همه چیز درباره مبل تختخواب شو

مبل تختخواب شو چیست؟مبل تختخواب شو، نوعی مبل است که میتوان هنگام نشستن بصورت مبل و هنگامی که هوس دراز کشیدن و

توسط ABTINNEWS در 29 دی 1399

مبل تختخواب شو چیست؟

مبل تختخواب شو، نوعی مبل است که میتوان هنگام نشستن بصورت مبل و هنگامی که هوس دراز کشیدن و خوابیدن کردین آن را بصورت تخت خواب دربیاورید. مبل تختخواب شو در انواع یک نفره، دو نفره و چند نفره موجود است. در بازار مبل آرا سوفا می‌توانید طرح‌ها و مدل‌های مختلف مبل تختخواب شو را مشاهده کنید.

دسته بندی انواع تختخوابشو

  1. مبل تخت شو یک نفره
  2. کاناپه تختخواب شو یا مبل تخت خواب شو دو نفره
  3. مبل ال تختشو
  4. مبل راحتی تخت خوابشو
  5. مبل تختخواب شو برقی
  6. مبل هتلی

کیفیت مبل تخت خواب شو

در مورد کیفیت یک مبل هر چه بگوییم کم است. ! کیفیت یک مبل شامل دو قسمت میباشد: 1- چیزی که قابل رویت می باشد مثل دوخت، کیفیت پارچه ، کیفیت قطعات منفصله ، کیفیت خرجی رویه کوبی و…

2- چیزهایی که به صوذت نمایان نیستند: مثل کیفیت ابر و فوم داخلی، کیفیت کلاف یا اسکلت مبل ، کیفیت قطعات و یراق آلات و …

هر کدام از موارد بالا نیاز به بحث مفصلی می باشد و لی چند گزینه از مهمترین موارد بالا را بررسی می نماییم.

1- کیفیت ظاهری کاناپه

نیاز به تخصص چندانی برای بررسی کیفیت ظاهری مبل نمی باشد. تنها با مقایسه گزینهای پیش رو برای خرید میتوان نتیجه گرفت که کدوم مبل باکیفیت تر می باشد .

نوع دوخت ها ، کیفیت نشیمن و قطعات مختلف با شما صحبت میکند !

2- کیفیت باطنی (داخلی )

شما به عنوان یک خریدا خیلی سخت می باشد که کیفیت داخلی را متوجه شوید. اما در زیر روشهایی که قابلیت کشف راز نهفته داخل مبل یا کاناپه را دارد، بیان میکنیم:

– جنس اسکلت بندی ( فلزی بودن یا چوی بی بودن)

  • اگر کلاف فلزی هست ، کیفیت تضمین شده است.
  • اگر کلاف مبل ، چوبی هست کار شما دشوار است. چون چوب های محتلفی برای ساخت یک کاناپه استفاده می شود. از چوب های سفید، چنار، روسی ، صنوبر و… هر کدام مزیا و معایب خاص خود را دارند.
  • از جنس نشیمن آآگاه شوید: چه فومی؟ چه ابری ؟ با چه چگالی  و ساخت چه شرکتی ؟ چگالی مناسب برای نشیمن مبل یا کاناپه بین 30 تا 40 می باشد. کارخانه یورتان معتبر ترین تولید کننده ابر این محصولات می باشد.
  • از فروشنده بپرسید امکان بازدید از کارخانه یا محل تولید وجود دارد ؟ معمولا واسطه ها یا کارگاههای ضعیف این امکان را ندارند؟
  • از جاهایی خرید کنید که با سابقه تر و شناخته شده تر هستند. هر روز فروشگاه هایی اضافه و کم میشوند. مواظب باشید فریب افراد سودجو را نخورید.

منبع : Arasofa - imgur

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن