منطقه پاریس قبل از قفل شدن شاهد ترافیک رکورددار است | ویروس کرونا

[ad_1] هجوم پاریسی ها برای فرار از قفل جدید ملی یا تلاش برای بازگشت به پایتخت فرانسه برای آمادگی در برابر محد

توسط ABTINNEWS در 9 آبان 1399
[ad_1]

هجوم پاریسی ها برای فرار از قفل جدید ملی یا تلاش برای بازگشت به پایتخت فرانسه برای آمادگی در برابر محدودیت ها باعث ایجاد ترافیک رکوردی در داخل و خارج از شهر در پنجشنبه شب شد.

بر اساس اعلام اداره ترافیک فرانسه ، مهاجرت در داخل و خارج از شهر تا ساعت 6 عصر رکورد 706 کیلومتر ترافیک در جاده های این منطقه ایجاد کرده است.

قفل چهار هفته ای جدید فرانسه از نیمه شب پنجشنبه اجرایی می شود و باعث می شود کسانی که توانایی مالی آن را دارند یا بچه ندارند ، پاریس را برای گذراندن "تعریف مجدد" در کشور ترک کنند - و کسانی که در تعطیلات هستند به طور دسته جمعی بازگشتند .

قفل فرانسه دو روز قبل از پایان تعطیلات مدرسه همه مقدسین ، که نیمه راه بین تابستان و کریسمس است ، اجرا می شود. امانوئل مکرون ، رئیس جمهور فرانسه گفت "تحمل" وجود دارد تا "همه بتوانند از محل تعطیلات خود برگردند ، تا خانواده ها بتوانند خود را سازمان دهند.

le Parisien گزارش می دهد که کل ترافیک روز پنجشنبه نزدیک به 200 کیلومتر بیشتر از رکورد قبلی بود که در پایان تعطیلات All Saints در سال 2019 بود. سپس ، رکورد 525 کیلومتر در ساعت 6 عصر بود.

تحت قفل محصور شده ، فقط افراد مجاز به ترک خانه های خود برای اهداف اساسی هستند: خرید مواد غذایی ، رفت و آمد در محل کار در صورت عدم امکان کار در خانه ، و دلایل پزشکی یا خانوادگی. ورزش در فضای باز به مدت یک ساعت در روز و در فاصله 1 کیلومتر از خانه مجاز است. مدارس باز خواهند ماند و کودکان شش ساله و بالاتر باید ماسک بزنند.

لو فیگارو گزارش داد که چندین حادثه و خرابی در پاریس و اطراف آن رخ داده است.

یکی از کاربران در توییتر نوشت: "ترافیک پاریس افسانه ای است ،" اما من هرگز ندیده ام. "

دیگران از ترافیک به عنوان یک "آشفتگی" ، "جنون" و "جهنم" یاد کردند.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب