چگونه نرخ خروج وب سایت خود را کاهش دهیم!

دسته‌بندی نشده | No comments

معیارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای افزایش تعامل با مخاطبان خود استفاده کنید. موردی که شاید به آن فکر نکنید قیمت نهایی می باشد.

آنها می توانند بینش خوبی در مورد بازدید رفتار مخاطبان در وب سایت شما ارائه دهند و به شما نکاتی در مورد چگونگی بهینه سازی وب سایت برای تقویت تبدیل های شما ارائه دهند.

در این مقاله ، ما توضیح خواهیم داد که قیمت نهایی چیست ، چه تفاوتی با نرخ اغراق گویی شما دارد و همچنین چگونه می توانید برای افزایش تعامل و تبدیل ها آن را کاهش دهید.

آیا نرخ نهایی شما همان نرخ اغراق گویی شما است؟

در یک کلام ، آنها مرتبط و معیارهای یکسانی ندارند. هر دو درصد را پس از مشاهده از صفحه خارج می کنند، اما تفاوت آنها در این موارد است:

میزان خروج به درصد بازدید از صفحه است که به طور کلی آخرین جلسه در وب سایت شما بوده است
[ادامه مطلب](http://)https://naser-rasouli.ir/blog/blog-reduce-exit-rate

.

نرخ گزاف گویی درصد بازدید صفحه در یک جلسه است .

به بیان ساده تر ، میزان خروج به چند مرتبه خروج افراد پس از مشاهده تعداد صفحات در وب سایت شما گفته می شود و نرخ پرش درصد بازدیدکنندگانی را که با صفحه وب شما تعامل ندارند اندازه گیری می کند (مانند نظر دادن ، رفتن به صفحه دیگری یا کلیک روی پیوند) ) و از سایت خارج شوید.

به نظر می رسد که اینها همان چیزهای مشابه هستند ، اما شما باید به اقدام بعدی بازدید کننده نگاه کنید تا تصمیم بگیرید که آیا این یک گزاف گویی است یا یک خروج.

بنابراین ، برای اینکه آنها را مستقیم نگه دارید ، به یاد داشته باشید که خروجی آخرین تعامل بازدید کننده با وب سایت شما در یک جلسه است و گزاف گویی آخرین تعامل با یک صفحه در طول جلسه است. همانطور که CXLispower توضیح می دهد ، “همه پرش ها خروجی هستند ، اما همه خروج ها قابل برگشت نیستند.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>