شده است. دکتر مارکوس می افزاید: "نود و نه درصد بیماران من توصیه می کنم که بگوید بهترین ضدآفتابی است که تاکنون استفاده کرده اند."

 

تبلیغات - خواندن را در زیر ادامه دهید

 

 

بهترین آفتابگردان طبیعی

ضد آفتاب آبی مارمولک استرالیایی ، حساس به SPF 30+

 

AMAZON

amazon.com

12.99 دلار

اکنون خرید کنید

این ضد آفتاب معدنی Blue Lizard بسیار ملایم است ، زیرا فاقد مواد شیمیایی ، پارابن ها و رایحه های بالقوه تحریک کننده است. دکتر پلوچ می گوید: "بیماران من با حساس ترین پوست قادر به تحمل این مسئله هستند." "به علاوه ، وقتی بطری در معرض اشعه ماورا بنفش قرار دارد ، آبی می شود ، بنابراین یادآوری خوبی برای درخواست مجدد آن است." تا 40 دقیقه در برابر آب مقاوم است ، به سرعت خیس می شود و بوی ضد آفتاب زیادی ندارد.

 

بهترین برای پوست حساس

کرم ضد آفتاب Aveeno Protect + Hydrate Lotion با SPF 70

 

AMAZON

amazon.com

10.17 دلار

8.97 دلار (12٪ تخفیف)

اکنون خرید کنید

این ضد آفتاب فاقد روغن و غیر دارویی از Aveeno مهر تاییدیه مگان فیلی ، MD ، متخصص پوست دارای مجوز هیئت مدیره در نیوجرسی و شهر نیویورک را که به عنوان مربی بالینی در کوه سینا خدمت می کند ، کسب می کند. لوسیون فوق العاده مرطوب کننده پوست را بدون احساس سنگینی نرم و لطیف نگه می دارد. "این ضد آفتاب با آرد جو دوسر کلوئیدی غنی شده است تا به آبرسانی و محافظت از سد پوست کمک کند. این می تواند توسط هر کسی استفاده شود ، از جمله افرادی که پوست خشک یا اگزما دارند ، "دکتر زایکنر اضافه می کند.

 

تبلیغات - خواندن را در زیر ادامه دهید

 

 

بهترین برای پوست خشک

ضد آفتاب MDSolarSciences Mineral Moisture Defense SPF 50

 

AMAZON

amazon.com

39.00 دلار

اکنون خرید کنید

این ضد آفتاب معدنی با طیف گسترده ای حاوی آنتی اکسیدان (مانند ویتامین C و چای سبز) برای ایجاد دوز اضافی محافظت در برابر رادیکال های آزاد آسیب رسان به پوست است. لوسیون بدون روغن و عطر همچنین به لطف ترکیبی از مواد مرطوب کننده مرطوب کننده (که آب را به پوست جذب می کند) و سرامیدها (چربی های طبیعی که به تشکیل سد پوست کمک می کنند و رطوبت را حفظ می کنند) بر روی خشکی پوست معجزه می کند. ضد كدوژنیك ، فوق العاده ملایم و ضد آب تا 80 دقیقه ، همچنین برای بچه ها ضد آفتاب است.

بهترین عینک آفتابی همه در یک

Cerave 100٪ ضد آفتاب معدنی SPF 50 (بسته 2)

 

تصدیق کنید

CeraVe

amazon.com

27.74 دلار

اکنون خرید کنید

دکتر فیلی می گوید: "این ضد آفتاب فاقد روغن ، پارابن و غیر دارویی حاوی آنتی اکسیدان ضد التهابی نیاسینامید و همچنین سرامیدها است که به پوست در حفظ رطوبت کمک می کند." فرمول نرم مواد معدنی CeraVe یک گزینه عالی برای بدن و صورت شما است ، زیرا احساس سنگینی نمی کند و از سطح بالای محافظت از طیف گسترده ای برخوردار است.

 

تبلیغات - خواندن را در زیر ادامه دهید

 

 

بهترین ضد آفتاب اسپری

EltaMD UV Aero Broad-Spectrum SPF 45

 

DERMSTORE

dermstore.com

33.00 دلار

اکنون خرید کنید

کارولین چانگ ، م.د ، متخصص پوست و هیئت مدیره و عضو هیئت بررسی پزشکی پیشگیری می گوید ، اگر تمایل به استفاده از کرم ضد آفتاب اسپری دارید ، این مورد را از EltaMD تهیه کنید. او می گوید: "این یک اسپری سنتی نیست ، زیرا روی سفید پاشیده می شود اما به وضوح می مالد ، بنابراین اطمینان از اینکه شما پوشش کافی را می گیرید آسان تر است" (اطمینان حاصل کنید که آن را دور از صورت خود اسپری می کنید تا استنشاق نکنید.)

 

بهترین ضد آفتاب استیک

Sun Bum Mineral SPF 50 ضد آفتاب استیک صورت

 

AMAZON

amazon.com

11.99 دلار

اکنون خرید کنید

یافتن ضد آفتاب چوبی سخت که به خوبی پاک شود ، دشوار است ، اما این یکی از مهرهای تایید شده توسط متخصص پوست ، هیدر وولری - لوید ، MD ، مدیر مراقبت از پوست برای گروه پوست و جراحی جلدی دانشگاه میامی را کسب می کند. فرمول ابریشمی و سبک آن دارای روکش مات است و بسته بندی آن برای استفاده در حین کار مناسب است. (بخاطر بسپار: در هر قسمت از برنامه چند کش رفتن به آن بدهید)

 

بهترین ضد آفتاب جذب سریع

شیر ضد آفتاب ذوب شده La Roche-Posay Anthelios SPF 60

 

AMAZON

amazon.com

35.99 دلار

اکنون خرید کنید

شاری مارچبین ، MD ، متخصص پوست دارای مجوز هیئت مدیره در Downtown Dermatology در شهر نیویورک می گوید: "این یکی از طیف گسترده مورد علاقه من است ، ضد آفتاب های زیبایی و آرایشی برای صورت و بدن." بهترین قسمت؟ کاملاً سریع جذب می شود ، بنابراین استفاده از آن در بدن بدون احساس چربی آسان است.

محافظ لب و ضد آفتاب وانیكریم SPF 30

 

AMAZON

amazon.com

5.20 دلار

اکنون خرید کنید

استفاده از مرطوب کننده لب با SPF در تمام طول سال بسیار مهم است ، زیرا لبهای شما دارای پوست بسیار نازک و ملانین کمی است که باعث حساسیت بیشتر آنها در برابر آفتاب می شود. جولیا تزو ، MD ، بنیانگذار و مدیر پزشکی پوست وال استریت می گوید ، این ضد آفتاب لب معدنی و بدون عطر حتی به اندازه کافی ملایم برای افراد مبتلا به اگزما است. این آزمایش توسط متخصص پوست ، غیر پزشکی و فاقد مواد شیمیایی ، طعم دهنده ، رنگ و پارابن است. به مدت 80 دقیقه در برابر آب مقاوم است و می تواند روی بدن و صورت شما استفاده شود.

 

بهترین برای پوست های تیره تر

Supergoop! ضد آفتاب غیبی SPF 40

 

dermstore.com

34.00 دلار

اکنون خرید کنید

اگر رنگ پوست تیره تر است ، یافتن کرم ضد آفتابی که رگه های سفید را پشت سر نگذارد می تواند مشکل باشد - اما این Supergoop سبک وزن است! فرمول را پوشش داده اید نه تنها کاملاً شفاف اعمال می شود ، بلکه عطر و بدون روغن نیز هست. مونا گوهارا ، MD ، دانشیار بالینی پوست در دانشکده پزشکی ییل و عضو هیئت بررسی پزشکی پیشگیری می گوید: "این مارک از نظر زیبایی از نظر زیبایی ، لایه لایه و بسیار مناسب روی پوست چرب ، مختلط یا خشک است."

 

تبلیغات - خواندن را در زیر ادامه دهید

 

 

بهترین ضد آفتاب پودر

کرم ضد آفتاب ضد رنگ Sunforgettable Sunscreen SPF 30

 

DERMSTORE

dermstore.com

69.00 دلار

اکنون خرید کنید

دکتر مارچبین می گوید: این فرمول استفاده از برس زمانی مفید است که شما باید دوباره آرایش کنید یا یک SPF در کیف مسافرت خود بریزید. ضد آفتاب سبک و پودری معدنی ، لایه ای کاملاً پوششی از پوست را ایجاد می کند ، پوست حساس یا مستعد آکنه را تحریک نمی کند و تا 80 دقیقه در برابر آب مقاوم است. همچنین در طیف وسیعی از سایه ها ، از منصفانه تا عمیق وجود دارد.

 

فقط توجه داشته باشید: "دکتر مارچبین" می گوید: "پودر SPF نباید فرم اصلی ضد آفتاب شما باشد و بهتر است برای لمس در هنگام قرار گرفتن در معرض آفتاب روزانه استفاده شود."

 

بهترین مرطوب کننده با SPF

Neutrogena Healthy Defence Daily Moisturizer SPF 50

 

walmart.com

13.45 دلار

اکنون خرید کنید

دکتر مارکوس که خود به فیلترهای شیمیایی حساسیت دارد ، این مرطوب کننده Neutrogena با SPF 50 را برای افرادی که پوست حساس دارند توصیه می کند. او می گوید ، تمام آنچه شما نیاز دارید یک لایه نازک است و لازم نیست نگران ریخته گری سفید باشید. عاری از مواد شیمیایی ، روغن و رایحه ، فرمول ملایم به سرعت به پوست جذب می شود و باقی مانده چسبناک ضد آفتاب را با نام خود ترک نمی کند. مانند هر SPF ، فقط به یاد داشته باشید که باید هر دو ساعت دوباره درخواست دهید (حتی اگر به عنوان مرطوب کننده به بازار عرضه شود).

EltaMD Elements UV Elements Tented Broad-Spectrum SPF 44

 

DERMSTORE

dermstore.com

35.50 دلار

اکنون خرید کنید

دکتر گوهارا از این ضد آفتاب رنگی خوشش می آید زیرا از محافظت گسترده در برابر طیف ، اسید هیالورونیک آبرسان و آنتی اکسیدان های مفید برخوردار است ، در حالی که یک رنگ کاملاً رنگ پوست را یکدست کرده و نقایص مزاحم را محو می کند. فرمول سبک و بدون عطر و بدون عطر ، بدون روغن و عطر ، بدون هیچ زحمتی بر روی سایر محصولات قرار می گیرد و اگر می خواهید کرم یا پایه BB را برای پوشش اضافی اضافه کنید ، یک آغازگر عالی می شود.

 

بهترین برای همه انواع پوست و تن ها

ISDIN Eryfotona Actinica روی اکسید روی و 100٪ ضد آفتاب معدنی SPF 50+

 

AMAZON

ISDIN

amazon.com

55.00 دلار

اکنون خرید کنید

این ضد آفتاب بی نظیر حاوی فوتولیاز (به عنوان مثال ، آنزیم های DNA ترمیم کننده آسیب های خورشید) مغذی ویتامین E و اکسید روی برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر UV و پیری زودرس است. دکتر والدورف می گوید: "این ماده بدون احساس نرم بودن ، آبرسانی ایجاد می کند ، بنابراین برای زنان و مردان ، انواع پوست و رنگ پوست مفید است." بعلاوه ، او می گوید که "به آرامی و به صورت نامرئی می مالد".

 

س topالات برتر ضد آفتاب شما - پاسخ داده شده است!

چگونه بهترین ضد آفتاب را برای صورت خود انتخاب کنم؟

بهترین ضد آفتاب برای صورت شما کسی است که به طور مداوم استفاده می کنید - این بهترین کاری است که می توانید برای محافظت از پوست در برابر سرطان و چین و چروک های زودرس انجام دهید. SPF برای بدن شما به همان صورت روی صورت شما کار می کند ، اما آنها می توانند احساس سنگینی و نرم بودن کنند. به خصوص برای افرادی که پوستی حساس یا مستعد آکنه دارند ، فرمول های معدنی خطر تحریک یا مسدود شدن منافذ پوست را کاهش می دهد. (از کرم های ضد آفتاب مورد علاقه ما برای پوست مستعد آکنه دیدن کنید.)

 

چگونه بهترین ضد آفتاب را برای کودکانم انتخاب کنم؟

نوزادان و بچه های شما پوست نازک تری دارند ، به این معنی که بیشتر در معرض تحریک مواد شیمیایی هستند. لوسیون های SPF با پایه مواد معدنی را انتخاب کنید و آنها را آزادانه استفاده کنید. لازم به ذکر است که هم AAD و هم بنیاد سرطان پوست توصیه می کنند نوزاد خود را در معرض آفتاب قرار ندهید (و اگر می توانید از کرم ضد آفتاب خودداری کنید) اگر سن او کمتر از شش ماه است. در عوض ، برای جلوگیری از آسیب زودرس آفتاب ، لباس های ضد آفتاب - مانند شلوار ، کلاه و عینک آفتابی - را انتخاب کنید. بهترین گزینه های ضد آفتاب برای کودکان را در اینجا پیدا کنید.

 

چند بار باید ضد آفتاب بزنم؟

بنیاد سرطان پوست توصیه می کند 30 دقیقه قبل از رفتن به خارج از منزل ، از ضد آفتاب استفاده کنید. هدف این است که مقدار کلاهک شیشه ای را به کل بدن خود بمالید ، و هر دو ساعت همان مقدار را دوباره اعمال کنید. همچنین بسیار مهم است که بلافاصله پس از رفتن به شنا ، عرق کردن زیاد یا خشک کردن حوله مجدداً درخواست دهید.

 

چگونه می توان تشخیص داد که ضد آفتاب منقضی شده است؟

مانند سایر محصولات مراقبت از پوست ، تاریخ ضدآفتاب نیز تاریخ انقضا دارد. اگر یکی از این محصولات درج نشده است ، تاریخ خرید را روی بطری بنویسید - طبق استاندارد FDA باید مقاومت اصلی خود را حداقل به مدت سه سال حفظ کند.

 

با این حال ، کرم ضد آفتاب شما می تواند قبل از این زمان بد شود ، به خصوص اگر در گرما یا نور مستقیم نشسته باشد (بسیار محتمل!). هرگونه تغییر در فرمول - بوی بد ، رنگ یا بافت - باید نشانه شما برای پرتاب آن باشد. استفاده از ضد آفتاب منقضی شده خطرناک است و می تواند خطر آفتاب سوختگی و سرطان پوست را افزایش دهد.

 

آیا افرادی با رنگ پوست تیره تر به کرم ضد آفتاب نیاز دارند؟

آره. افرادی که رنگ تیره دارند هنوز هم باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنند تا از سرطان پوست و هایپرپیگمانتاسیون جلوگیری کند. بسیاری از ضد آفتاب ها به دلیل ترک رگه های سفید بدنام هستند. برای یافتن فرمولی مناسب با ملانین ، ضدآفتاب های برتر پوست تیره را بررسی کنید - همه این مورد تایید متخصصان پوست است.

 

آیا کرم ضد آفتاب می تواند برای شما بد باشد؟

کرم های ضد آفتاب شیمیایی و معدنی به طور موثری از پوست محافظت می کنند ، اما اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم که در فرمول های معدنی یافت می شوند ، تنها دو ماده ضد آفتاب هستند که در حال حاضر توسط FDA "به عنوان ایمن شناخته شده اند".

 

دکتر فیلی توضیح می دهد که این بدان معنا نیست که ضد آفتاب های شیمیایی به عنوان خطرناک طبقه بندی می شوند. این فقط به این معنی است که FDA برای اطمینان از رعایت استانداردهای ایمنی سایر مواد لازم ، اطلاعات بیشتری را جمع آوری می کند. به طور خاص ، استفاده از اکسی بنزون ​​در ضد آفتاب باعث نگرانی های ایمنی شده است ، زیرا در خون انسان و شیر مادر - و همچنین صخره های مرجانی تشخیص داده شده است. با این حال ، AAD معتقد است که وقتی از سلامتی انسان در بزرگسالان استفاده می شود ، از ضد آفتاب های حاوی اکسی بنزون ​​هنوز بی خطر هستند.

 

با این حال ، اگر نگران این ماده نیستید ، ضد آفتاب های طبیعی با پایه مواد معدنی را انتخاب کنید - آنها فاقد مواد شیمیایی هستند ، به همان اندازه کار می کنند و از نظر صخره ای نیز بی خطر هستند.

 

گزارش اضافی توسط بریتنی ریشر

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن