کتابفروشی افسانه ای پاریس Shakespeare and Company برای کمک به بیماری همه گیر درخواست کمک می کند | کتابفروشان

[ad_1] یکی از شاخص ترین کتابفروشی های جهان ، شکسپیر و کمپانی ، در حالی که با مشکل روبرو است ، از مشتریان خود

توسط ABTINNEWS در 7 آبان 1399
[ad_1]

یکی از شاخص ترین کتابفروشی های جهان ، شکسپیر و کمپانی ، در حالی که با مشکل روبرو است ، از مشتریان خود درخواست کمک کرده است ، از ماه مارس تاکنون فروش 80٪ کاهش یافته است.

کتابفروشی مشهور پاریس روز چهارشنبه به خوانندگان گفت که "شرایط سخت" روبرو است زیرا همه گیری Covid-19 مشتریان را از این کار دور می کند. انتظار می رود فرانسه با ادامه روند شیوع ویروس کرونا ، قفل ملی جدید چهار هفته ای را اعمال کند. مناطق وسیعی از کشور ، از جمله پاریس ، در حال حاضر تحت یک قانون منع رفت و آمد شبانه است.

این فروشگاه در یک ایمیل به مشتریان گفت: "مانند بسیاری از مشاغل مستقل ، ما در تلاش هستیم که در این مدت که با ضرر کار کرده ایم راهی به جلو ببینیم." سفارشات از شما با وسایل و علاقه به انجام این کار ".

برای اولین بار توسط سیلویا بیچ در سال 1919 افتتاح شد ، نویسندگان شامل F Scott Fitzgerald ، Ernest Hemingway ، TS Eliot و James Joyce در اوایل قرن 20 م theسسه پاریسی را ملاقات کردند. جورج ویتمن نسخه امروزی این فروشگاه را در سال 1951 افتتاح کرد ، جیمز بالدوین ، لارنس دورل ، آلن گینزبرگ و آناوس نین از دیگر بازدید کنندگان آن بودند. ویتمن مغازه را به عنوان "مدینه فاضله سوسیالیستی که به عنوان یک کتابفروشی نقاب می زند" در نظر گرفت: از نویسندگان دعوت می شود در ازای کمک چند ساعته در میان قفسه ها به صورت رایگان بخوابند ، و بیش از 30،000 نفر از مهمانان ، که ویتمن "آنها را به نام" از زمان افتتاح فروشگاه ماند.

سیلویا ویتمن ، دختر ویتمن به گاردین گفت: "ما درهای خود را نمی بندیم ، اما تمام پس اندازهای خود را پشت سر گذاشته ایم." "ما از ابتدای موج اول 80 درصد پایین هستیم. ما اکنون تمام پس اندازهای کتابفروشی را که موفق به ساخت آن شده ایم ، پشت سر گذاشته ایم و همچنین از پشتیبانی دولت و به ویژه طرح م useثر استفاده کرده ایم. اما همه چیز را پوشش نمی دهد و ما اجاره زیادی را که به تاخیر انداخته ایم به تاخیر انداخته ایم. "

در حین اولین قفل فرانسه ، این فروشگاه به مدت دو ماه تعطیل بود و در آن دوره با مشاوره نهاد تجاری Syndicat de la librairie française كتابها را به صورت آنلاین نمی فروخت. ویتمن و کارمندان اکنون منتظر آخرین حکم دولت فرانسه هستند که روز چهارشنبه پیش بینی می شود و در حال آماده سازی برای تعطیلی دوم هستند.

ویتمن گفت: "در حال حاضر کافه و کتابفروشی ما باز است ، اما به نظر می رسد که مجبوریم هر دو را تعطیل کنیم زیرا کتابفروشی ها غیر ضروری محسوب می شوند." "یک تفاوت بزرگ این است که ما این بار مصمم هستیم و آماده ایم وب سایت را باز نگه داریم."

ویتمن از صبح روز چهارشنبه که به مشتریان متوسل شد ، گفت که مغازه با پیشنهادات پشتیبانی - و مهمتر از همه سفارشات ، از جمله یکی از محصولات "قدیمی" ، که یک سفارش 1000 یورویی برای سه اشتراک در سال پیشنهاد خواندن فروشگاه ارائه داده است ، پر شده است. .

ویتمن گفت: "من فکر می کنم این امر واقعاً به ما کمک خواهد کرد تا از این فصل عبور کنیم." "ما قبلاً چیزی به صورت علنی نگفته ایم زیرا فقط احساس می کنیم همه در موقعیت های دشواری قرار دارند. ما فقط می خواهیم از مردم بخواهیم كه در انجام كاری كه فروش كتاب است ، به ما كمك كنند - ما نمی خواهیم فقط بگوییم ، خوب ، کیف پول خود را باز كن و به ما پول بده. این مانند این است که ، "ببینید ، آنچه در قفسه های خود داریم ، اینجا است. در اینجا برخی از کتاب های کمیاب دوست داشتنی که در اختیار ما قرار گرفته است. و بسیار حیرت انگیز است اگر اکنون بتوانید یکی از آنها را تهیه کنید. "

درخواست تجدیدنظر به دنبال اقدامی مشابه از کتابفروشی نمادین Strand در نیویورک صورت گرفت ، که هفته گذشته گفت که تأثیر Covid-19 به این معنی است که "ما نمی توانیم از کاهش شدید ترافیک پا ، از دست دادن تقریبا کامل گردشگری و صفر در فروشگاه زنده بمانیم مناسبت ها." نانسی باس-وایدن ، صاحب فروشگاه 93 ساله آمریکایی ، گفت که درآمد تقریباً 70 درصد نسبت به سال 2019 کاهش یافته است و "ما اکنون در نقطه عطفی هستیم که تجارت ما ناپایدار است". پس از درخواست تجدید نظر ، باس-وایدن گفت این فروشگاه در آخر هفته 25000 سفارش دریافت كرده است كه ارزش آن تقریباً 200،000 دلار (151،000 پوند) است.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن