معرفی گان پابجی موبایل

برنده شدن و اولین بودن در خرید اکانت پابجی موبایل، اصلاً کار ساده ای نیست. ترکیبی از عواملی مانند استعداد

توسط ABTINNEWS در 21 فروردین 1400

برنده شدن و اولین بودن در خرید اکانت پابجی موبایل، اصلاً کار ساده ای نیست. ترکیبی از عواملی مانند استعداد ، مهارت و حتی شانس باید دست به دست هم دهند تا چنین رویایی محقق شود.

اما علاوه بر همه اینها ، شما همچنین باید اطلاعات کاملی در مورد سلاح های موجود در بازی و نقاط قوت و ضعف آنها داشته باشید ، زیرا در هر صورت ، آنها مهمترین دوست و یاور شما در طول بازی هستند که بقای شما به آن بستگی دارد.

در مرحله بعدی خرید اکانت پابجی موبایل، ابتدا تمام اسلحه های موجود در بازی را در چندین دسته مختلف از جمله تپانچه ، تفنگ ، اسلحه و اسلحه شکاری ارائه خواهیم داد و در پایان هر بخش مقایسه کاملی بین مشخصات هر سلاح خواهیم داشت.

تپانچه و تپانچه
این تصویر دارای یک ویژگی alt خالی است. نام پرونده آن Pistol-Wood.png است
کلت و تفنگ آسانترین سلاحی است که می توانید در هر یک از کارتهای پابجی پیدا کنید. این سلاح ها که به جز ابتدای بازی کمی مفید هستند ، در انبار شما جایگاه ویژه ای را اشغال می کنند و در نتیجه حذف آنها مانع از گرفتن سلاح های دیگر نمی شود. در زیر لیستی از کلیه اسلحه ها و گلوله های پابجی آورده شده است.

P18C

نماد سلاح P18C.png
گلوله: 9 میلی متر
تپانچه P18C قدرت زیادی ندارد اما مهمات زیاد و سرعت بالای آن باعث شده است که یکی از بهترین گزینه ها برای میخ زدن دشمنان در پشت پناهگاه و کشتن دشمنان نیمه جان باشد. همچنین از گلوله های 9 میلی متری استفاده می شود که در برخی از سلاح های SMG معمول است.

P1911

نماد سلاح M1911.png
گلوله: کالیبر 45
کلت تاریخی و دوست داشتنی P1911 پلی است بین کلت های امروزی و تپانچه های سبک قدیمی ، قدرت بالایی برای سرعت کم شلیک و مهمات کوچکتر به شما می دهد. در ابتدای بازی و وقتی سلاح بهتری پیدا نکردید، خرید اکانت پابجی موبایل همان سلاح قدیمی می تواند، مرگ و زندگی را تعیین کند. کالیبر 1911 کلت 45 با برخی سلاح ها مانند وکتور نیز موجود است.

P92

نماد سلاح M9.png
گلوله: 9 میلی متر
P92 از لحاظ ظاهری و عملکرد بسیار شبیه P18 است با این تفاوت که سرعت شلیک کمتری دارد و قدرت نفوذ بیشتری دارد. بنابراین وقت خود را برای انتخاب بین این دو سلاح تلف نکنید. ظاهراً این کلت مانند برادرش از گلوله های 9 میلی متری برای شلیک استفاده می کند.

R1895

نماد سلاح NagantM1895.png
گلوله ها: 7.62 39 39 میلی متر
مانند تقریباً سایر بازی های تیراندازی ، استفاده از PubJi Weekly Shooters خطرات خاص خود را دارد. به عنوان مثال ، پرتو بزرگ R1895 ، که از تیرهای 7.62x39 میلی متر استفاده می کند ، قدرت بی نظیری دارد ، اما ضربه بیش از حد آن ، هدف گیری دقیق را بسیار دشوار می کند. علاوه بر لگد زدن و هدف گیری ، سرعت شلیک آهسته و انفجار بسیار طولانی این اعصاب فولادی لازم است.

سایت منبع: کالاف سنتر

آخرین مطالب